Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів

    Покращений захист для господарів і гостей

    Ми додаємо ще більше заходів безпеки AirCover для всієї нашої спільноти.
    Автор: Airbnb (11 трав. 2022 p.)
    5-хвилинне чтиво
    Оновлено 11 трав. 2022 p.

    Переваги

    • AirCover пропонує чотири нові засоби захисту для гостей

    • Гості будуть поінформовані про те, що з рахунку їхнього зареєстрованого способу оплати може бути стягнуто кошти, якщо вони завдадуть шкоди вашому помешканню або майну*

    • У найближчі місяці ми запускаємо програму страхування подорожей для гостей

    В основі успішності Airbnb лежить ваше прагнення забезпечувати гостям чудові умови перебування. У тих рідкісних випадках, коли щось відбувається поза вашим контролем і ви не можете вирішити проблему, ми хочемо, щоб ваші гості знали: Airbnb завжди зможе допомогти.

    У листопаді минулого року ми представили програму AirCover для господарів.**Тепер ми додаємо ще й AirCover для гостей – тим самим пропонуючи найкращий у галузі безкоштовний захист для всієї нашої спільноти. Завдяки цьому кожен користувач платформи Airbnb зможе впевнено приймати гостей і подорожувати.

    Ми також маємо нову інформацію про програму AirCover для господарів: тепер ви зможете швидше передавати нам на розгляд запити. Крім того, ми пропонуємо актуальні відомості щодо страхових депозитів, страхування подорожей для гостей і вилучення COVID-19 як поважної причини скасування бронювання для гостей.

    Відомості про нові засоби захисту гостей за програмою AirCover

    Гостю завжди найлегше звернутися саме до господаря, щоб вирішити будь-які проблеми. Але якщо під час перебування гостя виникає серйозна проблема (див. приклади нижче), яку ви не можете вирішити, гість тепер має чотири засоби захисту, які застосовуються під час кожного перебування, заброньованого через Airbnb.

    1. Гарантія захисту бронювання: у тих рідкісних випадках, коли вам знадобиться скасувати бронювання гостя в межах 30 днів до дати прибуття, ми знайдемо йому схоже чи краще помешкання за рахунок Airbnb або повернемо кошти.
    2. Гарантія розміщення: якщо гість не зможе потрапити до помешкання, а ви не зможете вирішити цю проблему (наприклад, якщо гість не зможе отримати доступ до помешкання і зв’язатися з вами), ми знайдемо для гостя схоже чи краще помешкання за рахунок Airbnb на весь заброньований термін перебування або повернемо кошти.
    3. Гарантія відповідності помешкання: якщо будь-коли під час перебування гість виявить, що ваше помешкання не відповідає оголошенню (наприклад, зламається холодильник і ви не зможете його відремонтувати, або в помешканні менше спалень, ніж указано в оголошенні), у гостя буде три дні, щоб повідомити про проблему. У такому разі ми знайдемо йому схоже чи краще помешкання за рахунок Airbnb або повернемо кошти.
    4. Цілодобова лінія безпеки: якщо гість почуватиметься в небезпеці, він отримає пріоритетний доступ до кваліфікованих консультантів, як удень, так і вночі.

    Дізнайтеся більше про те, як AirCover захищає бронювання кожного гостя та які бувають винятки.

    Відповіді на запитання щодо нових засобів захисту гостей

    Що дає гостям право на перебронювання або повернення коштів?
    Програма AirCover захищає гостей від серйозних проблем, які можуть виникнути під час перебування, але вона не поширюється на дрібніші проблеми.

    Нижче наведено кілька прикладів не дуже серйозних проблем, які зазвичай не дають права на перебронювання або повернення коштів.

    • У раковині залишилася брудна тарілка.
    • На зовнішньому патіо помічено поширених комах (наприклад, мурах).
    • Відсутня не критично важлива зручність (наприклад, не працює тостер).

    Нижче наведено кілька прикладів серйозних проблем, які можуть давати право на перебронювання або повернення коштів.

    • Серйозна неточність в описі оголошення (наприклад, відсутність заявленого виду на океан).
    • Відсутня істотна або обов’язкова зручність (наприклад, опалення, Wi-Fi або вода).
    • Відсутні інструкції щодо прибуття, або ключ не підходить до вхідних дверей, і при цьому з господарем неможливо зв’язатися (що може поставити під загрозу безпеку гостей).

    Чи мають гості зв’язуватися зі мною, якщо виникне проблема?
    Якщо під час перебування гостя виникає проблема, наша Команда підтримки Спільноти завжди закликає гостя спочатку звернутися до господаря, щоб вирішити її. Господарі, як ніхто інший, здатні надавати підтримку своїм гостям.

    Якщо проблему не вдається вирішити безпосередньо з господарем, гість має 72 години з моменту виявлення проблеми, щоб звернутися до Airbnb за підтримкою. Щоразу, коли ми працюємо з господарями та гостями над вирішенням проблеми, наша спеціалізована Команда підтримки Спільноти враховує серйозність цієї проблеми.

    Якщо Команда підтримки Спільноти підтвердить, що в гостя виникла серйозна проблема під час подорожі, на гостя може поширюватися захист за програмою AirCover.

    Чи матимуть гості право на повернення коштів, якщо залишаться в помешканні?
    У більшості випадків гості матимуть право на повне повернення коштів лише за ті ночі, які вони не провели в помешканні господаря. Якщо гості вирішують залишитися в помешканні, то зазвичай вони матимуть право лише на часткове повернення коштів за період, упродовж якого існувала зазначена ними серйозна проблема. Наприклад, гість може мати право на часткове повернення коштів, якщо він залишиться в помешканні, але протягом двох ночей його перебування не працює нагрівач води.

    У всіх випадках, коли гість звертається до Команди підтримки Спільноти, ми нагадуємо йому про необхідність звернутися безпосередньо до господаря (якщо він досі цього не зробив). Наша Команда підтримки Спільноти також зв’язується з господарем, якщо йдеться не про серйозну й нагальну проблему з безпекою.

    Докладніше про те, як діє Політика перебронювання та повернення коштів

    Покращений захист для господарів

    Швидша підтримка переданих запитів на відшкодування
    Узявши до уваги ваші зауваження, ми покращили захист від пошкодження в рамках запровадженої в листопаді програми AirCover для господарів. Згідно з початковими умовами AirCover для господарів, ви могли звернутися до Команди підтримки Спільноти, лише зачекавши 72 години на відповідь гостя на ваш запит про відшкодування.

    Тепер ми змінили умови програми: ви можете звернутися по допомогу до Команди підтримки Спільноти, якщо не отримали відповідь від гостя протягом 24 годин. Ми внесли цю зміну, безпосередньо врахувавши коментарі господарів.

    Відповідальність гостей за збитки
    З метою підвищення рівня підтримки нашої спільноти господарів, починаючи з кінця травня, якщо гість, запрошена ним особа або домашній улюбленець заподіють шкоду під час перебування, ми зможемо стягувати кошти з рахунку зареєстрованого способу оплати гостя.*

    У разі пошкодження ви надсилаєте запит на відшкодування в нашому Центрі вирішення проблем у рамках Захисту господаря від пошкодження майна за програмою AirCover для господарів.

    Якщо гість не відповість протягом 24 годин, ви можете передати свій запит на розгляд Команді підтримки Спільноти. Ми розглянемо всі наявні докази та можемо стягнути кошти з рахунку способу оплати гостя, якщо встановимо його відповідальність за шкоду.

    У зв’язку з такими змінами вимогу щодо внесення страхового депозиту буде видалено зі сторінки налаштувань оголошення. Якщо раніше у вас було передбачено страховий депозит, ця вимога перестане діяти у вашому акаунті господаря. Докладніше

    Вилучення COVID-19 як поважної причини для скасування бронювання гостем
    Тепер, коли захворювання на COVID-19 є звичною частиною нашого життя, багато країн перейшли до нового етапу боротьби з ним, і, проконсультувавшись із медичними фахівцями, ми змінили свій підхід до скасування бронювань у зв’язку з COVID-19.

    Для бронювань, зроблених починаючи з 31 травня 2022 року, захворювання на COVID-19 більше не вважатиметься поважною причиною для скасування (крім внутрішніх бронювань у Південній Кореї та материковому Китаї). Якщо гість скасує бронювання через захворювання на COVID-19, застосовуватимуться правила скасування бронювання, встановлені господарем.

    Сподіваємося, ця зміна дасть вам змогу впевненіше планувати свій календар, особливо перед піковими сезонами подорожей.

    Новини про страхування подорожей для гостей

    Ми з радістю повідомляємо, що в найближчі місяці ми в партнерстві з авторитетною страховою компанією запропонуємо для гостей Airbnb у деяких регіонах спеціалізований продукт страхування подорожей.

    Поки цей новий продукт не стане доступним, гості можуть розглянути варіант придбання поліса туристичного страхування поза межами Airbnb. Уже дуже скоро ми надамо вам додаткову інформацію про страхування подорожей.

    *Стягнення коштів із рахунку зареєстрованого способу оплати гостя не застосовується до перебувань у Китаї, Японії або Індії.

    **Захист господаря від пошкодження майна – це не страховий поліс. Він не діє для господарів, які пропонують помешкання через компанію Airbnb Travel, LLC, а також для господарів помешкань у материковому Китаї чи Японії. Захист господаря від пошкодження майна та Страхування відповідальності господаря – це не пов’язані між собою програми. Зверніть увагу, що всі ліміти покриття вказано в доларах США, а виплати регламентуються відповідними умовами, положеннями й винятками.

    Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

    Переваги

    • AirCover пропонує чотири нові засоби захисту для гостей

    • Гості будуть поінформовані про те, що з рахунку їхнього зареєстрованого способу оплати може бути стягнуто кошти, якщо вони завдадуть шкоди вашому помешканню або майну*

    • У найближчі місяці ми запускаємо програму страхування подорожей для гостей

    Airbnb
    11 трав. 2022 p.
    Чи була ця інформація корисною?

    Вам також може сподобатися

    Вам також може сподобатися

    Переглянути більше тем