Як Airbnb захищає господарів
Ми готові підтримати вас під час прийому гостей. Поки ви використовуєте Airbnb для спілкування, бронювання й оплати, ви захищені нашими правилами та послугами.
AirCover для господарів
AirCover для господарів – це комплексна програма захисту господарів. Програма передбачає Страхування відповідальності господаря на суму 1 млн дол. США. Крім того, програма передбачає Захист господаря від пошкодження майна на суму 3 млн дол. США, покриваючи пошкодження творів мистецтва, цінних речей, автомобілів, човнів, інших транспортних засобів і водних транспортних засобів, які знаходяться на місці стоянки або зберігаються у вашому помешканні, тощо.
AirCover для господарів надає засоби захисту перед подорожжю: підтвердження особи гостя допомагає гарантувати, що гості, які бронюють помешкання, є саме тими, за кого себе видають. Ми перевіряємо біографічні дані гостей, коли це дозволено законом, а також чи гості, які здійснюють бронювання, не перебувають у певних списках порушників або санкційних списках. Наша власна технологія перевірки бронювань також допомагає зменшити ймовірність проведення бурхливих вечірок і пошкодження майна.
Підтримка від Airbnb
Airbnb підтримує вас 24 години на добу, сім днів на тиждень, 64 мовами.
- Телефонна й онлайн-підтримка: якщо виникнуть невідкладні питання, зателефонуйте нам. Якщо питання не термінове (як-от щодо оновлення календаря або коригування цін), напишіть нам повідомлення.
- Спеціальна служба підтримки для супергосподарів: щоразу під час звернення до Airbnb супергосподарям автоматично надається досвідчений спеціаліст служби підтримки Airbnb.
- Цілодобова лінія безпеки: якщо ви почуватиметеся в небезпеці, то можете одним дотиком у застосунку звернутися до кваліфікованих консультантів у будь-який час доби.
Основні правила для гостей
Компанія Airbnb вимагає, щоб усі гості дотримувалися основних правил для гостей. Гості повинні ставитися до вашого помешкання з повагою, дотримуватися визначених Правил дому, оперативно інформувати господаря в разі виникнення проблем і залишати оселю в стані, який не вимагає надмірного прибирання. Перш ніж зробити бронювання, кожний гість має погодитися з цими основними правилами.
Якщо гість порушуватиме основні правила, ви можете повідомити про це, зв’язавшись із Підтримкою від Airbnb або поставивши гостю низьку оцінку за дотримання чистоти або Правил дому у відгуку. Гості, які неодноразово порушують стандартні Правила дому, можуть бути заблоковані або видалені з Airbnb, якщо інциденти повторюватимуться.
Правила дому є обов’язкові до виконання й дають змогу сформувати очікування щодо гостей, які перебуватимуть у вашому помешканні. Ви можете вибрати правила у списку наших стандартних Правил дому, які стосуються таких питань:
- перебування з домашніми тваринами;
- проведення заходів;
- куріння, вейпінг та електронні сигарети;
- години тиші;
- час прибуття та виїзду;
- максимальна кількість гостей;
- комерційна фото- та відеозйомка.
Якщо у вас є спеціальні інструкції, які не зазначені у стандартних Правилах дому, ви можете вказати їх додатково в налаштуваннях оголошення. Наприклад, ви можете попросити гостей зачинити всі вікна перед виїздом.
Відгуки та профілі
Відгуки гостей та їхні профілі допомагають вам знайомитися з гостями ще до їхнього прибуття. Гостям, які бронюють помешкання або приєднуються до подорожі, буде запропоновано додати у свій профіль фотографію та подробиці про себе.
Ви можете бути впевнені, що відгуки гостей базуються на реальному досвіді, оскільки господарі та гості можуть залишати відгуки один про одного лише після завершення бронювання. Ви також можете поставити гостям запитання та повідомити про свої очікування в будь-який момент, перш ніж вони прибудуть до вас.
Якщо ви можете дозволити Миттєве бронювання лише гостям, які завершили принаймні одне перебування без інцидентів або низьких оцінок. Якщо ви віддаєте перевагу запитам на бронювання вручну, то можете переглядати профілі гостей і відгуки про них, перш ніж приймати бронювання.
Ви завжди можете скасувати бронювання, якщо обґрунтовано вважатимете, що гості влаштують вечірку (якщо будете дотримуватися наших Правил скасування бронювання господарем). Якщо вас чимось не влаштовує запит на бронювання, ви можете відхилити його за умови, що ці причини не суперечать нашій Політиці недискримінації.
Потрібна додаткова підтримка?
Передбачені програмою AirCover для господарів Захист господаря від пошкодження майна, Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень і послуг не поширюються на господарів, які пропонують помешкання чи враження в Японії, де діють Страхування для господарів у Японії та Страховий захист враження в Японії, а також на господарів, які пропонують помешкання через компанію Airbnb Travel LLC. Зауважте, що всі ліміти покриття вказано в доларах США.
Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень і послуг гарантуються сторонніми страховими компаніями. Якщо ви пропонуєте помешкання, враження або послугу в Сполученому Королівстві, поліси Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень і послуг гарантує компанія Zurich Insurance Company Ltd., а врегульовує та укладає договори страхування без додаткової комісії компанія Airbnb UK Services Limited, призначений представник компанії Aon UK Limited, що діє з дозволу та під наглядом Управління з фінансового регулювання й контролю (FCA). Реєстраційний номер Aon у FCA: 310451. Ви можете перевірити ці дані в Реєстрі фінансових послуг або звернувшись до FCA за номером телефону 0800-111-6768. Поліси Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень і послуг у рамках програми AirCover для господарів регулюються Управлінням з фінансового регулювання й контролю (FCA). Решта продуктів і послуг належать до категорії нерегульованих продуктів і надаються компанією Airbnb UK Services Limited. FPAFF610LC
У ЄС ці поліси підготувала й уклала без додаткової плати в інтересах господарів на території ЄС компанія Airbnb Marketing Services SLU, зовнішній партнер компанії Aon Iberia Correduría de Seguros y Reaseguros, SAU, діяльність якої дозволена й регулюється органом Autoridad de Control de la Dirección General de Seguros y Fondos de Pensiones і яка зареєстрована за серійним номером J0170. Компанія Aon Iberia Correduría de Seguros y Reaseguros SAU виступає в ролі посередника для ЄС, беручи участь у розповсюдженні страхування в країнах ЄС у рамках режиму свободи надання послуг і надаючи свої послуги відповідно до Закону Іспанії про дистрибуцію страхових послуг, Директиви про дистрибуцію страхових послуг та інших нормативно-правових актів. Без шкоди для повноважень країни реєстрації господаря, де надаються послуги з дистрибуції страхування, державою-членом ЄС, відповідальним за нагляд за Aon, є Королівство Іспанія, а наглядовим органом – Головне управління страхових і пенсійних фондів, зареєстроване за адресою: Paseo de la Castellana 44, 28046 – Madrid.
Захист господаря від пошкодження майна не є послугою страхування й не пов’язаний зі Страхуванням відповідальності господаря. Захист господаря від пошкодження майна передбачає компенсацію певних збитків, завданих гостями вашому помешканню та майну, якщо гість відмовляється відшкодовувати такі збитки. Для оголошень у штаті Вашингтон договірні зобов’язання Airbnb за програмою Захисту господаря від пошкодження майна покриваються страховим полісом, придбаним компанією Airbnb. Для господарів, які проживають або зареєстровані за межами Австралії, застосовуються ці Умови Захисту господаря від пошкодження майна. Для господарів, які проживають або зареєстровані на території Австралії, Захист господаря від пошкодження майна застосовується з урахуванням Умов Захисту господаря від пошкодження майна для користувачів в Австралії.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.