Приймайте гостей із впевненістю завдяки нашим правилам і засобам захисту

Ми завжди готові надати підтримку: від визначення стандартів для гостей до засобів захисту AirCover для господарів.
Автор: Airbnb (20 жовт. 2020 p.)
5-хвилинне чтиво
Оновлено 26 бер. 2024 p.

Переваги

Багато господарів розповідають нам, що з превеликим задоволенням діляться своїм помешканням і вітають людей з усього світу. Звичайно, це було б неможливо без належної підтримки з нашого боку.

Ми розуміємо, що бувають ситуації, коли справи йдуть не за планом, і тоді в пригоді стає підтримка Airbnb. Щоб допомогти вам впевнено приймати гостей, ми запровадили відповідні інструменти, правила і функції.

Комплексний захист господаря

Комплексні засоби захисту господарів – суттєва перевага платформи Airbnb і можливість гарантувати максимальну безпеку спільноти.

  • AirCover для господарів. Ми забезпечуємо комплексний захист для кожного господаря на Airbnb. Програма AirCover для господарів надає засоби захисту перед подорожжю: підтвердження особи гостя допомагає гарантувати, що гості, які бронюють помешкання, є саме тими, за кого себе видають, а технологія перевірки бронювань допомагає запобігти ризику бурхливих вечірок і пошкодження майна. Крім того, програма передбачає Страхування відповідальності господаря на суму до 1 млн дол. США і Захист господаря від пошкодження майна на суму до 3 млн дол. США, покриваючи пошкодження творів мистецтва, цінних речей, припаркованих автомобілів, човнів та інших транспортних засобів.
  • Основні правила. Основні правила для гостей – це набір чинних стандартів, яких мають дотримуватися всі гості. Основні правила вимагають, щоб гості ставилися до оселі з повагою, дотримувалися визначених правил дому, оперативно інформували господаря в разі виникнення проблем і залишали помешкання в стані, який не вимагає надмірного прибирання.
  • Скасування бронювання господарем. Ви маєте право аналізувати відгуки про гостя й надіслані ним повідомлення. Якщо у вас будуть обґрунтовані підстави вважати, що існує ризик організації вечірки, ви можете скасувати бронювання. Вам потрібно буде надати відповідні докази Команді підтримки Спільноти. Причини скасування бронювання не мають суперечити нашій Політиці недискримінації.

Інструменти для максимально ефективного керування

Одним із компонентів прийому гостей є формування очікувань з метою запобігання будь-яким інцидентам. Нижче описано функції, які ми створили, щоб допомогти вам привабити гостей, які належно оцінять ваше помешкання і будуть для вас справжнім подарунком.

  • Налаштування календаря і бронювань: навіть базові дані, як-от максимальна кількість гостей, дозволяють користувачам зрозуміти вимоги господаря. Ви можете вказати максимальну тривалість перебування, встановити необхідну перерву між перебуваннями та повідомити гостей, за скільки днів вони можуть бронювати житло. Докладніше про вибір налаштувань щодо бронювання
  • Правила скасування бронювання. У вибраних вами правилах скасування бронювання буде чітко зазначено, за скільки часу гості мають повідомляти про намір скасувати бронювання, щоб отримати повне повернення коштів. Докладніше про вибір правил скасування бронювання
  • Правила дому. Ви самостійно встановлюєте свої стандартні правила дому, зокрема щодо куріння, вейпінгу, перебування з домашніми тваринами тощо. Окреслені вимоги допомагають потенційним гостям зорієнтуватися, чи підійде їм ваше помешкання. Ваші правила дому зазначаються в чотирьох місцях: на сторінці оголошення, на екрані підтвердження бронювання для гостей, а також в електронному листі «Пакуйте валізи» та Посібнику з прибуття, які гості отримують напередодні подорожі. Основні правила для гостей підсилюють дію вимог, зазначених у стандартних правилах дому.
  • Інструменти реагування. Якщо з певних причин вас не влаштовує запит на бронювання, ви можете відхилити його за умови, що ці причини не суперечать нашій Політиці недискримінації.

Команда підтримки спільноти господарів

Незважаючи на ефективність наявних стандартів і налаштувань, іноді трапляються непередбачувані ситуації. За таких обставин ви можете отримати підтримку від Airbnb в декілька способів.

  • Онлайн-чат: онлайн-підтримка Airbnb – оптимальний спосіб вирішити нетермінові питання, як-от оновлення календаря або коригування цін.
  • Спеціальна служба підтримки для супергосподарів: супергосподарі можуть без зайвих зусиль зв’язатися зі спеціалістом служби підтримки в будь-який потрібний момент.
  • Місцева гаряча лінія: ми свідомі того, що під час подорожей мандрівники можуть не знати, як зв’язатися з місцевими екстреними службами, тому ми додали в нашому застосунку кнопку невідкладної допомоги. Відповідно до поточного бронювання ця кнопка забезпечує безпосереднє з’єднання з місцевими правоохоронними органами та службами екстреної допомоги.
  • Лінія екстреної допомоги: якщо ви перебуваєте у США і під час поточного бронювання виникає загроза вашій безпеці, ви можете оперативно зв’язатися зі спеціалістом через наш застосунок і отримати необхідну допомогу.

Для продуктивного розвитку спільноти Airbnb важливо зміцнювати довіру. Ми сподіваємося, що описані тут інструменти та функції цьому максимально сприятимуть. Як завжди, ми щиро вдячні, що ви приймаєте гостей.

Передбачені програмою AirCover для господарів програми Захисту господаря від пошкодження майна, Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень не поширюються на господарів і організаторів, які пропонують помешкання чи враження в Японії, де діють Страхування для господарів у Японії та Страховий захист враження в Японії, а також на господарів, які пропонують помешкання через компанію Airbnb Travel LLC. Для господарів і організаторів, які пропонують помешкання або враження в материковому Китаї, діє План персонального захисту господаря в Китаї. Зауважте, що всі ліміти покриття вказано в доларах США.

Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень гарантуються сторонніми страховими компаніями. Якщо ви пропонуєте помешкання в Сполученому Королівстві, поліси Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень гарантує компанія Zurich Insurance Company Ltd., а врегульовує та укладає договори страхування без додаткової комісії компанія Airbnb UK Services Limited, які є призначеними представниками компанії Aon UK Limited, що діє з дозволу та під наглядом Управління з фінансового регулювання й контролю (FCA). Реєстраційний номер Aon у FCA: 310451. Ви можете перевірити ці дані в Реєстрі фінансових послуг або зв’язавшись із FCA за номером 0800 111 6768. Поліси Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень у рамках програми «AirCover для господарів» регулюються Управлінням з фінансового регулювання й контролю (FCA). Решта продуктів і послуг належать до категорії нерегульованих продуктів і надаються компанією Airbnb UK Services Limited. FPAFF407LC

Захист господаря від пошкодження майна не є послугою страхування й не пов’язаний зі Страхуванням відповідальності господаря. Захист господаря від пошкодження майна передбачає компенсацію певних збитків, завданих гостями вашому помешканню та майну, якщо гість відмовляється відшкодовувати такі збитки. Для оголошень у штаті Вашингтон договірні зобов’язання Airbnb за програмою Захисту господаря від пошкодження майна покриваються страховим полісом, придбаним компанією Airbnb. Для господарів, які проживають або зареєстровані за межами Австралії, застосовуються ці Умови Захисту господаря від пошкодження майна. Для господарів, які проживають або зареєстровані на території Австралії, Захист господаря від пошкодження майна застосовується з урахуванням Умов Захисту господаря від пошкодження майна для користувачів в Австралії.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Переваги

Airbnb
20 жовт. 2020 p.
Чи була ця інформація корисною?