Виберіть стратегію ціноутворення

Коригуйте вільні дати й пропонуйте знижки, щоб реагувати на попит гостей.
Автор: Airbnb (1 груд. 2020 р.)
Оновлено 9 січ. 2025 р.
Виберіть стратегію ціноутворення
Встановлення конкурентних цін
Виберіть стратегію ціноутворення

Регулярний перегляд цін допомагає вам підтримувати конкурентоспроможність. Розробляючи цінову стратегію, враховуйте наведені нижче поради.

Що можна робити регулярно

Визначте, як часто ви бажаєте переглядати ціну. Пропонуємо кілька дій, які ви можете робити за зручним для вас графіком.

  • Відкрийте більше ночей. Розблокуйте в календарі всі ночі, коли ви можете приймати гостей. Завдяки цьому ваше оголошення частіше відображатиметься в результатах пошуку, що може збільшити ваш дохід.
  • Налаштуйте тривалість подорожі. Зверніть увагу на проміжки між бронюваннями. Якщо ці проміжки коротші за встановлену вами мінімальну тривалість перебування, ніхто не матиме змоги забронювати ці ночі. Якщо ви встановите для певних дат коротший мінімальний термін перебування, це може допомогти вам заповнити календар оголошення.
  • Порівняйте подібні оголошення. Перевірте ціни на заброньовані й незаброньовані помешкання у вашому регіоні, щоб установити конкурентну ціну.

«Мені подобається переглядати схожі оголошення, щоб порівнювати з ними мої ціни. Так я можу вибрати оптимальну ціну, яка не буде зависокою або занизькою», – каже Карен, супергосподиня з Нельсона, Канада.

Ви також можете будь-коли ввімкнути Інтелектуальне ціноутворення, щоб автоматично коригувати ціну залежно від місцевого попиту. Ця функція особливо корисна, якщо ви хочете оптимізувати ціни, не відстежуючи їх на постійній основі.

Напередодні сезонного зниження попиту

Навіть найпопулярніші оголошення інколи стикаються з періодами низького попиту. Нижче наведено кілька способів виділити своє оголошення з-поміж інших напередодні сезонного зниження попиту.

  • Запропонуйте знижки. Знижки за тиждень і за місяць допоможуть заповнити ваш календар, а також зменшити час і зусилля на підготовку помешкання між перебуваннями. Додавши гарячу знижку, ви можете зробити своє оголошення привабливим для гостей, які бронюють у період від 1 до 28 днів до прибуття.
  • Скоротіть термін завчасного повідомлення. Якщо ви дозволите гостям бронювати ближче до дати прибуття, це допоможе вам отримувати більше бронювань. Ви можете дозволити бронювати помешкання навіть на той самий день, залежно від того, скільки часу вам потрібно від бронювання до прибуття гостя.
  • Зменште мінімальний термін перебування. Це зробить ваше оголошення привабливим для гостей, які шукають варіанти бронювання на короткий термін. Ви можете встановлювати різну мінімальну тривалість перебування для різних днів тижня.

«Я бачу чітку тенденцію до збільшення кількості бронювань на короткий термін, – каже Джиммі, супергосподар із Палм-Спрінгс, штат Каліфорнія. – Зазвичай ідеться про бронювання в останню мить – люди не планують їх заздалегідь, а просто хочуть влаштувати собі спонтанну відпустку на пару днів. Їх можуть привабити ваші гнучкі умови».

Напередодні сезонного підвищення попиту

Кілька інструментів Airbnb допоможуть вам максимально ефективно реагувати на вищий попит із боку гостей. Ось кілька тактик, які можуть виявитися корисними.

  • Додайте знижку за завчасне бронювання. Знижка на бронювання, зроблені у період від 1 до 24 місяців до прибуття, допоможе вам зацікавити гостей, які планують подорожі заздалегідь. Якщо знижка становить щонайменше 3%, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей. Ваша знижена ціна відображається поруч із перекресленою початковою ціною.
  • Створіть спеціальну промоакцію. Проведення промоакцій – це чудовий спосіб отримати більше бронювань на певний період. Якщо ви пропонуєте знижку щонайменше 15%, на сторінці вашого оголошення та в результатах пошуку відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей. Існують певні вимоги для проведення промоакції, як-от наявність принаймні одного бронювання за попередній рік.
  • Збільште вікно вільних дат. Дати в календарі можна відкривати на період до двох років наперед. Ваше оголошення відображатиметься в результатах пошуку частіше, а сам список результатів буде коротшим, якщо в певний момент не так багато помешкань будуть доступні для бронювання.

«Іноді люди ще за рік бронюють помешкання на літні канікули або за пів року – на Різдво, – каже Анна, супергосподиня з Таррагони, Іспанія. – Гості, які роблять бронювання заздалегідь, зазвичай не скасовують бронювання. Це також важливо, адже ви можете планувати свою роботу».

Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.

Господарям платили за участь в інтерв’ю.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Виберіть стратегію ціноутворення
Встановлення конкурентних цін
Виберіть стратегію ціноутворення
Airbnb
1 груд. 2020 р.
Чи була ця інформація корисною?