Шість способів підготуватися до низького сезону
Ви готові до низького сезону у вашому регіоні? Пропонуємо вашій увазі шість способів використання інструментів для прийому гостей на Airbnb, які допоможуть вам керувати бронюваннями в періоди зниження попиту. Розгляньте переваги кожного з них, щоб вирішити, які з них підходять саме для вашого бізнесу.
1. Дозвольте коротші перебування
Зменшення мінімальної тривалості перебування може сподобатися гостям, які бронюють помешкання на короткий термін, і допомогти заповнити прогалини в календарі в періоди зменшеного попиту на подорожі.
Ви можете змінювати мінімальну тривалість перебування для різних днів тижня. Наприклад, якщо попит вищий у вихідні дні, ви можете дозволити перебування на одну ніч посередині тижня, але не на п’ятницю чи суботу.
Щоб зменшити мінімальну тривалість перебування, виконайте наведені нижче дії.
- Перейдіть на вкладку Вільні дати в календарі свого оголошення.
- У розділі Тривалість подорожі натисніть Мінімальна кількість ночей.
- Змініть мінімальну тривалість подорожі, вибравши оптимальну для себе кількість ночей.
«Якщо в мене є вільне вікно в календарі на вісім ночей, то шанси отримати бронювання на сім ночей невеликі, – каже Фелісіті, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня в Новому Південному Уельсі, Австралія. – Якщо я зменшу мінімальну тривалість перебування протягом цього періоду, ймовірно, я зможу залучити більше гостей».
2. Скоротіть період завчасного повідомлення
Щоб отримувати трохи більше бронювань протягом низького сезону, може бути доцільним дозволити гостям бронювати ближче до дати прибуття. Ви можете дозволити бронювати помешкання навіть на той самий день, залежно від того, скільки часу вам потрібно від бронювання до прибуття гостя.
Щоб змінити мінімальний час до прибуття, виконайте наведені нижче дії.
- Перейдіть на вкладку Вільні дати в календарі свого оголошення.
- Відкрийте розділ Завчасне повідомлення.
- Виберіть оптимальну для себе кількість днів.
Ви також можете дозволити запити на бронювання з коротшим періодом завчасного повідомлення, ніж встановлений у вас мінімум. Вам буде пропонуватися переглядати та схвалювати такі запити.
«Це чудова можливість виділити своє оголошення з-поміж інших, де такої можливості немає, – каже Карен, супергосподиня з Нельсона, Британська Колумбія. – Крім того, я пропоную можливість самостійного прибуття й використовую заплановані повідомлення, щоб надсилати вказівки, як дістатися до помешкання. Це дає мені змогу приймати гостей, які бронюють незадовго до прибуття».
3. Додайте гарячу знижку
Знижуючи ціну за ніч із наближенням дати прибуття, ви можете зацікавити тих гостей, які шукають помешкання в останню мить. Запропонуйте знижку для бронювань, зроблених у період від 1 до 28 днів до прибуття, щоб заповнити календар і збільшити свій дохід.
Якщо знижка становить щонайменше 10% від вашої медіанної ціни за 60 днів, на сторінці вашого оголошення та в результатах пошуку відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей. Ваша знижена ціна відображається поруч із перекресленою початковою ціною.
Щоб додати гарячу знижку, виконайте наведені нижче дії.
- Перейдіть на вкладку Ціни в календарі свого оголошення.
- Натисніть Більше знижок і виберіть Гарячі знижки.
- Введіть кількість днів до прибуття (від 1 до 28).
- Введіть відсоток знижки, який ви хочете запропонувати.
«Мене цілком влаштовує знижка до 15%, – каже Джиммі, супергосподар із Палм-Спрінгс, штат Каліфорнія. – У мене налаштовано мінімальну ціну, менше за яку я не отримаю. На ці вихідні я готовий запропонувати цю мінімальну ціну, щоб отримати бронювання».
4. Додайте знижки за тиждень і за місяць
Знижки на тривалі перебування можуть покращити позицію оголошення в результатах пошуку, заповнити прогалини в календарі та зменшити кількість зусиль і часу на приготування помешкання. Розгляньте можливість запропонувати знижки за тиждень (для бронювань тривалістю сім або більше ночей) і знижки за місяць (для бронювань тривалістю 28 і більше ночей).
Якщо знижка за тиждень або місяць становить щонайменше 10%, на сторінці вашого оголошення та в результатах пошуку відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей. Усі знижки за тривале перебування також відображаються поруч із початковою ціною в структурі ціни.
Щоб додати знижку за тиждень або місяць, виконайте наведені нижче дії.
- Переконайтеся, що мінімальний і максимальний терміни перебування відповідають місцевим правилам і нормам.
- Якщо ви можете пропонувати помешкання на тиждень або місяць, перейдіть на вкладку Ціни в календарі свого оголошення.
- У розділі знижок за тиждень або місяць установіть відсоток знижки й натисніть Зберегти.
«Пропонуючи знижки за тиждень або за місяць, ви неодмінно привернете більше уваги до свого оголошення, – каже Омар, супергосподар у Мехіко. – За моїми спостереженнями, дедалі більше мандрівників, особливо цифрових кочівників, приїжджають до нас на довший період часу».
5. Додайте спеціальну промоакцію
Проведення промоакції в низький сезон – це чудовий спосіб виділити оголошення з-поміж інших у результатах пошуку та збільшити кількість бронювань. Якщо ви пропонуєте знижку 15% або більше, на сторінці вашого оголошення та в результатах пошуку відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей.
Щоб додати спеціальну промоакцію, виконайте наведені нижче дії.
- Перейдіть на вкладку Ціни в календарі свого оголошення.
- Виберіть дати в календарі.
- Встановіть відсоток знижки.
Спеціальна промоакція може не завжди бути доступною для вашого оголошення. Згідно з вимогами, у вашому оголошенні має бути щонайменше три бронювання (принаймні одне з них – протягом останнього року), а вибрані вами дати перед цим мають бути доступними для бронювання протягом щонайменше 28 днів.
«Завдяки промоакціям я можу встановлювати ціну на наступні кілька місяців і пропонувати знижку, якщо за цей період не знайшлося гостей, готових зробити бронювання, – розповідає Деніел, член Консультативної ради господарів на острові Тенерифе (Канарські острови). – Це один із моїх улюблених інструментів, тому що мені подобається знати рівень попиту й пропозиції та діяти відповідно».
6. Оновлюйте свою ціну
Порівняння цін на подібні помешкання у вашому регіоні може допомогти вам встановити конкурентну ціну та залучити додаткові бронювання в періоди, коли попит на подорожі знижується. Якщо ваша ціна вища, ніж на подібні помешкання поблизу, ви можете знизити її, щоб залучити більше гостей і покращити позицію свого оголошення в результатах пошуку.
Якщо ви пропонуєте однакову ціну на всі ночі, подумайте над тим, щоб додати різні ціни на будні й вихідні дні. Варіювання цін на різні дні може допомогти вам збільшити кількість бронювань.
Щоб порівняти схожі оголошення, виконайте наведені нижче дії.
- Перейдіть на вкладку Ціни в календарі свого оголошення.
- Виберіть діапазон дат у межах 31 дня.
- Натисніть Переглянути схожі оголошення.
Ви побачите середні ціни на схожі помешкання поблизу на карті вашого регіону. Кнопки на карті дають змогу переглядати заброньовані або незаброньовані помешкання. Подібність між оголошеннями визначається на основі таких факторів, як розташування, розмір, характеристики, зручності, оцінки, відгуки й інші оголошення, які гості переглядають разом із вашим.
«Я стежу за оголошеннями, схожими на моє, щоб напевне знати, що моя ціна конкурентна, – каже Кеті Кей, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня з міста Лейк-Ерроугед, штат Каліфорнія. – У низький сезон важливо проявляти гнучкість, якщо ви справді хочете зацікавити людей своїм оголошенням».
Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.
Господарям платили за участь в інтерв’ю.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.