Цей вміст недоступний обраною мовою, тому ми переклали його на найближчу до неї мову.

Як зустріти перших гостей на Airbnb

Створюйте незабутні подорожі для гостей – щоразу.
Автор: Airbnb (20 лист. 2019 p.)
3-хвилинне чтиво
Оновлено 4 жовт. 2022 p.

Переваги

Очікуючи прибуття перших гостей, ви можете хвилюватися. І це нормально. Ми допоможемо вам на кожному етапі. Хочете, щоб ваші перші гості отримали незабутні враження? Ознайомтеся із цими п’ятьма пунктами.

Етап 1. Ефективне спілкування

Привітання гостей починається ще до того, як вони увійдуть у помешкання. Швидко відповідайте на повідомлення гостей, щоб продемонструвати турботу про їхні потреби.

Таке спілкування до прибуття також є чудовою можливістю сформувати очікування гостей. Корисні поради:

  • Будьте чесними. Можливо, гості пропустили важливі деталі в описі вашого оголошення. Варто нагадати їм, якщо ви, члени вашої сім’ї, інші гості або домашні тварини можуть перебувати в будь-якому спільному просторі в помешканні.
  • Будьте допитливими. Ви можете зробити перший крок до інклюзивності, просто запитавши своїх гостей: «Що допоможе вам почуватися комфортно в моєму помешканні?»
  • Відповідайте просто. Ви можете легко відповідати гостям удома або на ходу за допомогою повідомлень на Airbnb або в застосунку.
  • Плануйте раціональну взаємодію. Якщо ви збираєтеся надсилати однакову інформацію кільком гостям, заощадьте час, скориставшись нашими інструментами обміну повідомленнями.

Етап 2. Проста процедура прибуття

Ви можете відповісти на поширені запитання й забезпечити безпроблемне прибуття гостей, заповнивши всі поля в розділі Інформація для гостей на вкладці «Оголошення», зокрема, надати вказівки щодо того, як дістатися до помешкання, інструкції щодо прибуття й відомості про Wi-Fi. Ця інформація з’являтиметься на вкладках «Подорожі» ваших гостей за 48 годин до прибуття.

Гості (особливо з історично маргіналізованих спільнот) неодноразово повідомляли, що самостійне прибуття є для них комфортнішим. Але якщо ви перебуваєте неподалік, то також можете спитати гостей, чи бажають вони, щоб ви були присутні під час їхнього прибуття.

Перегляньте Посібник з інклюзивного прийому гостей

Етап 3. Чистота і лад у помешканні

Коли гості роблять бронювання на Airbnb, вони розраховують на чисте помешкання. Пил у спальні або крихти на кухні можуть стати єдиним, що гості запам’ятають про вашу оселю.

Чуже волосся – це табу. Обов’язково приділіть особливу увагу місцям, де зазвичай збирається волосся (простирадла, рушники, підлога, ванна кімната тощо). Крім того, через надто велику кількість особистих речей ваше помешкання здаватиметься захаращеним, тому спробуйте зберігати їх у шафі або іншому закритому місці.

Етап 4. Турбота про потреби гостей

Усі гості різні, але більшість із них очікує, що певні речі й інформація будуть доступні відразу. Ось кілька рекомендацій.

  • Забезпечте в помешканні наявність базових зручностей, зокрема рушників, постільної білизни, мила й туалетного паперу.
  • Оновлюйте довідник для гостя важливою інформацією про недоступні приміщення, інструкціями щодо Wi-Fi тощо.
  • Створіть путівник, де ви зможете рекомендувати гостям свої улюблені ресторани, продуктові магазини, кафе тощо.
  • Відповідайте на SMS-повідомлення, телефонні дзвінки або електронні листи, якщо раптом щось піде не так.
  • Подбайте, щоб важливі телефонні номери (наприклад, сантехніка, спеціаліста з дрібного ремонту, спеціаліста з налаштування Інтернету й кабельного телебачення, а також сусідів) були завжди під рукою.

Етап 5. Надання й отримання відгуків

Після виїзду гості матимуть можливість залишити відгук про ваше помешкання. Ваші перші кілька відгуків мають вирішальне значення для успіху на Airbnb. Коли ви отримаєте перші три відгуки, ваше оголошення матиме середній рейтинг у вигляді зірочок, що впливатиме на його позицію в результатах пошуку.

Ви також зможете залишати відгуки про гостей. Відгуки допомагають зміцнити довіру між гостями та господарями, що закладає основу для всієї спільноти Airbnb. Будьте чесними та ввічливими, використовуйте однакові стандарти для надання оцінки кожному гостю.

Переваги

Airbnb
20 лист. 2019 p.
Чи була ця інформація корисною?