Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Використання функцій ціноутворення на Airbnb

Контролюйте ціни за допомогою порад, знижок і промоакцій у своєму календарі.
Автор: Airbnb (9 січ. 2025 р.)
Оновлено 14 лип. 2025 р.
Використання функцій ціноутворення на Airbnb
Керування цінами та вільними датами
Використання функцій ціноутворення на Airbnb

Завдяки функціям Airbnb ви можете легко коригувати ціни й підтримувати конкурентоспроможність. Ці функції ви знайдете в календарі свого оголошення.

Функції ціноутворення часто застосовуються в комплексі з налаштуваннями вільних дат. Наприклад, якщо ви хочете запропонувати знижки за місяць, вам потрібно дозволити триваліші перебування.

Коригування ціни

Регулярний перегляд і коригування ціни можуть допомогти вам зберігати конкурентоспроможність і досягати запланованого рівня доходу. Під час редагування кожної ціни враховуйте рекомендовані ціни Airbnb.

  • Базова ціна. Це стандартна ціна для всіх ночей у вашому календарі. Змінити її можна в налаштуваннях цін. Ви можете порівнювати схожі оголошення, щоб переглядати середні ціни на заброньовані й незаброньовані помешкання на карті вашого регіону.
  • Ціна на вихідні. У налаштуваннях цін ви можете додати надбавку до базової ціни за ночі п’ятниці й суботи. Варіювання ціни за ніч на різні дні може допомогти вам збільшити кількість бронювань.
  • Спеціальна ціна. Виберіть будь-яку ніч або кілька ночей у календарі, щоб змінити ціну. Натисніть значок чарівної палички над календарем, щоб відобразити або приховати рекомендовані ціни за ніч, які можуть відображатися під спеціальною ціною за кожну ніч.

Увімкніть Інтелектуальне ціноутворення в налаштуваннях цін, щоб автоматично коригувати ціну. Ця функція враховує такі фактори, як розташування помешкання, наявність певних зручностей, ваші минулі бронювання й актуальні ціни у вашому регіоні, щоб встановити ціну за ніч. Ви визначаєте діапазон цін і можете вмикати й вимикати цю функцію для певних дат. Якщо ви використовуєте Інтелектуальне ціноутворення, рекомендовані ціни за ніч і ціни в схожих оголошеннях не відображатимуться.

Додавання знижок і промоакцій

Промоакції та знижки можуть допомогти покращити позицію вашого оголошення в результатах пошуку й зацікавити гостей. У налаштуваннях цін доступні 4 варіанти знижок.

  • Знижка за тиждень. Запропонуйте знижку на перебування тривалістю 7 ночей і більше, щоб швидше заповнити календар і зменшити зусилля на підготовку помешкання між перебуваннями.
  • Знижка за місяць. Запропонуйте знижку на перебування тривалістю 28 ночей і більше, щоб збільшити середню тривалість перебування у своїх помешканнях і зменшити зусилля на підготовку помешкання між перебуваннями.
  • Знижка за завчасне бронювання. Знизьте ціну для бронювань, зроблених у період від 1 до 24 місяців до прибуття, щоб зацікавити гостей, які планують подорожі заздалегідь.
  • Гаряча знижка. Знизьте ціну для бронювань, зроблених у період від 1 до 28 днів до прибуття, що допоможе вам заповнити прогалини в календарі.

Ви можете застосовувати знижки для конкретних дат. Виберіть будь-які дати в календарі, щоб відкрити користувацькі налаштування і додати знижку на ці дати.

Якщо знижка за тиждень чи місяць становить щонайменше 10%, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей. Ваша знижена ціна відображається поруч із перекресленою початковою ціною.

Налаштування промоакцій на короткий термін – це ще один спосіб отримувати більше бронювань, не змінюючи базову ціну. Залежно від вашої відповідності певним критеріям може відображатися до двох типів промоакцій.

  • Промоакція для нового оголошення. Запропонуйте знижку 20% на перші три бронювання, щоб отримати перших гостей і відгуки.
  • Спеціальна промоакція. Виберіть дати й знижку, яку бажаєте запропонувати. Застосовуються певні вимоги.

Якщо ви пропонуєте знижку щонайменше 15% у рамках акційної промоакції для нового оголошення або спеціальної промоакції, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей.

Можливість додавання зборів

Існує 3 види зборів, які можна додати до ціни. Пам’ятайте, що збори підвищують загальну ціну й можуть розохотити гостей бронювати ваше помешкання, а отже, зменшити ваш дохід.

  • Плата за прибирання. Ви можете додати стандартний збір і збір за короткострокове перебування (від 1 до 2 ночей).
  • Плата за домашніх тварин. Ви можете стягувати цей збір за кожну домашню тварину, за ніч або за перебування. Відповідно до Політики Airbnb щодо доступності для людей з особливими потребами ви не маєте права стягувати збір за тварину-помічника.
  • Збір за додаткових гостей. Ви можете додати збір за ніч за кожного гостя понад визначену вами кількість. Наприклад, ви можете дозволити шістьом гостям перебувати в помешканні за вашою ціною за ніч, але стягувати додаткову плату в розмірі 10 дол. США за ніч за кожного додаткового гостя (до досягнення дозволеної максимальної кількості).

Обов’язково враховуйте в ціні будь-які додаткові збори, як-от комунальні та курортні збори, оскільки вони можуть впливати на загальну ціну.

Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Використання функцій ціноутворення на Airbnb
Керування цінами та вільними датами
Використання функцій ціноутворення на Airbnb
Airbnb
9 січ. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?