Спробуйте наші функції ціноутворення

Контролюйте ціни за допомогою знижок, промоакцій і спеціальних розцінок.
Автор: Airbnb (9 січ. 2025 р.)
Оновлено 9 січ. 2025 р.
Спробуйте наші функції ціноутворення
Використання календаря
Спробуйте наші функції ціноутворення

Завдяки функціям ціноутворення від Airbnb ви можете легко коригувати свої ціни. Ці функції ви знайдете в календарі свого оголошення.

Функції ціноутворення часто застосовуються в комплексі з налаштуваннями вільних дат. Якщо ви хочете скористатися певною функцією (наприклад, запропонувати знижку за місяць), можливо, вам потрібно внести зміни у вільні дати, наприклад, дозволити триваліші перебування.

Коригування ціни

Регулярний перегляд і коригування ціни можуть допомогти вам досягти запланованого рівня доходу.

Ви можете будь-коли змінити базову ціну в календарі оголошення. Коли ви натиснете число, щоб змінити його, ви побачите як ціну для гостя до вирахування податків, так і суму свого доходу після вирахування сервісного збору з господаря.

Є ще два способи відкоригувати базову ціну.

  • Спеціальна ціна на вихідні. Ви можете додати окрему ціну на ночі п’ятниці й суботи. Варіювання ціни за ніч на різні дні може допомогти вам збільшити кількість бронювань.
  • Інтелектуальне ціноутворення. Увімкніть цю функцію будь-коли, щоб автоматично коригувати ціну залежно від місцевого попиту. Ця функція враховує сотні факторів, які стосуються вашого оголошення, регіону й поведінки гостей. Ви також можете встановити мінімальну й максимальну ціни за ніч.

Пропонування знижок і промоакцій

Ще один спосіб привернути увагу гостей – надати певний відсоток знижки від базової ціни для певних типів бронювань. У календарі оголошення доступні чотири варіанти знижок.

  • Знижка за тиждень. Знижки на бронювання на сім або більше ночей можуть покращити позицію оголошення в результатах пошуку, заповнити прогалини в календарі та зменшити кількість часу й зусиль на підготовку помешкання між перебуваннями. Якщо знижка за тиждень становить щонайменше 10%, на екрані відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей. Ваша знижена ціна відображається поруч із перекресленою початковою ціною.
  • Знижка за місяць. Ви також можете запропонувати знижку на бронювання тривалістю 28 ночей і більше. Це може збільшити середню тривалість перебування у ваших помешканнях і зменшити кількість часу й зусиль на підготовку між перебуваннями. Якщо знижка за місяць становить щонайменше 10%, на екрані відображається аналогічна спеціальна позначка.
  • Знижка за завчасне бронювання. Знижки на бронювання, зроблені в період від 1 до 24 місяців до прибуття, допоможуть вам зацікавити гостей, які планують подорожі заздалегідь. Якщо знижка за завчасне бронювання становить щонайменше 3%, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей.
  • Гаряча знижка. Знижки для бронювань, зроблених у період від 1 до 28 днів до прибуття, можуть допомогти вам заповнити календар і збільшити ваш дохід. Якщо знижка становить щонайменше 10% від вашої медіанної ціни за 60 днів, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей.

Гарячі знижки можуть допомогти вам отримувати більше бронювань без змінення базової ціни. Залежно від вашої відповідності певним критеріям може відображатися до двох типів промоакцій.

  • Промоакція для нового оголошення. Запропонуйте знижку 20% на наступні три бронювання нового оголошення, щоб отримати перших гостей і відгуки.
  • Спеціальна промоакція. Виберіть дати й знижку, яку бажаєте запропонувати. Застосовуються деякі умови, зокрема у вашому оголошенні має бути щонайменше три бронювання (принаймні одне з них – протягом останнього року), а вибрані вами дати перед цим мають бути доступними для бронювання протягом щонайменше 28 днів. Якщо ви пропонуєте знижку щонайменше 15%, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей.

Додавання зборів

Ви можете додавати до своєї ціни три типи зборів. Пам’ятайте, що збори підвищують загальну ціну й можуть розохотити гостей бронювати ваше помешкання – а отже, зменшити ваш дохід.

  • Плата за прибирання. Це одноразова плата, яка збільшує загальну ціну перебування й відображається окремим рядком під час оплати бронювання. Ви можете встановити нижчу плату за прибирання для перебувань тривалістю до двох ночей.
  • Плата за домашніх тварин. Ви можете стягувати цей збір за кожну домашню тварину, за ніч або за перебування. Ви не можете стягувати з гостя плату за тварину-помічника, а гості не зобов’язані перед бронюванням повідомляти про наявність у них тварини-помічника. Дізнайтеся більше про Правила Airbnb щодо доступності для людей з особливими потребами.
  • Збір за додаткових гостей. Ви можете стягувати плату за ніч за кожного гостя понад визначену вами кількість. Наприклад, ви можете дозволити шістьом гостям перебувати в помешканні за вашою ціною за ніч, але стягувати додаткову плату в розмірі 10 дол. США за ніч за кожного додаткового гостя (до досягнення дозволеної максимальної кількості).

Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Спробуйте наші функції ціноутворення
Використання календаря
Спробуйте наші функції ціноутворення
Airbnb
9 січ. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?