Що таке Миттєве бронювання

Миттєве бронювання може спростити процедуру бронювання й виділити ваше оголошення з-поміж інших.
Автор: Airbnb (14 груд. 2020 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 1 трав. 2024 p.

Миттєве бронювання дозволяє гостям одразу забронювати ваше помешкання на вільні дати. Вам не потрібно розглядати та приймати кожен окремий запит на бронювання, що заощаджує час. Багатьом гостям також подобається зручність Миттєвого бронювання.

Як працює Миттєве бронювання

Миттєве бронювання можна ввімкнути або вимкнути в будь-який час. Оновіть налаштування бронювань на вкладці «Оголошення».

Під час використання Миттєвого бронювання всі гості, які бронюють, мають пройти процедуру верифікації особи, погодитися з Правилами дому й відповідати вашим вимогам до гостей.

Ви можете встановити свої вимоги, щоб пропонувати Миттєве бронювання лише гостям, які мають хорошу репутацію на платформі. Це означає, що вони завершили принаймні одне перебування й не отримували жодних негативних відгуків.

Якщо вам потрібне посвідчення особи державного зразка гостей під час особистого прибуття або якщо це є обов’язковою умовою для регіону, де розташоване ваше помешкання, ви можете надіслати запит гостям через папку «Вхідні» господаря.

Використовуючи Миттєве бронювання, вам потрібно підтримувати актуальність календаря. Розгляньте можливість синхронізації календаря Airbnb з будь-якими іншими календарями, які ви використовуєте. Це допоможе вам уникати отримання несподіваних бронювань або скасування бронювання через помилку планування, що може призвести до сплати штрафів за скасування бронювання та інших наслідків.

Можна скасувати бронювання без наслідків із поважних причин (наприклад, якщо гість дасть зрозуміти, що, ймовірно, порушить одне з ваших Правил дому). Пам’ятайте, що бронювання не можна скасовувати, якщо причина скасування суперечить Політиці недискримінації Airbnb.

Чому запити на бронювання все ще можуть надходити

Існує кілька сценаріїв, коли ви можете отримувати запити на бронювання, навіть якщо ввімкнено Миттєве бронювання:

  • Ваш календар застарів.
  • Нещодавно ви скасували бронювання.
  • Гість, який не відповідає вашим вимогам, може надіслати запит на бронювання. 

Ви маєте відповідати на запити, приймаючи або відхиляючи бронювання, а також надсилаючи повідомлення потенційним гостям упродовж 24  годин.

Виберіть налаштування бронювання, яке підійде саме вам

Ви визначаєте, коли і як гості бронюватимуть ваше помешкання. Хоча Миттєве бронювання забезпечує ефективність та зручність, деяким господарям може більше підійти отримання запитів на бронювання.

Виберіть спосіб, який допоможе вам уникати скасування бронювань гостей із причин, яким можна запобігти.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.
Airbnb
14 груд. 2020 p.
Чи була ця інформація корисною?