Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Як залучити перших гостей

Використовуйте свій календар і функції ціноутворення, щоб розвивати свій бізнес з організації вражень.
Автор: Airbnb (4 груд. 2025 р.)

Тепер, коли ваше враження Airbnb опубліковано, ви можете зосередитися на залученні гостей. Щоб вдало розпочати, додайте вільні дати, встановіть конкурентну ціну й отримайте перші 5-зіркові відгуки. 

Оновіть календар

Ваше оголошення не з’явиться на Airbnb, доки ви не додасте вільні дати. Оновіть календар, щоб гості могли робити бронювання. Вирішіть, як часто ви будете проводити захід, враховуючи його тривалість, ваші можливості й бізнес-цілі. Якщо у вас є співгосподар, визначте, коли кожен із вас проводитиме враження. 

Щоб додати вільні дати, оберіть день, коли ви бажаєте організувати враження, і натисніть Запланувати враження. Виберіть час, тип бронювання, ціну, розмір групи й інші відомості. Ви можете заблокувати час до та після заходу для підготовки або прибирання.

Скористайтеся цими порадами, щоб виділити своє оголошення з-поміж інших.

  • Додайте більше вільних дат. Що більше вільних дат і годин ви додасте, то більше бронювань зможете отримати. Успішні господарі часто пропонують враження 10 або більше разів на місяць, зокрема принаймні в один вихідний день на тиждень. 
  • Плануйте заздалегідь. Багато господарів додають вільні дати на 3 місяці, щоб підвищити свої шанси на отримання бронювань. Ви можете запланувати щоденні враження до 60 днів наперед, а щотижневі враження – до 52 тижнів.
  • Синхронізуйте свої календарі. Синхронізуйте свої календарі Airbnb і Google, щоб централізовано відстежувати всі заходи й запобігати випадковим подвійним бронюванням. Наприклад, коли ніч бронюється в одному календарі, вона автоматично блокується в іншому.
  • Шукайте можливості збільшити дохід. Коли ви почнете організовувати враження, визначте періоди низького та високого попиту й відповідно скоригуйте вільні дати й ціни. Що більше вільних дат ви пропонуєте зараз, то вища ймовірність того, що ви зможете задовольнити періодичний високий попит.

Встановіть конкурентну ціну

Відкоригуйте ціну, щоб отримати перші бронювання й вдало розпочати. Є 4 основні фактори, які слід враховувати.

  • Операційні витрати. Переконайтеся, що ваша ціна покриває витрати.
  • Дохід. Іноді варто запропонувати нижчу ціну за особу, щоб зацікавити більше гостей і збільшити свій дохід. Наприклад: 
    • 4 гостей зробили бронювання за ціною 75 $ кожен = 300 $ 
    • 8 гостей зробили бронювання за ціною 60 $ кожен = 480 $
  • Схожі враження. Шукайте подібні заходи на Airbnb та інших платформах, щоб порівнювати місцеві ціни й розуміти умови конкурентоспроможності. Середній світовий діапазон цін на враження Airbnb становить від 65 до 81 дол. США*. 
  • Загальна ціна. Ваша ціна має охоплювати всі збори та комісії.

Ще один спосіб виділити своє оголошення з-поміж інших – додавання знижки. У налаштуваннях цін доступні 3 варіанти знижок.

  • Знижка на певний час. Залучіть перших гостей і отримайте перші відгуки, запропонувавши знижку від 5% до 50% протягом 90 днів. 
  • Знижка за завчасне бронювання. Надайте знижку 20% гостям, які бронюють більш ніж за 2 тижні до прибуття. Це зацікавить мандрівників, які планують заздалегідь, і допоможе вам заповнити календар.
  • Знижка для великих груп. Ви можете встановити знижені ціни на особу, щоб зацікавити великі групи. Наприклад, ви можете запропонувати знижку 10% для 2–3 осіб, 20% для 4–5 осіб і 30% для більш ніж 6 осіб. Більшість гостей бронюють враження принаймні ще з однією особою*.

Якщо ваша знижка перевищує 10% від загальної ціни, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення для гостей відображатиметься знижена ціна поруч із перекресленою початковою ціною.** Якщо ви додасте кілька варіантів знижок, гість отримає ту з них, яка забезпечить йому найбільшу економію. Одночасно застосувати кілька знижок до одного бронювання неможливо.

Пропонуйте приватні бронювання

Можливо, ви захочете запропонувати своє враження певному гостю або групі за спеціальною ціною. Наприклад, ви можете провести враження для рідних і друзів за нижчою ціною або безкоштовно, щоб отримати перші 5-зіркові відгуки.

Щоб створити приватний захід, виберіть дату й час у календарі, натисніть Редагувати та встановіть для параметра видимості значення «Приватний». Скопіюйте спеціальне посилання та поділіться ним із певним гостем або групою. Залишати відгуки можуть лише гості, які приєдналися до бронювання.

* На основі бронювань вражень Airbnb у 30 містах по всьому світу з 13 травня по 20 липня 2025 року.

** Знижка від загальної ціни має становити щонайменше 3 дол. США або еквівалент у місцевій валюті. 

Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

 

Airbnb
4 груд. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?