Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Вибір стратегії ціноутворення

Регулярно коригуйте ціни та враховуйте попит гостей і сезонність.
Автор: Airbnb (4 груд. 2025 р.)

У застосунку Airbnb можна легко керувати цінами й вільними датами. Дізнайтеся, як використовувати інструменти господаря, щоб отримувати більше бронювань і виходити на запланований рівень доходу.

Регулярно переглядайте свій календар

Гості шукають враження Airbnb, які пропонують оптимальне співвідношення ціни та якості. Візьміть за звичку переглядати ціни та частоту проведення вражень, щоб підтримувати конкурентоспроможність. 

Ви можете змінювати налаштування цін і вільних дат безпосередньо у своєму календарі. Не забувайте про перелічені нижче фактори.

  • День тижня. Розгляньте можливість встановлення різних цін на різні дні. Наприклад, ви можете стягувати меншу плату в дні низького попиту, щоб спонукати людей робити бронювання.
  • Час доби. Подумайте, у який час найкраще проводити враження, щоб залучати різні категорії гостей, і додайте відповідний вільний час у календарі. Наприклад, вечори в будні дні можуть зацікавити місцевих мешканців, які працюють удень і хочуть уникнути ажіотажу на вихідних.
  • Знижка для груп. Ви можете встановити знижені ціни на особу, щоб зацікавити великі групи. Наприклад, ви можете запропонувати знижку 10% для 2–3 осіб, 20% для 4–5 осіб і 30% для більш ніж 6 осіб. 
  • Сім’ї. Розгляньте можливість дозволити дітям віком до 12 років брати участь у враженні безкоштовно або за нижчою ціною.
  • Бронювання в останню мить. Якщо враження заброньовано лише частково, спробуйте скоригувати ціну, щоб заповнити вільні місця. 
  • Розмір групи. Ви можете коригувати кількість вільних місць, щоб не отримати забагато бронювань, якщо ви пропонуєте враження також на іншій платформі.

Підготуйтеся до сезонного підвищення попиту

Пікові сезони можуть допомогти вашому бізнесу зростати. Наведені в цій статті поради щодо ціноутворення допоможуть вам скористатися підвищеним попитом серед гостей.

  • Додайте більше заходів. Пропонуйте враження частіше, коли погода, свята та великі заходи, як-от концерти, фестивалі чи спортивні турніри, приваблюють до вашого регіону більше туристів. 
  • Змініть кількість гостей. Розгляньте можливість збільшити кількість місць і скоригувати ціну, щоб зацікавити гостей, які бронюють в останню мить. Внести ці зміни можна на вкладці «Сьогодні».

Пікові сезони – це також чудова нагода оновити своє оголошення, щоб виділити його в пошуку. Ви можете змінити назву й опис, щоб підкреслити певну пору року, або додати нові зображення. 

Підготуйтеся до періодів зниженого попиту

Ознайомтеся зі способами виділити своє оголошення з-поміж інших у періоди зниженого попиту.

  • Додайте знижки. Навіть невеликі знижки можуть покращити позицію вашого оголошення в результатах пошуку. Розгляньте можливість запропонувати знижки за завчасне бронювання та для великих груп. Якщо ваша знижка перевищує 10% від загальної ціни, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображатиметься знижена ціна поруч із перекресленою початковою ціною*.
  • Дозвольте бронювання в останню мить. Перенесіть кінцевий термін бронювання, щоб гості могли бронювати в день прибуття або напередодні. Половина всіх бронювань оформлюється менш ніж за тиждень до початку враження.** У періоди низького попиту гості, як-от місцеві жителі й туристи з гнучкими планами, часто бронюють пізніше, ніж зазвичай.

* Знижка від загальної ціни має становити щонайменше 3 дол. США або еквівалент у місцевій валюті.

** На основі даних про бронювання вражень у 30 містах по всьому світу з 13 травня по 20 липня 2025 року.

Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
4 груд. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?