Зробіть прибуття та виїзд зручними

Допоможіть гостям відчувати гостинність від першого до останнього моменту.
Автор: Airbnb (15 квіт. 2024 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 15 квіт. 2024 p.

Прибуття та виїзд – це важливі моменти, від яких залежить оцінка гостей. Для гостей важливо легко потрапити всередину, відчути гостинність і виїхати без зайвих клопотів.

Спростіть процедуру прибуття

Гостям важливо чітко знати, як знайти помешкання та відімкнути вхідні двері. Знайдіть способи спростити процедуру прибуття:

  • Створіть посібник із прибуття і зазначте в ньому корисну інформацію. У Редакторі оголошень ви можете централізовано коригувати відомості щодо часу і способу прибуття, а також додавати вказівки, як дістатися до помешкання, довідник для гостя, інформацію про Wi-Fi тощо. Гості отримають цю інформацію після бронювання.

  • Зазначте кроки щодо потрапляння в помешкання. Додайте фотографії або навіть відео, щоб допомогти гостям із процедурою прибуття. Наприклад, ви можете додати фотографію, де розташований гачок на воротах або як відкрити сейф. 

  • Перегляньте, як посібник відображається для гостей. Натисніть кнопку Переглянути, щоб дізнатися, як надану вами інформацію бачитимуть гості. Попросіть друга перевірити ваші інструкції і за потреби внесіть коригування для оптимізації процедури прибуття.

  • Подбайте про покращення. Ви можете додати освітлення, розмістити корисні записки або встановити інший тип замка, наприклад розумний замок або дверний код, щоб полегшити прибуття для ваших гостей і уникнути потенційних клопотів.

Гості можуть надсилати вам повідомлення із запитаннями щодо прибуття. Реагуйте якнайшвидше, особливо якщо повідомлення надсилаються в межах 24 годин до прибуття.

Допоможіть гостям почуватися як удома

Те, як ви вітаєте гостей і передбачаєте їхні потреби, є ознакою належного рівня гостинності. Урахування навіть найдрібніших деталей може мати велике значення для гостей.

  • Заплануйте надсилання вітального повідомлення. У день прибуття повідомте гостям, що ви завжди готові допомогти, якщо їм щось знадобиться.

  • Дотримуйтеся принципів інклюзивної гостинності. Пам’ятайте, що гості можуть не поділяти ваші переконання або звичаї.

  • Будьте доброзичливі. Висловлюйте інтерес до гостей, враховуйте їхні потреби й поважайте конфіденційність.

Рі, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня в Йомітані, Японія, залишає гостям вітальне повідомлення з корисною інформацією про місцеві принади. «Якщо це молоді батьки з дитиною, я порекомендую їм хороший магазин, щоб купити підгузки, – розповідає вона. – Якщо у них є собака, я пораджу, де купити якісний корм для домашніх тварин».

Забезпечте гостям незабутні враження

Процедура виїзду забезпечує фінальні враження про перебування у вашому помешканні. Бажано, щоб нічого їх не зіпсувало.

Використовуйте посібник із прибуття, щоб надати чіткі та зрозумілі інструкції щодо виїзду. Зважте, чи є доручення на кшталт винесення сміття або збирання використаних рушників тим досвідом, який гості можуть оцінити на п’ять зірок. Краще долучити ці обов’язки до процедури прибирання після виїзду гостей, це сприятиме отриманню позитивних відгуків.

Після кожного перебування надсилайте гостям повідомлення з подякою. Запросіть їх повернутися й повідомте, що їхній відгук надзвичайно важливий для вас. Запитайте, що варто покращити до їхнього наступного візиту.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
15 квіт. 2024 p.
Чи була ця інформація корисною?