Як уникнути скасування бронювань: практичні поради
Коли бронювання підтверджено, гості розраховують на те, що воно не зміниться. Скасування бронювання господарем може порушити їхні плани щодо подорожі, підірвати довіру до нашої спільноти та призвести до накладення зборів або інших наслідків.
Нижче наведено кілька порад, як уникати скасування бронювань із причин, яким можна запобігти.
Підтримуйте актуальність календаря
Повідомте гостям, на які дні вони можуть забронювати вашу оселю.
- Відкривайте дати в календарі заздалегідь – від трьох місяців до двох років.
- Блокуйте дати, коли ви не зможете приймати гостей.
- Регулярно перевіряйте свій календар, щоб він завжди містив актуальну інформацію щодо вільних дат.
Оновлювати вільні дати в календарі особливо важливо, якщо ви використовуєте Миттєве бронювання. Миттєве бронювання дає можливість гостям бронювати помешкання на будь-які вільні дати, не чекаючи, поки ви розглянете їхній запит.
Коли бронювання гостя підтверджується, відповідні дати блокуються у вашому календарі автоматично. Якщо ви не можете приймати бронювання з інших причин, вам потрібно заблокувати відповідні дати вручну.
Отримання бронювання на ті дати, коли ви не можете прийняти гостя, може призвести до стягнення збору за скасування або інших наслідків.
Коригуйте налаштування календаря
Налаштування діляться на дві вкладки: «Ціни» та «Вільні дати». Ці інструменти допоможуть вам отримувати потрібні бронювання в потрібний час. Наприклад, ви можете користуватися наведеними нижче можливостями.
- Підтримуйте свою стратегію ціноутворення. Ви повністю контролюєте свою ціну й можете будь-коли її змінити. Функції ціноутворення дають вам змогу порівнювати ціни на схожі помешкання поблизу, пропонувати знижки на тривале перебування та встановлювати спеціальні ціни на певні дати, як-от святкові й вихідні дні. Ви також можете ввімкнути Інтелектуальне ціноутворення, щоб автоматично коригувати ціну залежно від місцевого попиту.
- Встановлюйте параметри бронювання. Використовуйте вікно вільних дат, щоб визначати, наскільки заздалегідь гості можуть бронювати помешкання (від 3 до 24 місяців). Крім того, ви можете: зазначити мінімальну й максимальну кількість ночей на одне перебування, вимагати завчасне повідомлення про бронювання (до семи днів заздалегідь) і блокувати одну-дві ночі між бронюваннями для підготовки помешкання до наступного гостя.
- Під’єднайте свої календарі. Синхронізуйте зі своїм календарем Airbnb особисті й інші календарі прийому гостей (якщо оголошення про ваше помешкання опубліковані на інших сайтах). Це допоможе вам керувати завданнями з прийому гостей і запобігати подвійним бронюванням.
Пам’ятайте про свої обов’язки як господаря
Ми розуміємо, що іноді вам може знадобитися скасувати бронювання з незалежних від вас причин (наприклад, через екстрений ремонт). Якщо ви змушені скасувати бронювання, обов’язково виконайте наведені нижче дії.
- Ознайомтеся з нашими правилами. У наших Правилах скасування бронювання господарем пояснюються збори й інші наслідки скасування, а також випадки, коли їх можна уникнути. Якщо ви не впевнені, чи відповідає ваша ситуація визначеним критеріям, зв’яжіться зі Службою підтримки Airbnb, перш ніж скасувати бронювання. Ви не можете скасовувати бронювання з причин, які порушують Політику недискримінації або Правила щодо доступності для людей з особливими потребами Airbnb.
- Повідомте гостя заздалегідь. Якщо ви не можете прийняти гостя з підтвердженим бронюванням (незалежно від причини), ми очікуємо, що ви своєчасно скасуєте бронювання. Ви не можете просити гостей скасувати їхні бронювання.
- Дотримуйтеся місцевих правил і норм. Ознайомтеся з нашими статтями про відповідальний прийом гостей, щоб краще зрозуміти закони, податки, рекомендації та інші поради щодо прийому гостей у вашому регіоні.
Коли господарі скасовують бронювання, ми намагаємося допомогти гостям знайти інше місце для розміщення.