Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Підвищуйте свій рівень гостинності з урахуванням відгуків гостей

Сприймайте відгуки як стимул до вдосконалення.
Автор: Airbnb (17 вер. 2025 р.)
Підвищуйте свій рівень гостинності з урахуванням відгуків гостей
Відгуки – як стимул до покращення
Підвищуйте свій рівень гостинності з урахуванням відгуків гостей

Кращі оцінки й відгуки можуть збільшити кількість бронювань і ваш дохід. У цій статті ви дізнаєтеся, як покращити рівень гостинності з урахуванням відгуків гостей.

Просіть гостей залишати відгуки

Покажіть гостям, що ви прагнете вдосконалювати свою гостинність, надіславши запит на відгук.

  • Надішліть заплановане повідомлення під час виїзду. Попросіть гостей залишити відгук, зокрема повідомити вам, що саме могло б зробити їхнє перебування ще кращим.
  • Напишіть відгук про своїх гостей. Це нагадає їм про те, що й вони повинні залишити загальнодоступний відгук про вас. У вас є 14 днів після виїзду, щоб залишити відгук одне про одного.

Робіть висновки на основі оцінок і відгуків

Розробіть просту процедуру визначення того, які пропозиції варто врахувати.

  • Читайте кожен відгук. Подякуйте гостям за їхню думку і поміркуйте, що саме вам слід врахувати для прийому наступних гостей.
  • Звертайте увагу на примітки. Гості також можуть надсилати господарю примітки з додатковими пропозиціями або коментарями. Їх можете переглядати лише ви й представники Airbnb. Разом із загальнодоступними відгуками примітки допомагають Airbnb покращувати результати пошуку й визначати помешкання, які подобаються гостям.
  • Звертайте увагу на оцінки. Гості можуть поставити оцінку за певними категоріями й вибрати у списку аспекти, які їм сподобалися, і ті, які варто покращити. Виявляйте тенденції: наприклад, гості постійно вибирають пункт «захаращеність», коли оцінюють чистоту, або «незрозумілі інструкції», коли оцінюють прибуття.

Не переставайте вдосконалюватися

Досконалість послуг, які ви пропонуєте гостям, не має меж.

  • Реагуйте на відгуки. Коли гості залишають пропозиції, дякуйте їм і відповідайте на їхні відгуки. Це свідчитиме про те, що ви серйозно ставитеся до відгуків. Якщо ви відповідаєте на загальнодоступний відгук, ваша відповідь відображатиметься нижче.
  • Зосередьтеся на рішеннях. Якщо виникла проблема, визначте її першопричину і з’ясуйте, як можна цьому запобігати надалі. Наприклад, ви можете зробити темну кімнату світлішою за допомогою ламп, рослин і дзеркал.
  • Надішліть отриманий відгук своїй команді підтримки. Завжди діліться відповідною інформацією зі співгосподарями і прибиральниками. Наприклад, якщо гості знайшли крихти на дивані, надішліть цю інформацію всім, хто допомагає вам прибирати.
  • Оновлюйте своє оголошення. Зазвичай відгуки відображають те, наскільки ваше помешкання відповідає очікуванням. Переконайтеся, що відомості про зручності, фотографії та опис в оголошенні відповідають поточному стану речей.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Підвищуйте свій рівень гостинності з урахуванням відгуків гостей
Відгуки – як стимул до покращення
Підвищуйте свій рівень гостинності з урахуванням відгуків гостей
Airbnb
17 вер. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?