Покращення 2022 року

Боротьба з дискримінацією та забезпечення інклюзивності

Ініціатива Project Lighthouse

Ініціатива Project Lighthouse, розпочата у 2020 році, допомагає виявляти та усувати розбіжності у досвіді користування Airbnb людьми кольорових рас. Ми розробили цю ініціативу в партнерстві з організацією Color Of Change і за підтримки низки інших організацій, які займаються захистом громадянських прав і недоторканності приватного життя. Докладніше
Використання реальних даних
Ми перевіряємо, як гості та господарі користуються нашою платформою. Статистичний аналіз допомагає нам знайти можливості для гарантії умов рівноправності в нашій спільноті.
Захист приватного життя
Ми аналізуємо загальні тенденції та не пов’язуємо інформацію про расові упередження з конкретними людьми або акаунтами.
Постійне вдосконалення
Наша команда продовжує шукати нові способи для гарантії дотримання принципів прозорості, справедливості та інклюзивності на платформі Airbnb.

Що ми змінили

Приховання фотографій профілю гостя перед бронюванням
У 2018 році ми внесли зміни, щоб господарі могли бачити фото гостей, які роблять бронювання, лише після того, як вони приймуть запит на бронювання. Згідно з аналітичними даними ця зміна дещо підвищила рейтинг успішності бронювань для гостей, які вважаються чорношкірими (рейтинг, що відображає рівень успішних бронювань, здійснених представниками різних расових груп у Сполучених Штатах).
Більше відгуків для більшої кількості гостей
Гості з відгуками мають вищий Рейтинг успішності бронювань. Але наш аналіз також показав, що гості, які вважаються чорношкірими або латиноамериканцями, мають менше відгуків, ніж гості, які вважаються білими або азіатами. Ми впроваджуємо зміни, які допоможуть усім гостям отримувати відгуки під час подорожей.
Збільшення кількості людей, які відповідають критеріям Миттєвого бронювання
Миттєве бронювання дозволяє гостю бронювати помешкання без схвалення господаря. Це ефективний інструмент для зменшення дискримінації, оскільки він робить бронювання більш об’єктивними. Ми запровадили зміни, що дозволяють спростити процес Миттєвого бронювання для ще 5 млн людей.
Створення більш інклюзивної спільноти мандрівників
Подорожі в місця, які не є традиційними туристичними центрами, можуть створювати економічні можливості громадам, які історично не отримували вигоди від туризму. У наступному році ми й надалі будемо розробляти та розгортати глобальні програми, такі як Академія підприємництва Airbnb, щоб забезпечити ширший доступ до переваг прийому гостей на Airbnb. Наші зусилля спрямовані зокрема на розширення програм, які допомагають залучати більше господарів, які є представниками кольорових рас.
Розширення навчальних програм для господарів
Наша спільнота господарів відіграє важливу роль у створенні рівноправного та гостинного перебування. Цього року ми запустили Посібник з інклюзивного прийому гостей із навчальними статтями та відеороликами, щоб допомогти господарям приймати гостей із різними фізичними можливостями, гендерною ідентифікацією та походженням, особливо представників соціально відчужених спільнот. Для забезпечення інклюзивності ми плануємо розгорнути більше освітніх програм і функцій продукту.
Перевірка відхилених бронювань для запобігання упередженості
Ми розуміємо, що іноді бронювання скасовуються з об’єктивних причин: можуть змінитися вільні дати в календарі господаря або у гостя може виникнути потреба (наприклад, раннє прибуття або додаткові гості), яку господар не може виконати. Ми розширюємо наші можливості аналізу відхилення бронювань, щоб покращити наші правила та продукти й боротися з дискримінацією.
Покращення умов повторного бронювання
Відповідно до нашої Політики відкритих дверей, запровадженої у 2016 році, гості з наявними або майбутніми бронюваннями, які повідомляють про дискримінацію, отримують допомогу у бронюванні альтернативного помешкання. Нещодавно ми запустили Цілодобову лінію безпеки, яка полегшує гостям отримувати термінову допомогу під час подорожі, зокрема допомогу з повторним бронюванням.
Продовжуємо виконувати наші зобов’язання перед гостями з обмеженою мобільністю
Завдяки фільтруванню результатів пошуку за критерієм наявності зручностей для людей з особливими потребами гостям легше знаходити і бронювати помешкання, які відповідають їхнім потребам. Ми перевіряємо точність усіх даних про зручності для людей з особливими потребами, які надають господарі. Наша категорія «Адаптовані помешкання», запущена в листопаді 2022 року, об’єднує сотні помешкань, які спеціально обладнані для людей на інвалідних візках (зокрема, мають безбар’єрний шлях до помешкання, спальні та ванної кімнати, а ванна кімната оснащена принаймні однією функцією для людей з особливими потребами). Адаптовані помешкання навіть проходять 3D-сканування на підтвердження зручностей і розмірів.

Правила Спільноти Airbnb

Починаючи з 2016 року ми просимо всіх користувачів Airbnb ставитися до інших із повагою, без засудження чи упередження і завжди дотримуватися Правил спільноти Airbnb. Усіх незгідних із цим правилом було видалено з платформи – станом на 2022 рік це 2,5 млн людей.

Прочитайте повний звіт

Звіт про шість років діяльності Airbnb, спрямованої на боротьбу з дискримінацією та забезпечення інклюзивності, містить ключові результати ініціативи Project Lighthouse, повний набір даних та інформацію про успіхи, досягнуті з 2016 року.
Переглянути звіт

Познайомтеся з нашими партнерами

З 2016 року ми консультуємося та співпрацюємо з провідними правозахисними групами, експертами з расових питань та організаціями, які займаються питаннями захисту недоторканності приватного життя.