Підтримка в районі
Ми знаємо, що в будь-якій громаді можуть виникати проблеми. Зазвичай найшвидше можна вирішити питання, пов’язані зі спільним користуванням помешканням, поспілкувавшись безпосередньо з сусідом. Але ви також можете отримати додаткову підтримку, зателефонувавши або написавши нам нижче. Якщо у вас виникли занепокоєння, не пов’язані з вашим районом, відвідайте наш Довідковий центр.
З будь-яких нетермінових питань, пов’язаних із сусідами по району, напишіть нам повідомлення
Шум або вечірка
Ми знаємо, що надмірний шум або гучні вечірки можуть дратувати. Заповніть наведену нижче форму, і ми розглянемо цю ситуацію.
Що відбувається після надсилання скарги?
Після заповнення форми ви отримаєте електронного листа з підтвердженням та номером звернення.
Наша команда розгляне вашу скаргу. Якщо ми знайдемо відповідне активне оголошення на Airbnb, ми зв’яжемося з господарем.
Після додаткового розслідування ми зв’яжемося з вами. Якщо нам знадобиться додаткова інформація, ми зв’яжемося з вами.