Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Посібник • Гість

AirCover для гостей

Цю статтю перекладено автоматично.

AirCover для гостей поширюється на всі бронювання помешкань. Якщо у вас виникне серйозна проблема з помешканням на Airbnb, яку господар не зможе вирішити, ми допоможемо вам знайти схоже помешкання за відповідною ціною. Якщо подібне помешкання недоступне або ви вважаєте за краще не бронювати нове помешкання, ми повернемо вам усі кошти.

У разі виникнення будь-якої проблеми у вашому помешканні найкраще звернутися до господаря. Імовірно, він зможе це виправити. Ви можете безпосередньо надіслати господарю повідомлення, щоб сповістити його про проблему.

Скасування бронювання господарем

Якщо господар помешкання скасує бронювання до прибуття, ми допоможемо вам отримати повторне бронювання. Наша команда допоможе вам знайти схоже помешкання, враховуючи розташування та зручності, залежно від вільних дат за подібними цінами. Якщо подібне помешкання недоступне або ви не бажаєте повторно бронювати помешкання, ми повернемо вам усі кошти, включаючи сервісні збори.

Докладніше про те, чого очікувати, якщо господар скасує бронювання.

Неможливо прибути

Після підтвердження бронювання ви отримаєте електронну адресу та номер телефону господаря в стрічці повідомлень для подорожі. Якщо ви не зможете потрапити в помешкання на Airbnb після прибуття, а господар не відповість або не зможе вирішити цю проблему, ми допоможемо вам знайти схоже помешкання за відповідною ціною. Якщо подібне помешкання недоступне або ви не бажаєте повторно бронювати помешкання, ми повернемо вам усі кошти, включаючи сервісні збори.

Дізнайтеся, що робити далі, якщо не можете зв 'язатися з господарем.

Неточні оголошення

Якщо оголошення суттєво відрізняється від зазначеної в оголошенні, господар - це чудовий ресурс для вирішення проблеми. Якщо помешкання суттєво відрізняється від зазначеної в оголошенні і господар не зможе вирішити цю проблему, ми допоможемо вам знайти схоже помешкання за відповідною ціною. Якщо подібне помешкання недоступне або ви вважаєте за краще не бронювати нове помешкання, ми повернемо вам усі кошти.

Цілодобова лінія безпеки

Якщо ви почуватиметеся в небезпеці, ми з радістю допоможемо вам отримати пріоритетний доступ до спеціально навчених агентів із безпеки, які допоможуть вам вирішити проблеми з безпекою або безпосередньо зв 'яжуть вас із місцевими органами екстреної допомоги вдень або вночі.

Потрібно зв 'язатися з нами? Зв 'яжіться з нами телефоном, електронною поштою або в чаті.

Як працює AirCover для гостей

AirCover для гостей надає підтримку у вирішенні серйозних проблем із бронюванням помешкання (наприклад, господар скасовує бронювання до прибуття) або під час вашого перебування (наприклад, опалення не працює взимку, в оголошенні менше спалень, ніж зазначено в оголошенні, це інший тип помешкання - окрема кімната замість цілого помешкання, відсутня основна рекламована зручність, така як басейн або кухня), але воно не передбачає більш незначних незручностей, як-от зламаний тостер.

У разі виникнення проблеми з господарем найкраще звернутися до господаря. Ви можете безпосередньо надіслати господарю повідомлення, щоб сповістити його про проблему.

Якщо під час вашого перебування виникає проблема:

  1. Зробіть фотографії або відео про проблему, якщо зможете.
  2. Зв 'яжіться з господарем протягом 72 годин після виявлення проблеми та опишіть її, щоб дізнатися, чи зможе він її вирішити.
  3. Якщо господар не може вирішити проблему або не відповідає взагалі, зв 'яжіться з нами якнайшвидше.
  4. Ми розглянемо його, і якщо ми виявимо, це проблема, яка підтримується AirCover для гостей, і ви захочете залишити помешкання, ми допоможемо вам знайти подібне місце, залежно від вільних дат за порівнянними цінами. Якщо подібне помешкання недоступне або ви вважаєте за краще не бронювати нове помешкання, ми повернемо вам усі кошти.

AirCover для гостей не є страховим полісом. Він не покриває проблеми, пов 'язані з подорожами (наприклад, ваша подорож затримується через шторм, ваш багаж пошкоджений перевізником). Докладніше тут

Якщо ви господар, дізнайтеся більше про AirCover для господарів та нещодавні покращення, які ми зробили.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

  • Практичні вказівки

    Як отримати допомогу або зв’язатися з Підтримкою від Airbnb

    У більшості випадків господарів й гості можуть швидко вирішувати проблеми самостійно. Дізнайтеся, як отримати необхідну допомогу до, під час або після подорожі.
  • Практичні вказівки • Гість

    Якщо господар скасовує бронювання помешкання

    Якщо господар скасує ваше бронювання, ви отримаєте повне повернення коштів. Якщо скасування відбудеться в межах 30 днів до прибуття, ми допоможемо вам знайти схоже помешкання (за наявності) за відповідною ціною.
  • Практичні вказівки • Гість

    Якщо у вас виникнуть проблеми під час перебування

    Якщо під час перебування станеться щось несподіване, спочатку надішліть повідомлення господарю й обговоріть із ним можливе вирішення проблеми. Зазвичай господарі охоче допомагають вирішити будь-які питання. Якщо господар не може допомогти або ви хочете надіслати запит на повернення коштів, ми завжди готові надати вам підтримку.
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся