AirCover для гостей поширюється на всі бронювання помешкань. Якщо у вас виникне серйозна проблема з помешканням на Airbnb, яку господар не зможе вирішити, ми радо вам допоможемо.
Ось де ми можемо допомогти:
Наша команда може допомогти вам знайти схоже помешкання, враховуючи розташування та зручності, залежно від вільних дат за схожою ціною. Якщо схоже помешкання не буде доступне або ви не бажатимете робити повторне бронювання, ми повністю або частково повернемо вам кошти, включаючи сервісні збори.
AirCover для гостей надає підтримку у вирішенні серйозних проблем із бронюванням помешкання, наприклад:
AirCover для гостей не містить більш незначних незручностей, як-от зламаний тостер.
У разі виникнення проблеми з господарем найкраще звернутися до господаря. Ви можете безпосередньо надіслати господарю повідомлення, щоб сповістити його про проблему. Якщо під час вашого перебування виникне проблема:
Потрібно зв 'язатися з нами? Зв 'яжіться з нами телефоном, електронною поштою або в чаті.
Якщо ви почуватиметеся в небезпеці, ми допоможемо вам отримати пріоритетний доступ до спеціальних спеціалістів із безпеки, які допоможуть вам вирішити проблеми з безпекою або безпосередньо зв 'яжуть вас із місцевими органами екстреної допомоги вдень або вночі.
AirCover для гостей не є страховим полісом. Він не покриває проблеми, пов 'язані з подорожами (наприклад, ваша подорож затримується через шторм або ваш багаж пошкоджений перевізником). Докладніше про AirCover для гостей, страхування подорожей, бронювання чи захист перебування.
Якщо ви є господарем, дізнайтеся більше про AirCover для господарів і вдосконалення, які ми зробили.