AirCover для гостей поширюється на всі бронювання помешкань. Якщо у вас виникне серйозна проблема з помешканням на Airbnb, яку господар не зможе вирішити, ми допоможемо вам знайти схоже помешкання за відповідною ціною. Якщо подібне помешкання недоступне або ви вважаєте за краще не бронювати нове помешкання, ми повернемо вам усі кошти.
У разі виникнення будь-якої проблеми у вашому помешканні найкраще звернутися до господаря. Імовірно, він зможе це виправити. Ви можете безпосередньо надіслати господарю повідомлення, щоб сповістити його про проблему.
Якщо господар помешкання скасує бронювання до прибуття, ми допоможемо вам отримати повторне бронювання. Наша команда допоможе вам знайти схоже помешкання, враховуючи розташування та зручності, залежно від вільних дат за подібними цінами. Якщо подібне помешкання недоступне або ви не бажаєте повторно бронювати помешкання, ми повернемо вам усі кошти, включаючи сервісні збори.
Докладніше про те, чого очікувати, якщо господар скасує бронювання.
Після підтвердження бронювання ви отримаєте електронну адресу та номер телефону господаря в стрічці повідомлень для подорожі. Якщо ви не зможете потрапити в помешкання на Airbnb після прибуття, а господар не відповість або не зможе вирішити цю проблему, ми допоможемо вам знайти схоже помешкання за відповідною ціною. Якщо подібне помешкання недоступне або ви не бажаєте повторно бронювати помешкання, ми повернемо вам усі кошти, включаючи сервісні збори.
Дізнайтеся, що робити далі, якщо не можете зв 'язатися з господарем.
Якщо оголошення суттєво відрізняється від зазначеної в оголошенні, господар - це чудовий ресурс для вирішення проблеми. Якщо помешкання суттєво відрізняється від зазначеної в оголошенні і господар не зможе вирішити цю проблему, ми допоможемо вам знайти схоже помешкання за відповідною ціною. Якщо подібне помешкання недоступне або ви вважаєте за краще не бронювати нове помешкання, ми повернемо вам усі кошти.
Якщо ви почуватиметеся в небезпеці, ми з радістю допоможемо вам отримати пріоритетний доступ до спеціально навчених агентів із безпеки, які допоможуть вам вирішити проблеми з безпекою або безпосередньо зв 'яжуть вас із місцевими органами екстреної допомоги вдень або вночі.
Потрібно зв 'язатися з нами? Зв 'яжіться з нами телефоном, електронною поштою або в чаті.
AirCover для гостей надає підтримку у вирішенні серйозних проблем із бронюванням помешкання (наприклад, господар скасовує бронювання до прибуття) або під час вашого перебування (наприклад, опалення не працює взимку, в оголошенні менше спалень, ніж зазначено в оголошенні, це інший тип помешкання - окрема кімната замість цілого помешкання, відсутня основна рекламована зручність, така як басейн або кухня), але воно не передбачає більш незначних незручностей, як-от зламаний тостер.
У разі виникнення проблеми з господарем найкраще звернутися до господаря. Ви можете безпосередньо надіслати господарю повідомлення, щоб сповістити його про проблему.
Якщо під час вашого перебування виникає проблема:
AirCover для гостей не є страховим полісом. Він не покриває проблеми, пов 'язані з подорожами (наприклад, ваша подорож затримується через шторм, ваш багаж пошкоджений перевізником). Докладніше тут.
Якщо ви господар, дізнайтеся більше про AirCover для господарів та нещодавні покращення, які ми зробили.