Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Посібник • Гість

AirCover для гостей

Цю статтю перекладено автоматично.

AirCover для гостей поширюється на всі бронювання помешкань. Якщо у вас виникне серйозна проблема з помешканням на Airbnb, яку господар не зможе вирішити, ми радо вам допоможемо.

Ми допоможемо вам отримати повторне бронювання або повернемо вам повне або часткове повернення коштів

Ось де ми можемо допомогти:

Наша команда може допомогти вам знайти схоже помешкання, враховуючи розташування та зручності, залежно від вільних дат за схожою ціною. Якщо схоже помешкання не буде доступне або ви не бажатимете робити повторне бронювання, ми повністю або частково повернемо вам кошти, включаючи сервісні збори.

Як працює AirCover для гостей

AirCover для гостей надає підтримку у вирішенні серйозних проблем із бронюванням помешкання, наприклад:

  • Господар скасує ваше бронювання до прибуття
  • Опалення не працює взимку
  • У оголошенні менше спалень, ніж зазначено в оголошенні
  • Це інший тип помешкання - окрема кімната, а не ціле помешкання
  • Відсутня основна рекламована зручність, як-от басейн або кухня

AirCover для гостей не містить більш незначних незручностей, як-от зламаний тостер.

Вирішення проблем під час перебування

У разі виникнення проблеми з господарем найкраще звернутися до господаря. Ви можете безпосередньо надіслати господарю повідомлення, щоб сповістити його про проблему. Якщо під час вашого перебування виникне проблема:

  1. Задокументуйте проблему: зробіть фото або відео як доказ.
  2. Зв 'яжіться з господарем: повідомте господаря протягом 72 годин після виявлення, опишіть проблему та шукайте рішення.
  3. Зв 'яжіться з нами: якщо господар не відповідає або не може вирішити проблему, негайно зв' яжіться з нами.
  4. AirCover для підтримки гостей: якщо проблему покриває AirCover для гостей і ви бажаєте виїхати, ми допоможемо вам знайти подібне помешкання залежно від вільних дат і цін. Якщо схоже помешкання недоступне або ви не бажатимете робити повторне бронювання, вам буде повністю або частково повернуто кошти.

Цілодобова лінія безпеки

Потрібно зв 'язатися з нами? Зв 'яжіться з нами телефоном, електронною поштою або в чаті.

Якщо ви почуватиметеся в небезпеці, ми допоможемо вам отримати пріоритетний доступ до спеціальних спеціалістів із безпеки, які допоможуть вам вирішити проблеми з безпекою або безпосередньо зв 'яжуть вас із місцевими органами екстреної допомоги вдень або вночі.

AirCover для гостей не є страховим полісом. Він не покриває проблеми, пов 'язані з подорожами (наприклад, ваша подорож затримується через шторм або ваш багаж пошкоджений перевізником). Докладніше про AirCover для гостей, страхування подорожей, бронювання чи захист перебування.

Якщо ви є господарем, дізнайтеся більше про AirCover для господарів і вдосконалення, які ми зробили.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

  • Правила спільноти

    Основні правила для господарів помешкань

    To help create comfortable, reliable stays for guests, we require hosts to follow our rules regarding: Listing accuracy Honoring reservation...
  • Практичні вказівки • Гість

    Коли вам повернуть кошти

    Якщо ви маєте право на повернення коштів за перебування в помешканні або послугу чи враження, ми повернемо їх вам відразу після скасування б...
  • Практичні вказівки • Господар

    AirCover для господарів

    The AirCover for hosts program includes guest identity verification, reservation screening, $3M Host damage protection, $1M Host liability i...
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся