Куди б ви не поїхали, ми завжди готові допомогти



Залишились запитання?
Такі варіанти, як самостійне прибуття або бронювання цілого помешкання, дозволяють спілкуватися з господарем переважно за допомогою повідомлень у застосунку – ви можете надіслати йому повідомлення в будь-який час, щойно виникне потреба.
Ознайомтеся з найновішою інформацією про заходи, які ми вживаємо у відповідь на спалах COVID-19, а також з ресурсами для гостей, зокрема, про зміни до правил, обмеження на подорожі, гнучкі варіанти подорожей тощо. Докладніше
У більшості випадків можна вирішити будь-які проблеми, надіславши повідомлення безпосередньо господарю. Якщо він не зможе допомогти, просто зв’яжіться з Airbnb протягом 24 годин із моменту виявлення проблеми. Докладніше
З вас стягнуть кошти, щойно бронювання буде підтверджено. Проте господар отримає виплату протягом 24 годин після вашого прибуття, щоб ви мали час переконатися, що все відповідає очікуванням. Докладніше
Майже кожен може стати господарем помешкання або організатором враження. Можна безкоштовно зареєструватися й ділитися своїм домом або вміннями з людьми з усього світу. Щоб розпочати, відвідайте наш Центр для господарів. Докладніше
Відвідайте наш Довідковий центр, щоб отримати додаткові відповіді на свої запитання. Докладніше