Japan Host Insurance

Захист для кожного господаря. Кожного оголошення. Кожного разу.
Що покривається?
Japan Host Insurance may provide coverage of up to ¥300,000,000 JPY if property or a listing owned by the Host is damaged due to the guest’s stay. It may also provide coverage of up to ¥100,000,000 where the Host incurs liability or expenses in relation to property damage or bodily injury of the guest or third party.
Cтрахування для господарів у Японії може покривати:
- випадки, коли помешкання, яким володіє господар, пошкоджено внаслідок перебування гостя;
- випадки, коли господар несе відповідальність за травмування гостей або третіх осіб;
- випадки, коли господар несе відповідальність за пошкодження майна гостей або третіх осіб;
- покриття можливих витрат господаря у зв’язку з пошкодженням майна або травмуванням гостей чи третіх осіб;
- витрати на відновлення майна, яке було забруднено або яке потребує видалення запаху.
Страховий захист господаря в Японії не покриває:
- готівку й цінні папери господаря;
- шкоду, спричинену навмисною дією господаря;
- звичний знос;
- стандартні витрати на прибирання.
Страхове покриття поширюється лише на господарів помешкань у Японії. Для застосування покриття господарі повинні мати ліцензію або інший дозвіл на ведення бізнесу зі спільного користування помешканням відповідно до чинного законодавства. Господарі, які подають заявку на отримання виплати за договором страхування для господарів у Японії, погоджуються співпрацювати з Airbnb та страховою компанією, зокрема надавати документи на підтвердження заявлених збитків і дозволяти проводити інспекцію (у тих рідкісних випадках, коли це необхідно).Огляду страхового захисту враження. Щоб подати запит на отримання копії страхового поліса, зверніться до компанії Aon Japan Ltd. і зазначте дані свого акаунта Airbnb.
На деякі види майна поширюється обмежений захист. Здаючи в оренду помешкання, господарі можуть забрати з нього цінне майно або передбачити для нього окреме страхування. Страхові виплати за програмою страхування господарів у Японії передбачають певні умови, обмеження й винятки. Для отримання додаткової інформації відвідайте сторінку Як подати претензію
Для господарів, які заявляють про шкоду для свого особистого майна та/або власного помешкання:
Для господарів, які заявляють про шкоду для свого
особистого майна та/або власного помешкання:1. Зберіть докази шкоди
Це можуть бути фотографії, відео, кошториси та/або квитанції.
2. Негайно зв’яжіться з гостем через Центр вирішення проблем
Коли вам буде запропоновано вибрати причину рішення, виберіть пункт «Пошкоджені або відсутні предмети». У гостя буде можливість вам відповісти. Якщо гість не відповість протягом 72 годин, ви зможете звернутися по допомогу до Airbnb.
3. Отримайте відшкодування або залучіть Airbnb
Якщо гість не бажає сплатити повну суму, ви можете претендувати на відшкодування в рамках програми страхування для господарів у Японії. Після звернення до Airbnb фахівець служби підтримки детально роз’яснить вам передбачену процедуру.
For Hosts who incur liability or other
expenses: У рідкісних випадках травмування гостя чи третьої особи, пошкодження чи викрадення їхнього майна та виникнення у вас юридичної відповідальності або витрат у зв’язку з компенсацією шкоди гостям зверніться до Команди підтримки Спільноти. Після отримання підтверджувальної документації та інформації компанія Airbnb передає звернення нашому сторонньому страховику та його адміністратору з розгляду претензій.Звернутися до Команди підтримки Спільноти
Your questions answered
Чи потрібне мені страхування для домовласників або орендарів?
Програму страхування для господарів у Японії не слід розглядати як заміну страхування для домовласників або орендарів. Ви можете розглянути можливість самостійного страхування для захисту певних цінностей, зокрема ювелірних виробів, творів мистецтва або колекційних предметів, щодо яких захист за програмою страхування для господарів у Японії обмежений.
Ми наполегливо заохочуємо всіх господарів ознайомлюватися з умовами страхового поліса, щоб розуміти, що саме він покриває. Не всі програми страхування покривають пошкодження або втрату майна, спричинені гостем, який бронює ваше помешкання.Який захист мають господарі помешкань за межами Японії?
Покриття програми страхування для господарів у Японії поширюється лише на господарів помешкань у Японії.