Від наступної подорожі вас відділяють лише три кроки
Від наступної подорожі вас
відділяють лише 3 кроки1. Перегляньте варіанти
Для початку перегляньте різні помешкання та враження. Застосовуйте фільтри, щоб звузити вибір, шукаючи цілі помешкання, варіанти із самостійним прибуттям або помешкання, де можна перебувати з домашніми тваринами. Уподобані оголошення можна зберегти в обране.
2. Забронюйте
Щойно ви знайдете те, що шукали, дізнайтеся більше про господаря, прочитайте відгуки попередніх гостей і подробиці варіантів скасування бронювання. А тоді забронюйте лише в кілька кліків.
3. Рушайте
Усе готово! Зв’язуйтеся з господарем або організатором через застосунок, щоб отримати підказки, відповіді на запитання або поради щодо місцевості. Можна також зв’язатися з Airbnb у будь-який час для отримання додаткової підтримки.
Wherever you go, we’re here to help
Куди б ви не їхали,
ми завжди готові допомогти
Головне – це здоров’я і безпека
Господарі зобов’язуються дотримуватися вдосконалених протоколів прибирання в умовах COVID-19, а помешкання отримують оцінки за чистоту.

Інші варіанти скасування бронювань
Господарі можуть запропонувати низку гнучких варіантів скасування бронювання, які чітко визначені на етапі бронювання.

Підтримка в будь-який час доби
Наша міжнародна служба підтримки допоможе вам у будь-який час 24/7.
Залишились запитання?
Чи потрібно буде зустрічатися з господарем?
Такі варіанти, як самостійне прибуття або бронювання цілого помешкання, дозволяють спілкуватися з господарем переважно за допомогою повідомлень у застосунку – ви можете надіслати йому повідомлення в будь-який час, щойно виникне потреба.
Що робить компанія Airbnb у зв’язку з COVID-19?
Ознайомтеся з найновішою інформацією про заходи, які ми вживаємо у відповідь на спалах COVID-19, а також з ресурсами для гостей, зокрема, про зміни до правил, обмеження на подорожі, гнучкі варіанти подорожей тощо.
Що робити, якщо потрібно скасувати бронювання через проблему з помешканням або господарем?
У більшості випадків можна вирішити будь-які проблеми, надіславши повідомлення безпосередньо господарю. Якщо він не зможе допомогти, просто зв’яжіться з Airbnb протягом 24 годин із моменту виявлення проблеми.
Коли потрібно сплатити за бронювання?
З вас стягнуть кошти, щойно бронювання буде підтверджено. Проте господар отримає виплату протягом 24 годин після вашого прибуття, щоб ви мали час переконатися, що все відповідає очікуванням.
Центр для господарів
Майже кожен може стати господарем помешкання або організатором враження. Можна безкоштовно зареєструватися й ділитися своїм домом або вміннями з людьми з усього світу. Щоб розпочати, відвідайте наш Центр для господарів.
Потрібна додаткова інформація?
Відвідайте наш Довідковий центр, щоб отримати додаткові відповіді на свої запитання.