Практичні вказівки
•
Адміністратор подорожей
Airbnb для бізнесу: налаштування централізованого виставлення рахунків
Airbnb для бізнесу: налаштування централізованого виставлення рахунків
One useful feature of Airbnb for Work is that employees can book and charge business travel to a company credit card. This takes the hassle out of having to reimburse travel expenses.
To add a credit card:
- Go to your admin dashboard
- Click your profile photo, then click Settings
- Click Payment, then click Add Credit Card
- Enter your credit card details and click Save
You can now create payment groups to allow selected employees to use the credit card.
Learn more about managing company travel.
Чи була ця стаття корисною?
Пов’язані статті
- Адміністратор подорожей
Огляд панелі керування Airbnb для бізнесу
Панель керування Airbnb для бізнесу має 4 вкладки: «Подорожі», «Звіти», «Рахунки» та «Люди». - Адміністратор подорожей
Як налаштувати команду з окремим способом оплати для своєї компанії?
Адміністратори подорожей можуть створювати групи мандрівників, давати групам назви й призначати спосіб оплати безпосередньо на панелі керува… Допомога з питань оплати
Нижче наведено інформацію про те, де знайти звіти, як додавати рахунки-фактури й як стягнути плату за подорож з компанії.
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся