Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Практичні вказівки

Верифікація особи на Airbnb

Довіра є основою спільноти Airbnb: мільйони людей по всьому світу довіряють одне одному, подорожуючи або приймаючи гостей.

Одним із засобів формування такої довіри є верифікація особи наших користувачів. Наша процедура верифікації особи – це серія заходів, які ми вживаємо для того, щоб гарантувати щирість намірів наших користувачів і щоб кожен міг почуватися впевнено на Airbnb. Щоб користуватися нашою платформою, усі господарі, співгосподарі та гості, які бронюють помешкання, мають пройти процедуру верифікації особи. 

Можливо, ця процедура не є досконалою, однак вона спрямована на те, щоб мінімізувати шахрайську поведінку, сприяти безпеці й забезпечувати позитивну взаємодію в нашій спільноті.

Примітка. Якщо користувач верифікований, це означає, що він надав інформацію, необхідну для проходження нашої процедури верифікації особи. Ця процедура допомагає захистити нашу спільноту, однак вона не гарантує, що користувач є саме тим, за кого себе видає.

Чому необхідна верифікація особи

Верифікація особи гостей і господарів допомагає нам:

  • зміцнювати довіру між гостями та господарями;
  • забезпечувати дотримання правил спільноти Airbnb;
  • запобігати шахрайству;
  • виконувати перевірку особистих даних, якщо це дозволено законом;
  • реагувати на інциденти, пов’язані з безпекою;
  • виконувати вимоги чинного законодавства, зокрема щодо платежів і оподаткування.

Як здійснюється верифікація особи

Згідно з нашими вимогами, головні господарі, співгосподарі та гості, які бронюють помешкання, мають проходити процедуру верифікації, щоб мати змогу здійснювати і приймати бронювання на Airbnb. Для участі в деяких враженнях Airbnb також може знадобитися верифікація особи.

Верифікація особи означає верифікацію певної особистої інформації, як-от ваше ім’я згідно з документами, адреса, номер телефону або інші контактні дані. У деяких випадках верифікація виконується без надання додаткової інформації. Іноді ми можемо попросити вас надати додаткову інформацію, як описано нижче. 

Не хвилюйтеся: надана вами інформація (окрім імені) не надаватиметься жодному господарю або гостю на Airbnb й оброблятиметься відповідно до нашої Політики конфіденційності.

Яку інформацію необхідно надати

  • Офіційне ім’я, адреса та/або інша особиста інформація. Іноді особиста інформація – це все, що нам потрібно для верифікації вашої особи, але це залежить від кількох факторів, зокрема від країни, у якій ви перебуваєте, або від того, чи виявляємо ми аномалії на нашій платформі. Ми фіксуємо ваше офіційне ім’я під час реєстрації або верифікації, але ви завжди можете додати бажане ім’я для звертання, яке відображатиметься для господарів і гостей.
  • Фотографія посвідчення особи державного зразка: якщо ми не можемо верифікувати вашу особу на основі наданої вами інформації або якщо певний спосіб верифікації недоступний або не діє у вашій країні, ми можемо попросити вас надати фотографію посвідчення особи державного зразка. Це може бути посвідчення водія, паспорт або національна ідентифікаційна картка. Ви можете переглянути докладніші відомості про типи посвідчень особи, які приймаються, а також рекомендації для конкретної країни.
  • Селфі. Окрім фотографії вашого посвідчення особи державного зразка, ми можемо попросити вас зробити селфі. Не хвилюйтеся: це селфі не буде використано у вашому профілі й не демонструватиметься іншим користувачам. Якщо ви не можете надати селфі, яке відповідає вашому посвідченню особи державного зразка, зв’яжіться з нами для використання альтернативного способу верифікації.

Якщо вам не вдасться пройти верифікацію на основі цієї інформації, за певних обставин ви матимете право надати інший доказ для підтвердження своєї особи, наприклад свідоцтво про шлюб або постанову суду.

Примітка. Якщо ви приймаєте гостей від імені компанії, вас можуть попросити підтвердити додаткову інформацію, наприклад домашню адресу або громадянство. Крім того, якщо ви отримуєте дохід від оренди помешкання, проведення вражень або надання послуг співгосподаря і є резидентом держави-члена ЄС або отримуєте дохід від помешкання в ЄС, вам також потрібно буде підтвердити додаткову інформацію.

Коли необхідно проходити верифікацію

Для гостей

Як гість, ви повинні верифікувати свою особу під час бронювання помешкання або враження, для яких діє така вимога. Здебільшого це потрібно зробити лише один раз, і ми допоможемо вам виконати всі необхідні кроки.

Зазвичай це відбувається під час оформлення запиту на бронювання, і ми надаємо вам конкретний термін для завершення верифікації. Протягом цього часу ваше бронювання очікує на розгляд, а інші користувачі не можуть забронювати вибрані вами дати. Ми також надсилатимемо вам нагадування – електронні листи, SMS та push-сповіщення (залежно від ваших налаштувань) – щодо завершення верифікації до визначеного терміну. Якщо ви не завершите процедуру у визначений термін, ваше бронювання не буде підтверджено.

Для господарів/організаторів

Як господар/організатор, ви повинні верифікувати свою особу під час першого створення оголошення про помешкання або враження або якщо ви отримали запрошення стати новим співгосподарем для оголошення. Для господарів/організаторів немає обмежень щодо терміну проходження верифікації, однак оголошення не буде опубліковано, доки ви не завершите необхідну процедуру. Це означає, що ви не зможете приймати бронювання до завершення верифікації особи. Як співгосподар, ви також повинні пройти верифікацію, щоб мати змогу прийняти запрошення.

Ми можемо періодично звертатися до господарів із запитом щодо повторного проходження верифікації. У разі невиконання запиту ваш календар може бути заблоковано, поки ви не завершите необхідну процедуру.

І наостанок: якщо ви зміните своє офіційне ім’я в акаунті, вам також потрібно буде повторно верифікувати свою особу. Ми можемо зробити це миттєво, використовуючи інформацію, яку ви попередньо нам надали (ім’я, контактні дані), або вам може бути запропоновано виконати інші кроки верифікації. У такому разі це не вплине на поточні подорожі, які ви забронювали, однак ви не зможете зробити нове бронювання, поки ми не перевіримо внесену вами зміну.

Бронювання, прийняті вами як господарем, також не постраждають, але ваш календар буде заблоковано, доки ви не пройдете верифікацію.

Примітка. Якщо вам потрібно здійснити бронювання, важливо якнайшвидше надати нам необхідну інформацію. Якщо прибуття розпочнеться протягом 12 годин, у вас буде 1 година, щоб завершити верифікацію. В іншому випадку ви повинні завершити верифікацію протягом 12 годин з моменту бронювання. 

Протягом цього часу ваше бронювання перебуває на розгляді, і, якщо ви не зможете завершити верифікацію до визначеного нами терміну, його не буде підтверджено.


Скільки часу займає ця процедура

Після отримання необхідних даних верифікація особи зазвичай триває менше 1 години. Тривалість обробки даних залежить від країни вашого проживання та наданої інформації.

Надані вами дані мають бути достовірними, точними й актуальними. Інакше верифікація може зайняти більше часу, або нам доведеться надіслати вам запит щодо надання додаткової інформації.

Якщо ви гість, який бронює помешкання, не забудьте завершити верифікацію до визначеного кінцевого терміну. Протягом цього часу ваше бронювання очікує на розгляд, а інші користувачі не можуть забронювати вибрані вами дати. Ми також надсилатимемо вам нагадування – електронні листи, SMS та push-сповіщення – щодо завершення верифікації до визначеного терміну.

Поради на випадок виникнення проблем

  • Перегляньте свої повідомлення. Можливо, вам надіслали додаткову інформацію в текстовому повідомленні, електронною поштою або телефоном. Якщо ви вважаєте, що пропустили наше повідомлення, дотримуйтеся цих інструкцій.
  • Використовуйте своє офіційне ім’я та прізвище. Переконайтеся, що офіційне ім’я, яке ви вказуєте, відповідає імені, зазначеному в публічних записах або в посвідченні особи державного зразка. Якщо ваше офіційне ім’я змінилося, наприклад, після укладення шлюбу або підтвердження гендерної ідентичності, ви можете зв’язатися з нашою командою підтримки користувачів, щоб верифікувати альтернативне офіційне ім’я за допомогою державного документа, як-от свідоцтва про шлюб або постанови суду. Хоча для верифікації потрібно використовувати офіційне ім’я, ви можете додати бажане ім’я для звертання, яке відображатиметься для інших гостей і господарів.
  • Надайте дозвіл на доступ до камери. Застосунку Airbnb або вашому браузеру може знадобитися дозвіл для доступу до камери. Як правило, ви можете знайти інструкції щодо того, як надати ці дозволи Airbnb, у налаштуваннях браузера або застосунку. Якщо ви оновили ці дозволи і вони все одно не працюють, спробуйте оновити наш застосунок або вебсторінку.
  • Використовуйте високоякісні фотографії. Робіть фотографії в добре освітленій кімнаті: знімки мають були чіткими, не затемненими, і обличчя має бути розміщене в межах визначеної рамки. Для селфі релігійні головні убори допускаються за умови, якщо чітко видно очі, ніс і рот. Не хвилюйтеся: ваше селфі не буде демонструватися іншим користувачам на Airbnb або у вашому профілі.
  • Сфотографуйте себе в даний момент. Якщо потрібно надати селфі, його слід зробити в момент надсилання – давніші фото не приймаються. Не хвилюйтеся: надіслане вами селфі не відображатиметься у вашому профілі й не демонструватиметься іншим користувачам Airbnb.
  • Використовуйте оригінальне посвідчення особи з чинним терміном дії. Переконайтеся, що посвідчення особи, яке ви надаєте, не прострочене й оригінальне (тобто, що це не ксерокопія, PDF-файл чи інша цифрова копія). Якщо посвідчення особи має дві сторони (наприклад, посвідчення водія або національна ідентифікаційна картка), надішліть фотографії обох сторін. Зауважте, що залежно від вашого місцезнаходження можуть діяти правила конкретної країни, і вам необхідно їх дотримуватися.

Де відображається значок верифікації особи

Після проходження перевірки ви отримаєте значок Особу верифіковано. Значок і статус верифікованої особи відображаються на Airbnb у вигляді червоного значка з галочкою поруч із фотографією профілю. Значок також відображається у вашому профілі в розділі [Ваше ім’я]: підтверджена інформація. Якщо ви є господарем, напис Особу верифіковано також може відображатися на сторінці вашого оголошення в розділі «Господар».

У господарів, які представляють великі компанії, може бути кілька акаунтів для зручності керування оголошеннями. У такому разі в пов’язаних акаунтах господаря не завжди може відображатися значок Особу верифіковано, навіть якщо компанія, яка керує акаунтом, пройшла верифікацію.

Втрата значка верифікованої особи

Якщо ви зміните свою особисту інформацію (наприклад, офіційне ім’я) або вилучите з акаунта посвідчення особи державного зразка, ви можете втратити значок верифікованої особи і вам доведеться пройти верифікацію повторно, щоб надалі мати змогу здійснювати бронювання або приймати гостей.

    Особисті дані, про які може попросити господар

    Airbnb не передає ваше посвідчення особи державного зразка господарю під час бронювання. Однак господар може попросити вас надати посвідчення особи державного зразка після бронювання, якщо така вимога була зазначена в оголошенні на момент вашого бронювання і лише за умови, що це необхідно з юридичних причин або для дотримання норм, визначених у правилах Airbnb щодо діяльності поза межами платформи.

    У деяких регіонах діють закони, які вимагають від гостей реєструватися в місцевих органах влади. Це можна зробити безпосередньо в місцевих органах влади або в помешканні (у такому разі господар передасть їм потрібні документи). Іншими словами, якщо ви забронювали помешкання в регіоні, де це діє така вимога, господар помешкання зі сніданком, хостела, готелю або іншого помешкання на Airbnb може надіслати вам запит на цю реєстрацію.

    Як ми обробляємо й використовуємо ваші дані

    Наша спільнота заснована на довірі. Для сприяння побудові довіри ми чітко повідомляємо, як ми використовуємо ваші дані.

    Доступ до надісланої вами інформації мають лише вповноважені співробітники Airbnb та вповноважені сторонні постачальники. Уся інформація зберігається та передається в безпечний спосіб. Ми можемо надавати вашу ідентифікаційну інформацію вповноваженим стороннім постачальникам послуг, які допомагають нам у процесі верифікації особи, зокрема щодо автентифікації ідентифікаційних документів і перевірки особистих даних (якщо це дозволено чинним законодавством).

    Ми видаляємо ваше посвідчення особи державного зразка після закінчення визначеного періоду зберігання (якщо ми не зобов’язані зберігати його за законом). Зауважте, що після видалення вашого посвідчення особи ми продовжуємо зберігати певну інформацію з нього (як-от дата народження) для керування вашим акаунтом, дотримання вимог законодавства та загальних цілей безпеки. 

    Ми обробляємо інформацію, зібрану під час верифікації особи, для цілей, викладених у нашій Політиці конфіденційності. Нижче наведено приклади зібраної нами інформації та цілей, для яких ми можемо її використовувати.

    • Особиста інформація, яку ви надали нам, наприклад ім’я згідно з документами, адреса та дата народження, використовується:
      • під час процедури верифікації особи, як зазначено вище;
      • для розслідування інцидентів, пов’язаних із безпекою, щоб захистити наших користувачів на платформі Airbnb і спільноту в цілому;
      • для допомоги правоохоронним органам у розслідуваннях; для відповіді на інформаційні запити державних органів;
      • відповідно до правил спільноти Airbnb;
      • для відповідності чинному законодавству, зокрема щодо платежів і оподаткування.
      • для виявлення випадків шахрайства;
      • для перевірки особистих даних, якщо це дозволено чинним законодавством.
    • Ваше посвідчення особи державного зразка або інші надані вами документи, що посвідчують особу, використовуються:
      • під час процедури верифікації особи, як зазначено вище;
      • для розслідування інцидентів, пов’язаних із безпекою, які стосуються користувачів платформи і спільноти в цілому;
      • для допомоги правоохоронним органам у розслідуваннях;
      • для відповідності чинному законодавству, зокрема щодо платежів і оподаткування.

    Чи була ця стаття корисною?

    Пов’язані статті

    Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
    Увійдіть або зареєструйтеся