Практичні вказівки
•
Господар
Відхилення запиту на подорож
Відхилення запиту на подорож
Things come up, and you might not be able to accommodate every request that comes your way. Not a problem—here’s how to handle it.
- Decline the request before it expires within 24 hours—your response rate will thank you! It’s one of the factors that helps you become a Superhost.
- Decide whether to keep the dates blocked or open them up for someone else to book.
- Change your mind? That’s OK, too. Just ask the guest to send a new request, or make their day by sending a special offer or invitation to book.
You can also decline an inquiry, which prevents the guest from sending a request.
Make sure to review our Nondiscrimination Policy before you decline. Turning down a lot of requests can impact your reservation rates and where your listing shows up in search.
Чи була ця стаття корисною?
Пов’язані статті
- Господар
Відповідь на запит
У вас є 24 години, щоб прийняти або відхилити запит на подорож. Після цього він стане недійсним. - Господар
Чому господарі мають відповідати протягом 24 годин?
Швидкі відповіді на запити на бронювання, звернення щодо бронювання та інші повідомлення створюють довіру до нашої спільноти господарів. - Господар
Як відповідати на звернення щодо бронювання
Відповідайте протягом 24 годин. Гості, які надсилають звернення, зазвичай потребують додаткової інформації, перш ніж надіслати запит на брон…
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся