Поради щодо прийому гостей з особливими потребами

Зазначте особливості свого помешкання, щоб гості могли бронювати з упевненістю.
Автор: Airbnb (7 квіт. 2021 р.)
Оновлено 2 груд. 2024 р.

Перш ніж робити бронювання, гості з особливими потребами хочуть знати, чи зможуть вони комфортно пересуватися у вашому помешканні. Вони можуть відфільтрувати результати пошуку на Airbnb за певними параметрами, як-от безбар’єрний доступ та місце для паркування для людей з обмеженими можливостями.

Помешкання, які підходять для користувачів з інвалідними візками, також виділяються в категорії «Адаптовані». У вашому помешканні має бути безбар’єрний доступ до вхідних дверей, принаймні однієї спальні та ванної кімнати, а також зручності на кшталт поручнів або сидіння в душі.

Важливо надати чітку й точну інформацію про своє помешкання. Нижче наведено кілька порад, як зробити ваше помешкання комфортним для гостей з особливими потребами та збільшити шанси на отримання бронювань.

Додайте в оголошення відомості про зручності для людей з особливими потребами

Нижче перелічено зручності, які можуть виділити ваше оголошення з-поміж інших.

  • Паркувальне місце для людей з особливими потребами
  • Освітлена доріжка до гостьового входу
  • Безбар’єрний шлях до гостьового входу
  • Безбар’єрний доступ до кімнат
  • Входи шириною більше 81 см
  • Безбар’єрний вхід до душової
  • Поручні біля унітаза та/або в душі
  • Стілець у душовій кабіні або ванні
  • Стельовий або мобільний підйомник
  • Підйомник біля басейну або гідромасажної ванни

Перед публікацією в оголошенні вся інформація про зручності для людей з особливими потребами перевіряється відповідно до правил Airbnb щодо зручностей для людей з особливими потребами. Якщо зручність не відповідає правилам або чітко не показана на фото, ми можемо попросити вас завантажити іншу фотографію або видалити відомості про цю зручність з оголошення.

Наявність кількох фотографій кожної кімнати допомагає гостям визначити, чи відповідає ваше помешкання їхнім потребам.

  • Додайте опис для кожного зображення. Наприклад, підпис до фотографії ванної кімнати може містити такі відомості: «Це єдина ванна кімната в будинку з безбар’єрним входом. У туалеті та душовій є зафіксовані поручні».

  • Знімайте з різних ракурсів. Наприклад, на фото ванної кімнати варто продемонструвати розташування кожного поручня та широкий рівний прохід до унітаза та душу.

Докладніше про те, як фотографувати зручності для людей з особливими потребами

Допоможіть гостям почуватися як удома

Детально інформуйте гостей, коли вони питають вас про зручності для людей з особливими потребами. Вичерпні відповіді на декілька запитань можуть мати суттєве значення.

Приклади запитань на початку розмови:

  • Чи є у вас запитання щодо помешкання?
  • Що я можу зробити, щоб ви почувалися комфортніше під час гостювання?

Намагайтеся задовольняти обґрунтовані прохання, наприклад, забезпечте зручні умови пересування помешканням. Зважте, які невеликі зміни допоможуть гостям почуватися як удома. Нижче пропонуємо кілька ідей.

  • Пересувайте меблі, щоб створювати ширші проходи крізь кімнати та приміщення.
  • Розмістіть побутові речі, як-от рушники та посуд, так, щоб до них було зручно дістатися.
  • Приберіть будь-які перешкоди на шляху до розеток.

Пам’ятайте: помешкання не може підходити всім гостям, незалежно від того, чи потрібні їм зручності для людей з особливими потребами. Однак, як зазначено в нашій Політиці недискримінації, ви не можете відхиляти бронювання через те, що гість є людиною з інвалідністю. Ви також не можете стягувати плату за присутність тварин-помічників – вони не вважаються домашніми тваринами.

Створіть інклюзивний путівник

Ваш путівник – це можливість продемонструвати свою гостинність та своє місто, поділившись корисними порадами. Ви можете додати рекомендації щодо закладів харчування, визначних пам’яток та цікавих подій. 

Створюючи путівник, враховуйте потенційні потреби мандрівників з особливими потребами. Наприклад, ви можете зазначити ресторани з пандусами, маршрути для прогулянок з асфальтованими доріжками та визначні пам’ятки, пристосовані для людей з особливими потребами. Ви також можете надати інформацію про громадський транспорт.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
7 квіт. 2021 р.
Чи була ця інформація корисною?