Як стати супергосподарем

Отримуйте більше бронювань, виділяйте своє оголошення з-поміж інших і приймайте гостей на 5 зірок.
Автор: Airbnb (6 січ. 2025 р.)
Оновлено 19 бер. 2025 р.

Програма супергосподарів Airbnb виділяє найкращих і найдосвідченіших господарів.

Ми відзначаємо й винагороджуємо виняткову гостинність за допомогою спеціального значка в оголошенні, який допомагає отримувати більше бронювань. Близько 59% гостей вважають, що статус супергосподаря підвищує їхню впевненість у якості проживання, а супергосподарі заробляють на 60% більше, ніж інші господарі.* Супергосподарі також мають доступ до спеціальної підтримки спільноти, запрошень на спеціальні заходи, купонів на подорожі й відображення вгорі результатів пошуку.

Понад 1,3 мільйона господарів стали супергосподарями. Ви також можете це зробити, збільшивши кількість бронювань і забезпечуючи виняткову гостинність.** Зміни в календарі, оновлення оголошення й особлива увага до комунікації можуть мати вирішальне значення.

Відповідність вимогам

Супергосподар має бути власником помешкання з акаунтом із гарною репутацією й відповідати цим чотирьом критеріям протягом останніх 365 днів:

  • Отримуйте достатню кількість бронювань. Потрібно прийняти щонайменше 10 бронювань або принаймні три бронювання із загальною тривалістю перебування не менше 100 ночей.
  • Уникайте скасування бронювань. Коефіцієнт скасування бронювань не має перевищувати 1%, за винятком скасування бронювань через форс-мажорні обставини або інші поважні причини.
  • Відповідайте гостям. Підтримуйте швидкість відповіді на рівні 90% або вище. Ваша швидкість відповіді – це відсоток нових запитів від гостей, на які ви відповіли протягом 24 годин.
  • Зробіть гостинність своїм пріоритетом. Підтримуйте загальний рейтинг на рівні 4,8 або вище.

Чітке та швидке реагування на запити, уникнення скасування бронювань і пріоритетність гостинності також можуть допомогти вам виділити ваше оголошення в результатах пошуку та збільшити дохід.

Нижче наведено поради, які допоможуть вам відповідати цим критеріям та отримати статус супергосподаря.

Підтримуйте актуальність календаря

Якщо ви збільшите кількість вільних ночей у календарі, ваше оголошення частіше відображатиметься в результатах пошуку, а ви матимете більше шансів прийняти достатньо бронювань, щоб відповідати критеріям супергосподаря.

Перейдіть до календаря свого оголошення та знайдіть заблоковані ночі, які відображаються сірим кольором. Відкрийте всі заблоковані ночі, коли ви можете приймати гостей.

Якщо ви дозволите коротші перебування, ваше оголошення також частіше з’являтиметься в результатах пошуку. Ви можете змінювати мінімальну тривалість перебування залежно від дня тижня. Наприклад, якщо попит вищий у вихідні дні, ви можете дозволити перебування на одну ніч посередині тижня, але не на п’ятницю чи суботу.

Пропонуючи більшу гнучкість і дозволяючи гостям бронювати ближче до дати прибуття, ви також можете отримати більше бронювань. Дозвольте бронювати помешкання навіть на той самий день, залежно від того, скільки часу вам потрібно від бронювання до прибуття гостя.

Ви також можете дозволити запити на бронювання з коротшим періодом завчасного повідомлення, ніж встановлений у вас мінімум. Вам потрібно буде переглядати та схвалювати такі запити.

Конкурентні ціни

Оголошення з нижчими цінами, ніж на подібні помешкання поблизу, зазвичай відображаються вище в результатах пошуку. Розгляньте можливість коригування ціни за ніч порівняно з конкурентами, щоб прийняти гостей щонайменше 10 разів.

Щоб переглянути ціни на схожі оголошення у вашому регіоні, перейдіть до свого календаря й виберіть діапазон дат не більше 31 дня.

Ви побачите середні ціни на схожі помешкання поблизу на карті свого регіону. Подібність між оголошеннями визначається на основі таких факторів, як розташування, розмір, характеристики, зручності, оцінки, відгуки й інші оголошення, які гості переглядають разом із вашим.

Якщо ви пропонуєте однакову ціну на всі ночі, спробуйте скоригувати ціни на будні й вихідні дні, щоб залучити більше гостей. Варіювання цін на різні дні може допомогти вам збільшити кількість бронювань і ваш дохід.

Додайте знижку

Ще один спосіб виділитися з-поміж конкурентів – це запропонувати гостям знижки. Ви можете задовольнити потреби різних мандрівників, додавши перелічені нижче види знижок.

  • Знижки за тиждень і місяць. Запропонуйте знижки за тиждень (для бронювань тривалістю сім або більше ночей) або знижки за місяць (для бронювань тривалістю 28 або більше ночей). Це може збільшити середню тривалість перебування у ваших помешканнях і зменшити кількість часу й зусиль на підготовку.
  • Знижка за завчасне бронювання. Додайте знижку для бронювань, зроблених у період від 1 до 24 місяців до прибуття. Це допоможе максимально заповнити календар ще задовго до початку високого сезону.

Якщо знижка за тиждень або місяць становить щонайменше 10%, а знижка за завчасне бронювання – щонайменше 3%, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей. Ваша знижена ціна відображається поруч із перекресленою початковою ціною.

Зверніть увагу: знижка за завчасне бронювання недоступна, якщо ввімкнено функцію «Інтелектуальне ціноутворення», і знижки за тривале перебування мають відповідати місцевим правилам і нормам.

Підкресліть гостинність на п’ять зірок

Гості цінують швидку та зрозумілу комунікацію, а згідно з критеріями супергосподаря швидкість відповіді має становити щонайменше 90%. Налаштування швидких відповідей допоможе вам легко й ефективно відповідати гостям.

Швидкі відповіді – це шаблони коротких повідомлень, які стосуються конкретних тем, про які часто запитують у господарів. Ви можете написати або відредагувати їх заздалегідь, щоб надсилати під час спілкування з гостем.

Прагнення отримувати п’ятизіркові відгуки також означає передбачати потреби гостей і робити все можливе, щоб задовольняти їх, якщо це можливо.

  • Додайте індивідуальні штрихи. Невеликі жести уваги, як-от рекомендація улюбленої місцевої кави або привітальна записка від руки, можуть допомогти гостям відчути себе особливими.
  • Допоможіть гостям почуватися як удома. Спробуйте уявити своє помешкання та все, що ви пропонуєте, з їхньої точки зору. Такі речі, як дозвіл на раннє прибуття й акуратно складені рушники, можуть стати вирішальними, змінивши хороший загальний рейтинг на відмінний.
  • Будьте на зв’язку. Повідомте гостям, що вони можуть будь-коли зв’язатися з вами або вашим співгосподарем. Налаштуйте сповіщення, щоб вчасно читати повідомлення від гостей.

Зосередьтеся на привабливості оголошення

Регулярне оновлення сторінки оголошення може допомогти вам приваблювати гостей, які підходять саме для вашого помешкання.

Якісні фотографії привертають увагу, формують чіткі очікування й надають гостям більше впевненості під час бронювання вашого помешкання. Варто оновити фотографії в оголошенні, щоб досягти статусу супергосподаря.

  • Продумуйте зображення заздалегідь. Ваші фотографії мають демонструвати унікальні особливості вашого помешкання, популярні зручності, а також зручності для людей з особливими потребами. Сфотографуйте всі кімнати й зони, якими можуть користуватися гості, з різних ракурсів.
  • Завантажуйте горизонтальні зображення з високою роздільною здатністю. Фотографії мають бути розміром щонайменше 800 на 1200 пікселів. Що більший розмір файлу, то краще (до 10 МБ).
  • Зробіть усе професійно. Подумайте над тим, щоб скористатися допомогою професійного фотографа. У деяких містах різних країн світу Airbnb може зв’язати вас із професійним фотографом.
  • Створіть фототур. Спеціальний інструмент Airbnb автоматично впорядковує завантажені зображення за кімнатами, щоб гості могли зрозуміти планування вашого помешкання. Ви можете переміщати, видаляти й додавати фотографії, а також додавати подробиці для кожної кімнати й підписи для кожної фотографії.

Те, що написано в оголошенні, не менш важливе за його вигляд. Назва оголошення, його опис і зручності надають більше можливостей для залучення гостей і встановлення чітких очікувань щодо їхнього перебування.

  • Додайте коротку, змістовну назву оголошення. Переконайтеся, що ваша назва передає точну й унікальну інформацію про ваше помешкання й околиці. Наприклад, назва «Тиха студія біля Уффіці» декількома словами передає, що пропонується квартира в тихому місці в центрі Флоренції, Італія.
  • Чіткі, правдиві описи оголошень, як правило, найбільш ефективні. Надайте конкретні відомості, що гості зможуть побачити, почути й пережити у вашій оселі. Наприклад, ви можете написати, що задній двір огороджений і в ньому достатньо місця для дітей чи домашніх тварин.
  • Додайте всі пропоновані зручності. Подумайте, які популярні зручності ви можете додати або покращити, наприклад, замінити сейф із ключем на смарт-замок або оновити швидкість Wi-Fi. Найпопулярніші зручності, які шукають гості: самостійне прибуття, Wi-Fi, пральна машина, сушильна машина, телевізор або кабельне телебачення й зона для барбекю***.

* На основі медіанного доходу супергосподарів і звичайних господарів із жовтня 2023 року по жовтень 2024 року.

** На основі внутрішніх даних Airbnb станом на 7 жовтня 2024 року.

*** Зручності, які найчастіше шукали користувачі з усього світу з 1 січня по 30 червня 2024 року згідно з даними Airbnb.

Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.

Господарям платили за участь в інтерв’ю.

Поради щодо прийому гостей регулюються місцевим законодавством.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
6 січ. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?