Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Функціональні можливості вкладки «Повідомлення»

Скористайтесь цими порадами для швидкого та зручного пошуку, надсилання та планування повідомлень.
Автор: Airbnb (5 груд. 2025 р.)

Вкладка «Повідомлення» – це ваша поштова скринька на Airbnb. На цій вкладці ви зможете централізовано переглядати всі свої повідомлення щодо прийому гостей і подорожей, а також звернення до служби підтримки. Функції на вкладці «Повідомлення» дають змогу:

  • фільтрувати й шукати повідомлення;
  • надсилати і планувати надсилання готових шаблонів, які називаються швидкими відповідями;
  • редагувати нещодавні повідомлення і скасовувати їх надсилання;
  • спілкуватися з усіма учасниками бронювання в одній розмові;
  • перевіряти, чи гості прочитали повідомлення, завдяки функції підтвердження прочитання;
  • ділитися своїм путівником і рекомендувати місцеві враження й послуги Airbnb;
  • додавати до повідомлень фотографії та відео.

Фільтрування та пошук повідомлень

На вкладці «Повідомлення» повідомлення впорядковано за категоріями. Основні категорії: Помешкання, Враження, Послуги, Подорожі, Підтримка й Особисті повідомлення.

За замовчуванням вибрано параметр Усі – у такому разі відображаються лише категорії, які відповідають вашому акаунту Airbnb. Щоб відфільтрувати повідомлення за типом, виберіть будь-яку категорію.

У категорії Помешкання можна застосувати перелічені нижче додаткові фільтри.

  • Непрочитані: буде показано лише ті повідомлення, які ви ще не відкривали.
  • Етап подорожі: повідомлення буде відсортовано за етапом бронювання («Запити на бронювання», «Заплановані бронювання», «Зараз перебувають гості» або «Попередні бронювання»).
  • Оголошення: повідомлення буде впорядковано за оголошеннями, якщо у вас їх декілька.
  • Із зірочкою: буде показано лише ті повідомлення, які ви позначили зірочкою.

У категоріях «Враження» та «Послуги» можна використовувати перелічені нижче додаткові фільтри.

  • Непрочитані: буде показано лише ті повідомлення, які ви ще не відкривали.
  • Із зірочкою: буде показано лише ті повідомлення, які ви позначили зірочкою.
  • Групові повідомлення: буде показано ланцюжки розмов для бронювань із кількома гостями.

Якщо ви співгосподар або супергосподар-посол, на вкладці «Повідомлення» ви знайдете також перелічені нижче фільтри.

  • Співгосподар: буде показано розмови між вами й іншими співгосподарями оголошення.
  • Супергосподар-посол: буде показано повідомлення між вами й господарями, з якими ви співпрацюєте.

За допомогою фільтру Подорожі можна переглянути повідомлення, які ви надсилаєте й отримуєте як гість. За допомогою фільтру Підтримка можна переглянути свої розмови з Підтримкою від Airbnb.

Шукаєте конкретну розмову? Ви можете використовувати пошук у повідомленнях за іменами, словами або фразами. Ви можете застосовувати фільтри, щоб звужувати діапазон пошуку і швидше знаходити потрібні розмови.

Надсилання швидких відповідей

Швидка відповідь – це коротке попередньо написане повідомлення, яке зберігається як шаблон у налаштуваннях обміну повідомленнями. 

Заповнювачі для таких відомостей, як ім’я гостя, персоналізують кожне повідомлення, підставляючи дані з вашого оголошення або бронювання.

Швидкі відповіді допомагають вам швидко реагувати на запити й заощаджувати час. Створюйте власні швидкі відповіді або редагуйте шаблони Airbnb, щоб надсилати їх негайно або запланувати їх доставку згодом у ключові моменти.

Дізнайтеся більше про швидкі відповіді для господарів помешкань, вражень або послуг.

Спілкування з групою

Для кожного нового бронювання починається нова розмова на вкладці «Повідомлення». Гість, який зробив бронювання, може запросити інших гостей, які подорожують із ним, приєднатися до бронювання. Гості, які приймають запрошення, додаються до розмови.

Якщо ви організовуєте враження, усі гості, які бронюють його на ту саму дату й час, автоматично додаються до однієї групової розмови. Вони також можуть запрошувати приєднатися своїх співмандрівників.

Господарі та співгосподарі надсилають повідомлення всій групі. Гості можуть прочитати всі повідомлення, навіть якщо вони приєднаються до розмови після її початку, тож вам не доведеться повторюватися.

Натисніть кнопку Подробиці, щоб переглянути деталі бронювання й розмови, зокрема список усіх учасників. Натисніть фотографію гостя, щоб переглянути його профіль і більше дізнатися про нього.

Використання інших функцій обміну повідомленнями

Інші функції на вкладці «Повідомлення» допомагають господарям і співгосподарям зв’язуватися з гостями до, під час і після бронювання, а також спілкуватися між собою.

  • Відповіді в гілці обговорення дають змогу створити стрічку обговорення під час відповіді на повідомлення, у якій ваша відповідь буде пов’язана з оригінальним повідомленням.
  • Інструменти редагування дають змогу редагувати повідомлення протягом 15 хвилин після його надсилання і скасувати надсилання протягом 24 годин.
  • Підтвердження прочитання повідомлень показують, чи переглядали ваші повідомлення гості або інші користувачі (за умови, що вони не вимкнули цю функцію в налаштуваннях свого акаунта).
  • Рекомендації дають змогу легко ділитися путівником і пропонувати місцеві враження або послуги, лише кілька разів натиснувши екран пристрою.
  • Надсилання фото та відео дозволяє додавати файли до повідомлень для співгосподарів і гостей після підтвердження бронювання.

Запитання й відповіді щодо вкладки «Повідомлення»

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
5 груд. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?