Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Використовуйте швидкі відповіді, щоб заощадити час

Персоналізуйте свої пропозиції та відповідайте на поширені запитання за допомогою шаблонів повідомлень.
Автор: Airbnb (22 вер. 2025 р.)

Більшість гостей, які бронюють послуги Airbnb, спочатку надсилають повідомлення господарю. Ви можете відповідати на поширені запитання, заохочувати гостей до бронювання й оперативно спілкуватися за допомогою швидких відповідей на вкладці «Повідомлення».

Що таке швидка відповідь?

Швидка відповідь – це коротке попередньо написане повідомлення, яке зберігається як шаблон у налаштуваннях обміну повідомленнями.

Заповнювачі для таких відомостей, як ім’я гостя, персоналізують кожне повідомлення, підставляючи дані з вашого оголошення або бронювання.

Ви можете створювати власні швидкі відповіді й використовувати шаблони Airbnb для господарів послуг. Наприклад, якщо ви часто відповідаєте на схожі запитання про пропозицію перед бронюванням, спробуйте зберегти своє стандартне повідомлення як швидку відповідь.

Ви можете надсилати швидкі відповіді під час обміну повідомленнями з гостями, а також запланувати їх автоматичне надсилання в ключові моменти.

Як надіслати швидку відповідь?

Щоб миттєво надіслати гостю швидку відповідь, виконайте наведені нижче дії.

  • Перейдіть на вкладку «Повідомлення».
  • Виберіть розмову, у якій хочете надіслати відповідь.
  • Натисніть значок «плюс» (+) біля пункту Написати повідомлення.
  • Виберіть Надіслати швидку відповідь.
  • Виберіть швидку відповідь, яка відобразиться у вашій розмові.
  • Відредагуйте повідомлення або надішліть його без змін.
  • Натисніть стрілку (), щоб надіслати повідомлення.

На вкладці «Повідомлення» також є рекомендовані відповіді, у яких використано штучний інтелект, щоб зрозуміти запитання гостя й запропонувати одну з ваших швидких відповідей. Рекомендоване повідомлення відобразиться у вашій розмові, і спочатку бачити його зможете лише ви. Ви зможете відредагувати швидку відповідь перед надсиланням або написати іншу.

Як запланувати швидку відповідь?

Щоб автоматично надсилати швидку відповідь усім гостям, виконайте наведені нижче дії.

  • Перейдіть на вкладку «Повідомлення».
  • Натисніть значок налаштувань у верхній частині екрана.
  • Натисніть Керувати швидкими відповідями.
  • Виберіть швидку відповідь, яку потрібно запланувати, і натисніть Далі.
  • Натисніть Запланувати на й виберіть, коли гості мають отримувати це повідомлення (наприклад, через 5 хвилин після бронювання або через 2 години після завершення сеансу послуги).

Перед надсиланням запланованої швидкої відповіді в розмові з гостем відобразиться нагадування. Ви можете відкоригувати повідомлення або скасувати його надсилання, якщо воно дублюватиме інформацію, яку ви вже надавали.

Ви можете створювати, редагувати та зберігати швидкі відповіді в налаштуваннях обміну повідомленнями.

Поради щодо використання швидких відповідей

Швидка відповідь найбільш ефективна, коли вона лаконічна і стосується однієї теми. Це може бути пояснення, як додати більше гостей, виконання спеціальних запитів або інформація щодо підготовки до надзвичайних ситуацій.

Заплануйте надсилання швидких відповідей у ключові моменти, зокрема перелічені нижче.

Підтвердження бронювання

Привітайтеся й дізнайтеся про потреби гостей, щоб підготувати відповідні пропозиції. Наприклад, фотограф може запитати:

  • З якої нагоди ця фотосесія? 
  • Які кадри для вас важливо зафіксувати?

Якщо послугу надаватиме співгосподар або до вас приєднається помічник, обов’язково представте їх і розкажіть про їхню кваліфікацію.

Перед наданням послуги

Нагадайте гостям про час прибуття та місце зустрічі, а також надайте поради, як отримати максимальну користь від послуги. Наприклад, персональний тренер може додати короткий список рекомендованого одягу для активного відпочинку та сезонної погоди.

Після надання послуги

Подякуйте гостям за бронювання вашої послуги. Заохочуючи їх залишити публічний відгук, ви можете допомогти іншим потенційним гостям вирішити, чи відповідає послуга їхнім потребам. Попросіть гостей залишити відгук, зокрема повідомити вам, що можна було б покращити.

Надсилання фотографій або відео за допомогою швидких відповідей допоможе вам представитися, створити спеціальні пропозиції та поділитися з гостями незабутніми моментами. Наприклад, шеф-кухар може надіслати фотографію зразка меню.

Ви можете додавати файли до повідомлень у будь-який час після підтвердження бронювання. Надсилайте фотографії у форматі PNG або JPG (до 50 МБ) і відео у форматі MP4 або MOV (до 100 МБ і 60 секунд).

Фактичний досвід користувачів може різнитися залежно від місцезнаходження. Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
22 вер. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?