Три способи зацікавити більше гостей
Завдяки гнучкішим умовам ваше оголошення може частіше відображатися в результатах пошуку. Зацікавте якомога більше гостей, розширивши зону надання послуг і вказавши діапазон цін і робочі години.
Керування вільними годинами
Обов’язково додайте всі години, коли ви можете приймати гостей. Редагуючи вільні години, укажіть значення для двох параметрів: робочі години й вікно вільних дат. Гості можуть знаходити лише ті послуги, для яких вказано обидва параметри.
На вкладці «Оголошення»:
- Встановіть робочі години. Робочі години – це час, коли гості можуть бачити, що ви доступні, і бронювати ваші послуги. Ви можете вказати однакові години для всіх пропозицій або різні години для кожної з них. Враховуйте години пікового попиту – наприклад, найпопулярнішим часом для персональних тренерів може бути ранок, а для приватних шеф-кухарів – вечір.
- Вкажіть вікно вільних дат. Виберіть, чи можуть гості бронювати на 3, 6, 9, 12 або 24 місяці наперед. Ви можете змінювати цей параметр для кожної пропозиції.
У календарі:
- Уточніть дані про свою доступність. Ви можете додавати години поза звичайним робочим часом і блокувати години, коли ви не можете працювати. Будь-які заблоковані години застосовуються до всіх пропозицій.
- Синхронізуйте календарі. Пов’яжіть свої календарі Airbnb і Google. Усі події у вашому календарі Google блокуватимуть відповідний час у вашому календарі Airbnb.
Завершивши налаштування, перегляньте своє оголошення, щоб перевірити вільні години й дізнатися, як вони відображаються для гостей.
Встановлення конкурентних цін
Радимо надати принаймні 3 пропозиції – за акційною, стандартною та преміальною ціною, – щоб зберігати конкурентоспроможність і залучати більше гостей. Діапазон цін може принести більший дохід і більше відгуків. Наприклад, гості зазвичай готові заплатити від 52 $ до 95 $ за частування з трьох страв, від 54 $ до 96 $ за спа-процедуру або від 46 $ до 75 $ за фотозйомку*.
- Додайте базову пропозицію. Гості бачать вашу найдешевшу пропозицію в результатах пошуку. Базова пропозиція допоможе привабити нових гостей і привернути увагу до інших ваших пропозицій.
- Надавайте спеціальні пропозиції. Надсилайте спеціальні пропозиції із запитом на оплату на вкладці «Повідомлення», перш ніж гість зробить бронювання. Наприклад, якщо ви пропонуєте персональні тренування, гість може запитати, чи можете ви провести ранкове тренування або виїхати за межі вашої зони надання послуг.
- Персоналізуйте пропозицію за допомогою змін. Ви також можете надіслати зміну ціни на вкладці «Повідомлення» після того, як гість зробить бронювання. Наприклад, гість може захотіти персоналізувати пропозицію, додавши французький манікюр до послуги манікюру або певний інгредієнт до страви.
- Додайте мінімальну ціну. Якщо ви вирішили стягувати плату за кожного гостя, можна встановити мінімальну ціну за бронювання. Це може бути корисно для послуг, які зазвичай надаються групам, як-от кейтеринг або готові страви. Наприклад, якщо гість хоче забронювати пропозицію за 50 $ для 2 гостей, а ваша мінімальна ціна становить 120 $, йому потрібно буде сплатити 120 $, щоб оформити бронювання.
- Пропонуйте знижки. Ви можете додавати тимчасові знижки, знижки за завчасне бронювання та знижки для великих груп, щоб заохочувати гостей робити бронювання. Коли ви застосовуєте знижку, ваша початкова ціна відображається перекресленою в результатах пошуку й на сторінці оголошення.
Розширення зони надання послуг
Обміркуйте, чи будете ви приїжджати до гостей, гості – до вас, чи для вас можливі обидва варіанти. Якщо гості приїжджають до вас, пам’ятайте, що вони знайдуть ваше оголошення, лише якщо шукатимуть послуги поблизу вашого місцезнаходження.
Якщо ви приїжджаєте до гостей:
- Виберіть зону надання послуг. Щоб ваше оголошення частіше відображалося в результатах пошуку, додайте всі міста, райони або поштові індекси, які ви можете обслуговувати.
- Зазначте умови, щодо яких можливий гнучкий підхід. В описі оголошення ви можете вказати регіони, до яких ви готові час від часу їздити, або зазначити, що гості можуть зв’язатися з вами, якщо вони перебувають за межами вашої зони надання послуг.
Якщо гості приїжджають до вас:
- Підтвердьте свою адресу. Гості, які переглядатимуть ваше оголошення, бачитимуть відстань і час поїздки до вашого місцезнаходження.
- Вкажіть назву свого бізнесу. Це допоможе гостям знайти вас після прибуття.
- Додайте професійні фотографії. Незалежно від того, чи ви приймаєте гостей у спа-центрі, тренажерному залі, салоні чи в іншому місці, фотографії вашого об’єкта продемонструють якість вашого обслуговування й допоможуть гостям вас знайти.
* На основі результатів онлайн-опитування, проведеного в березні 2025 року серед понад 700 активних гостей Airbnb і потенційних нових гостей у США.
Фактичний досвід користувачів може різнитися залежно від місцезнаходження. Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.


