Цей вміст недоступний обраною мовою, тому ми переклали його на найближчу до неї мову.

Створіть бізнес-план прийому гостей

Поради від 5 супергосподарів: як почати заробляти на прийомі гостей.
Автор: Airbnb (19 лип. 2019 p.)
9-хвилинне чтиво
Оновлено 7 черв. 2021 p.

Переваги

  • Для початку сформулюйте свою місію

    • Пошукайте натхнення у місцевих оголошеннях

    • Укладіть бюджет, щоб дотримуватися своїх цілей з прийому гостей

    • Попросіть друга погостювати у вас, щоб залишити відгук до прибуття першого гостя

    • Технології, такі як застосунки та смарт-замки, допоможуть вам приймати гостей

    Подружжя супергосподарів Нік і Сара Руссос-Каракаян (@nestrs) перетворили прийом гостей на повноцінний бізнес у Колумбусі, штат Огайо. У 2012 році вони опублікували своє перше оголошення на Airbnb про підвальне приміщення у Нью-Йорку. Відтоді вони перетворили прийом гостей на роботу своєї мрії. Сара також є співведучою подкасту Thanks for Visiting («Дякуємо за візит») для досвідчених господарів і для новачків. Тут вони діляться своїми знаннями та порадами, як розпочати бізнес на Airbnb.

    Сара: «Для нас усе почалося у Квінсі, в Нью-Йорку. Я була акторкою. А ще я багато працювала барменкою».

    Нік: «А я був стажером зі ступенем магістра архітектури й ледве міг себе прогодувати…»

    Сара: «І ми обоє дуже хотіли стати власниками житла, але не знали, як. Одного разу я побачила крихітний будиночок – він був найменшим у кварталі й занадто дорогим для нас. Але я була рішуче налаштована знайти спосіб його придбати».

    Нік: «Маючи правильні знання про фінанси, заощадження та підтримку сім’ї, ми змогли отримати кредит».

    Сара: «І поки все це відбувалося, я дізналася, що мій друг опублікував оголошення на Airbnb про кімнату в своїй квартирі. Це допомагало йому платити за оренду в Нью-Йорку. Це було так дико для мене. Тоді мало хто знав про Airbnb. Мені стало цікаво і я розповіла Ніку про потенційну можливість приймати гостей у нашому помешканні. Він вагався, але погодився спробувати. Так усе і почалось».

    Нік: «Я пам’ятаю, як чистив туалети і був дуже радий це робити. Це дозволяло виплачувати нашу іпотеку, тому я думав: “Та це ж чудово! Як би розгорнутися ще ширше?”»

    Сара: «Мій досвід роботи у сфері гостинності в готелях класу люкс дуже згодився – і мені це сподобалося. Після чотирьох років володіння помешканням і прийому гостей у Нью-Йорку нам пощастило – до нас звернувся забудовник, який хотів придбати в нас це місце разом із меблями й рештою речей».

    Нік: «Після певних роздумів ми зібрали довгий список місць, куди можна переїхати. Ми поїздили по країні, поспілкувалися з місцевими мешканцями і врешті опинилися в Колумбусі, штат Огайо».

    Сара: «Нарешті моя мрія здійснилася – я могла займатися дизайном, гостинністю і нерухомістю та вільно приймати креативні рішення. Саме тому ми так прагнемо допомогти іншим навчитися приймати гостей».

    1. Спочатку сформулюйте місію

    Сара: «Перед тим, як почати роботу, ми рекомендуємо сформулювати вашу місію. Це буде ваш орієнтир, особливо корисний тоді, коли ви можете вагатися щодо напрямку або рішення. Чітко сформульована місія може допомогти повернути вас на правильний шлях. Вона також зорієнтує вас щодо створення й оформлення помешкання».

    Нік: «Формулюючи місію, поставте собі кілька запитань:

    • Що вас мотивує?
    • Які ваші цінності?
    • Як ви хочете працювати?
    • Яке у вас бачення?
    • Які у вас цілі?»

    Сара: «Для нас наша місія – створювати помешкання, які змінюють життя. І ми намагаємося дотримуватися її у всьому, що робимо».

    2. Дослідження ринку

    Нік: «Перш ніж починати, важливо провести дослідження і подивитися на місцевих конкурентів. Це початкове дослідження допоможе вам зрозуміти, як спроектувати, оформити й представити помешкання.

    • Врахуйте демографічні показники. Хто, ймовірно, забронює ваше помешкання? Наприклад, Колумбус – це університетське містечко, тому ми підлаштували помешкання для батьків, які відвідують студентів.
    • Оцініть зручності. Чи дозволяєте ви розміщення домашніх тварин? Чи є у вас паркувальне місце або басейн? Інтер’єр вашого помешкання унікально оформлений? Усе, що виділяє ваше помешкання з-поміж інших, також підвищує його вартість.
    • Пошук в Інтернеті. Перегляньте інші оголошення Airbnb й готелі поблизу. Що доступне? Скільки коштує? Чи можете ви виділитися серед них?
    • Стратегія ціноутворення. Щоб підвищити показник заповнення вільних місць на самому початку, скористайтеся функцією “Інтелектуальне ціноутворення” Airbnb, яка дозволяє автоматично змінювати ціни в будні та вихідні».

    3. Ціна має бути вигідною для вас

    Сара: «Дуже важливо укладати бюджет, хоча це й не найприємніша справа. Рекомендуємо використовувати електронну таблицю і розподілити витрати на три категорії:

    Початкові витрати: це кошти, які ви витрачаєте на своє помешкання до прийому перших гостей (ремонт, декор, меблі та фотосесія).

    • Прискіпливо поставтеся до вибору декору. Не обов’язково купувати найдорожчі й найрозкішніші предмети. Помешкання має бути привітним. Пошукайте цікавинки на барахолках або створіть щось креативне за допомогою кольору або окремої теми – саме це приверне увагу людей до вашого оголошення.
    • Ми завжди кажемо господарям-новачкам інвестувати в зручні матраци, дивани та простирадла. У готелі всі в першу чергу оцінюють ліжко, тому потурбуйтеся, щоб ваше спальне місце було комфортним. Іноді можна отримати 5-зірковий відгук тільки за саме ліжко, а це допоможе вам підвищити показник заповнення вільних місць.

    Експлуатаційні витрати: базові речі, якими користуються гості і які потрібно буде поповнювати, включаючи туалетне приладдя, туалетний папір, паперові рушники, акумулятори та лампочки.

    • Надаєте додаткові послуги, як от пляшки води або кава?
    • Складіть список усіх зручностей, які вам потрібні, і знайдіть місце з вигідними цінами на них
    • Купуйте оптом одразу на кілька місяців і відстежуйте запаси в електронній таблиці
    • Також врахуйте, скільки разів на рік потрібно буде купувати такі витратні матеріали, як простирадла. У помешканні завжди повинні бути чисті та якісні простирадла для гостей.

    Витрати на обслуговування та керування: сюди належать усі необхідні витрати на утримання помешкання (безпека, опалення, комунікації тощо) та прилеглої території. Вам потрібен буде помічник для прибирання та підготовки помешкання для гостей або співгосподар?

    Усе уважно порахуйте. Вас задовольняє розмір інвестицій? Ваші цілі реалістичні? Якщо ні, можливо, варто спершу заощадити коштів, щоб створити помешкання, яким ви пишатиметеся».

    4. Думайте як гість

    Сара: «Це одна з моїх улюблених порад для господарів: запросіть чесного прямолінійного друга погостювати у вашому помешканні. З боку краще видно, про що ви могли забути: може, не вистачає зубної щітки чи зубної пасти, а може треба усунути якийсь недолік дизайну, на який ви не звернули уваги. Друг може вказати на такі дрібні, але важливі недоліки. Ви ж не хочете, щоб на них указував гість».

    Нік: «Ми надаємо туалетне приладдя і різні корисні дрібниці на випадок, якщо гості щось забули вдома. Щоб досягти успіху в бізнесі, потрібно думати про те, чого хочуть гості. Чому люди приїздять у різні улюблені брендові готелі? Бо знають, чого очікувати: враження, ніби у цьому місці ніхто до них не бував, турботливо складені рушники, і різні дрібниці, на які можна розраховувати, як от зарядний пристрій для телефону на столику біля ліжка. Потрібно так само уважно ставитися до бажань і потреб гостей, щоб вони поверталися до вас знову і знову».

    5. Автоматизуйте процеси

    Нік: «Приймати гостей непросто, але зараз усе зовсім інакше, ніж у часи появи Airbnb. Існує набагато більше технологій, інструментів, ресурсів і підтримки, які допомагають організувати процеси та полегшити життя господаря».

    Сара: «Господарям-початківцям ми рекомендуємо пройти процес кожного перебування від початку до кінця: від першого повідомлення про бронювання до вітання гостей, прибирання і підготовки помешкання для наступних гостей. Після того, як усі деталі стануть зрозумілі, можна по-різному автоматизувати процеси.

    • Веб-застосунки: існують застосунки (наприклад, IFTTT), які можна використовувати для програмування тригерів подій та підключення цифрових інструментів. Скажімо, коли ви отримуєте електронний лист із підтвердженням бронювання, автоматично надсилається нагадування у календар для вас, вашого партнера або помічника з прибирання.
    • Смарт-замки. Гостю можна надіслати унікальний код, який діятиме лише протягом його подорожі. Це дозволить гостям самостійно зареєструвати прибуття, а вам не потрібно буде узгоджувати час, щоб впустити їх до квартири. Досить просто зв’язатися з ними посередині їхнього перебування.
    • Старий добрий список: я склала щоквартальний контрольний список для кожного помешкання, вказавши, що мені потрібно зробити стосовно безпеки й технічного обслуговування (наприклад, перевірити фільтри обігрівача та батарейки в пожежній сигналізації, помити підлогу під ліжками. Надрукований список висить на стіні шафи, і я будь-коли можу переглянути стан помешкання на цей рік».

    Нік: «Почати бізнес на Airbnb дуже непросто. Але ми дійсно сподіваємося показати людям, що бути господарем помешкання і заробляти на цьому можливо. І є більш ніж один спосіб».

    Сара: «Ви знаєте, я дуже любила акторську роботу й боялася, що ніколи не полюблю іншу справу так само сильно. Але наше життя змінилося завдяки Airbnb. Ми самі придумуємо й втілюємо в життя свої ідеї, ніхто не вказує нам, що і як робити. Це дуже особливе відчуття.

    Нік: «Це дозволяє нам бути гнучкими й більше насолоджуватися своїм життям. Сподіваємося, що й ви зможете розпочати свій бізнес на Airbnb. Якщо вам потрібні ще поради, звертайтеся до нас».

    Успіхів у прийомі гостей!
    Нік + Сара, Nestrs

    Переваги

    • Для початку сформулюйте свою місію

      • Пошукайте натхнення у місцевих оголошеннях

      • Укладіть бюджет, щоб дотримуватися своїх цілей з прийому гостей

      • Попросіть друга погостювати у вас, щоб залишити відгук до прибуття першого гостя

      • Технології, такі як застосунки та смарт-замки, допоможуть вам приймати гостей

      Airbnb
      19 лип. 2019 p.
      Чи була ця інформація корисною?