Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Практичні вказівки

Що означає статус бронювання

Цю статтю перекладено автоматично.

Статус бронювання дає змогу вам як господарю або гостю дізнатися про поточний стан справ.

Прибуття сьогодні

Гість прибуде протягом 24 годин.

Прибуття завтра

Гість прибуде незабаром, але не протягом 24 годин.

Прибуває через __ дн.

Гість перевірить протягом вказаної кількості днів. Зараз саме час роздрукувати подробиці бронювання та узгодити прибуття, якщо ви ще цього не зробили.

Очікується посвідчення особи гостя

Господар вимагає від гостя верифікації особи, перш ніж приймати запит на подорож. У них є 12 годин, інакше термін дії запиту закінчиться.

Очікується відгук гостя

Гість виїхав і має 14 днів, щоб написати відгук про своє перебування.

Очікується оплата

Запит на подорож прийнято, але оплата гостя не пройшла. Бронювання неможливо підтвердити, поки оплата не буде завершена, тому у них є 24 години, щоб оновити платіжну інформацію. В іншому випадку бронювання буде скасовано, а з гостя не стягуватиметься плата.

Докладніше про бронювання, які очікують оплати.

Скасовано

Бронювання скасовано, ймовірно, оскільки:

  • Гість не підтвердив свою особу протягом 12-годинного періоду часу
  • Платіж не пройшов, і він не оновив платіжну інформацію протягом 24 годин

Скасовано вами/гостем/господарем/Airbnb

Господар, гість або Airbnb скасували підтверджене бронювання. Іноді Airbnb може скасувати бронювання від імені господаря або гостя.

Виїзд сьогодні

Гість виїде протягом 24 годин.

Зміни очікують на підтвердження

Господар або гість ініціював зміну подорожі.

Підтверджено

Запит на бронювання прийнято господарем або автоматично через функцію Миттєвого бронювання. Airbnb отримав оплату.

Наразі перебувають гості

У цей самий момент гість перебуває в подорожі. Чудово!

Запрошення вже не діє

Гість не прийняв попередньо схвалене запрошення на бронювання протягом 24 годин із моменту його отримання від господаря. Він все ще може забронювати помешкання, але йому потрібно буде надіслати новий запит на подорож.

Запрошення надіслано

Господар запрошує гостя бронювати вказані дати з автоматичним підтвердженням. У гостя є 24 години, щоб прийняти запит, вибравши «Забронювати зараз».

Неможливо

Запитувані дати більше не доступні. Це може статися з кількох причин, зокрема через перекриття бронювань або нещодавнє оновлення календаря господаря.

Пропозиція вже не діє

Гість отримав спеціальну пропозицію від господаря, але не прийняв її протягом 24 годин.

Попередній гість

Гість завершив свою подорож.

Запит відхилено

Господар відхилив запит на подорож гостя, тому з нього не стягуватимуться кошти.

Термін дії запиту минув

Господар або гість не відреагував на запит протягом 24 годин. Якщо гість досі зацікавлений, йому потрібно буде надіслати новий запит. Докладніше про відхилені або прострочені запити.

Запит відкликано

Гість надіслав запит на подорож, але вирішив скасувати його.

Напишіть відгук про гостя

Після завершення подорожі господар має 14 днів, щоб залишити відгук про гостя.

Спеціальну пропозицію надіслано

Господар запрошує гостя забронювати дати, вказані за ціною, відмінною від оголошеної. Господарі часто роблять це, щоб запропонувати знижку або додати до бронювання додаткову суму, наприклад, плату за домашніх тварин. У гостя є 24 години, щоб прийняти запит, вибравши «Забронювати зараз». Бронювання приймається автоматично.

Подорож змінено за запитом Airbnb

Наша команда підтримки клієнтів змінила відомості про подорож від імені господаря або гостя.

Зміну подорожі відхилено

Господар відхилив запит гостя на зміну деталей подорожі.

Отримано запит на зміну подорожі

Гість надіслав запит на зміну подробиць подорожі. Якщо господар не прийме запит, йому доведеться дотримуватися початкового плану або скасувати бронювання.

Надіслано запит на зміну подорожі

Господар попросив змінити відомості про подорож. Якщо гість не прийме цю пропозицію, йому доведеться дотримуватися початкового плану або скасувати бронювання.

Запит на подорож відхилено

Гість поставив запитання щодо подорожі, і господар відхилив його, а це означає, що гість не може надіслати запит на бронювання. Це може бути пов 'язано зі зміною вільних дат.

Запит

Гість поставив запитання щодо певних дат, але ще не надіслав запит на бронювання. Щоб зберегти швидкість відповіді, господарям рекомендується відповідати протягом 24 годин і запрошувати гостей бронювати, відхиляти запити або надсилати гостям спеціальні пропозиції, перш ніж термін дії запиту закінчиться. 

Якщо статус запиту Незабаром закінчується, господар може переглянути панель керування «Сьогодні», щоб дізнатися, скільки годин залишилося для відповіді. Докладніше про зв’язок із господарями.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся