Статус бронювання дозволяє знати, як справи.
Гість прибуде протягом 24 годин.
Гість прибуде незабаром, але не протягом 24 годин.
Гість перевірить протягом вказаної кількості днів. Зараз саме час роздрукувати подробиці бронювання та узгодити прибуття, якщо ви ще цього не зробили.
Господар вимагає, щоб гість підтвердив свою особу, перш ніж приймати запит на подорож. У них є 12 годин, інакше термін дії запиту закінчиться.
Гість виїхав і має 14 днів, щоб написати відгук про своє перебування.
Запит на подорож прийнято, але оплата гостя не пройшла. Бронювання неможливо підтвердити, поки оплата не буде завершена, тому у них є 24 години, щоб оновити платіжну інформацію. В іншому випадку бронювання буде скасовано, а з гостя не стягуватиметься плата.
Докладніше про бронювання, які очікують оплати.
Бронювання скасовано, ймовірно, оскільки:
Господар, гість або Airbnb скасували підтверджене бронювання. Іноді Airbnb може скасувати бронювання від імені господаря або гостя.
Гість виїде протягом 24 годин.
Господар або гість ініціювали зміну подорожі.
Запит на подорож прийнятий господарем або автоматично за допомогою Миттєвого бронювання. Airbnb отримав оплату.
У цей самий момент гість перебуває в подорожі. Чудово!
Гість не прийняв попередньо підтверджене запрошення на бронювання протягом 24 годин з моменту його отримання від господаря. Він все ще може забронювати помешкання, але йому потрібно буде надіслати новий запит на подорож.
Господар запросив гостя забронювати дати, вказані з автоматичним підтвердженням. У гостя є 24 години, щоб прийняти запит, вибравши «Забронювати зараз».
Запитувані дати більше не доступні. Це може статися з кількох причин, зокрема перекриття бронювань або нещодавнього оновлення календаря господаря.
Гість отримав спеціальну пропозицію від господаря, але не прийняв її протягом 24 годин.
Гість завершив свою подорож.
Господар відхилив запит гостя на подорож, тому кошти стягуватися не будуть.
Господарю або гостю знадобилося більше 24 годин, щоб прийняти або відхилити запит. Якщо гість все ще зацікавлений, йому потрібно буде надіслати новий запит. Дізнайтеся більше про відхилені або прострочені запити.
Гість надіслав запит на подорож, але вирішив скасувати його.
Подорож завершена, і господар має 14 днів, щоб залишити відгук про гостя.
Господар запросив гостя забронювати дати, вказані за іншою ціною, ніж зазначено в оголошенні. Господарі часто роблять це, щоб запропонувати знижку або додати до бронювання додаткову суму, наприклад, плату за домашніх тварин. У гостя є 24 години, щоб прийняти запит, вибравши «Забронювати зараз». Бронювання приймається автоматично.
Наша команда підтримки клієнтів змінила подробиці подорожі від імені господаря або гостя.
Господар відхилив запит гостя на зміну подробиць про його подорож.
Гість надіслав запит на зміну подробиць своєї подорожі. Якщо господар не прийме запит, йому доведеться перейти до початкового плану або скасувати бронювання.
Господар надіслав запит на зміну подробиць своєї подорожі. Якщо гість не прийме, він повинен піти з початковим планом або скасувати бронювання.
Гість поставив запитання про подорож, і господар відхилив його, а це означає, що гість не може надіслати запит на подорож. Це може бути пов 'язано зі зміною вільних дат.
Гість поставив запитання щодо конкретних дат, але ще не надіслав запит на подорож. Щоб зберегти швидкість відповіді, ми радимо господарям відповідати протягом 24 годин і запрошувати гостей бронювати, відхиляти або надсилати спеціальну пропозицію до закінчення терміну дії запиту. Якщо у вашому статусі написано «Запит - термін дії закінчується», перегляньте панель керування «Сьогодні», щоб дізнатися, скільки годин потрібно відповісти, поки не запізно. Докладніше про зв 'язок із господарями.