Статус бронювання дає змогу вам як господарю або гостю дізнатися про поточний стан справ.
Гість прибуде протягом 24 годин.
Гість прибуде незабаром, але не протягом 24 годин.
Гість перевірить протягом вказаної кількості днів. Зараз саме час роздрукувати подробиці бронювання та узгодити прибуття, якщо ви ще цього не зробили.
Господар вимагає від гостя верифікації особи, перш ніж приймати запит на подорож. У них є 12 годин, інакше термін дії запиту закінчиться.
Гість виїхав і має 14 днів, щоб написати відгук про своє перебування.
Запит на подорож прийнято, але оплата гостя не пройшла. Бронювання неможливо підтвердити, поки оплата не буде завершена, тому у них є 24 години, щоб оновити платіжну інформацію. В іншому випадку бронювання буде скасовано, а з гостя не стягуватиметься плата.
Докладніше про бронювання, які очікують оплати.
Бронювання скасовано, ймовірно, оскільки:
Господар, гість або Airbnb скасували підтверджене бронювання. Іноді Airbnb може скасувати бронювання від імені господаря або гостя.
Гість виїде протягом 24 годин.
Господар або гість ініціював зміну подорожі.
Запит на бронювання прийнято господарем або автоматично через функцію Миттєвого бронювання. Airbnb отримав оплату.
У цей самий момент гість перебуває в подорожі. Чудово!
Гість не прийняв попередньо схвалене запрошення на бронювання протягом 24 годин із моменту його отримання від господаря. Він все ще може забронювати помешкання, але йому потрібно буде надіслати новий запит на подорож.
Господар запрошує гостя бронювати вказані дати з автоматичним підтвердженням. У гостя є 24 години, щоб прийняти запит, вибравши «Забронювати зараз».
Запитувані дати більше не доступні. Це може статися з кількох причин, зокрема через перекриття бронювань або нещодавнє оновлення календаря господаря.
Гість отримав спеціальну пропозицію від господаря, але не прийняв її протягом 24 годин.
Гість завершив свою подорож.
Господар відхилив запит на подорож гостя, тому з нього не стягуватимуться кошти.
Господар або гість не відреагував на запит протягом 24 годин. Якщо гість досі зацікавлений, йому потрібно буде надіслати новий запит. Докладніше про відхилені або прострочені запити.
Гість надіслав запит на подорож, але вирішив скасувати його.
Після завершення подорожі господар має 14 днів, щоб залишити відгук про гостя.
Господар запрошує гостя забронювати дати, вказані за ціною, відмінною від оголошеної. Господарі часто роблять це, щоб запропонувати знижку або додати до бронювання додаткову суму, наприклад, плату за домашніх тварин. У гостя є 24 години, щоб прийняти запит, вибравши «Забронювати зараз». Бронювання приймається автоматично.
Наша команда підтримки клієнтів змінила відомості про подорож від імені господаря або гостя.
Господар відхилив запит гостя на зміну деталей подорожі.
Гість надіслав запит на зміну подробиць подорожі. Якщо господар не прийме запит, йому доведеться дотримуватися початкового плану або скасувати бронювання.
Господар попросив змінити відомості про подорож. Якщо гість не прийме цю пропозицію, йому доведеться дотримуватися початкового плану або скасувати бронювання.
Гість поставив запитання щодо подорожі, і господар відхилив його, а це означає, що гість не може надіслати запит на бронювання. Це може бути пов 'язано зі зміною вільних дат.
Гість поставив запитання щодо певних дат, але ще не надіслав запит на бронювання. Щоб зберегти швидкість відповіді, господарям рекомендується відповідати протягом 24 годин і запрошувати гостей бронювати, відхиляти запити або надсилати гостям спеціальні пропозиції, перш ніж термін дії запиту закінчиться.
Якщо статус запиту Незабаром закінчується, господар може переглянути панель керування «Сьогодні», щоб дізнатися, скільки годин залишилося для відповіді. Докладніше про зв’язок із господарями.