Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Юридичні умови • Господар

Умови Airbnb для бізнесу

Цю статтю перекладено автоматично.

ЯКЩО ВИ ПРОЖИВАЄТЕ, АБО ОРГАНІЗАЦІЯ, ВІД ЯКОЇ ВИ ДІЄ, СТВОРЕНА В СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: АРБІТРАЖНА ДЕКЛАРАЦІЯ ТА ВІДМОВА ВІД ГРУПОВОГО ПОЗОВУ, ЩО МІСТЯТЬСЯ В УМОВАХ ОБСЛУГОВУВАННЯ AIRBNB, ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ДО БУДЬ-ЯКОГО СПОРУ, ПОВ 'ЯЗАНОГО З ЦИМИ ДОДАТКОВИМИ УМОВАМИ.

Ці умови регулюються австралійським законодавством про споживачів. Наші послуги надаються з гарантіями, які не можуть бути виключені відповідно до австралійського законодавства про споживачів. Ці Умови застосовуються в максимальних межах, дозволених австралійським законодавством про споживачів.

Останнє оновлення: 1 серпня 2024 року

Дякуємо, що використовуєте Airbnb для бізнесу!

Використання Програми «Airbnb для бізнесу» («Програма для бізнесу») вашою компанією, організацією або іншою організацією регулюється цими Умовами «Airbnb для бізнесу» («Умови роботи»), які доповнюють Умови обслуговування AirbnbУмови»), Умови обслуговування платежів AirbnbУмови платежів») та Політики конфіденційності AirbnbПолітика конфіденційності») (разом - «Умови Airbnb»). Приймаючи ці Умови роботи, ви підтверджуєте та гарантуєте, що: (i) надали точне юридичне ім 'я вашої компанії, юридичної особи або іншої організації (іменованої в цьому документі як «ваша організація» або «організація») у процесі реєстрації для Робочої програми; і (ii) маєте юридичні повноваження виступати в ролі агента та погоджуєтеся з цими Умовами роботи від імені цієї організації (у цих Умовах Роботи, посилання на «ви» або «ви») у вашому розпорядженні як представника вашої організації, уповноважені діяти від імені та контракту для вашої організації).

Наш збір і використання особистої інформації у зв 'язку з доступом до Платформи Airbnb або Airbnb для бізнесу та їх використання здійснюється так, як описано в нашій Політиці конфіденційності (і не регулюється цими Умовами для бізнесу).

Будь-які послуги з обробки платежів через або у зв 'язку з використанням вами Платформи Airbnb надаються однією або кількома суб' єктами Airbnb Payments, як зазначено в Умовах платежів.

Будь-які терміни, що використовуються в цих Умовах для роботи і не визначені, матимуть значення, надані їм у Умовах Airbnb.

Коли в цих Умовах для бізнесу згадуються «Airbnb», «ми», «нас» або «наш», це стосується компанії Airbnb, з якою ваша організація укладає договір, або компанію Airbnb, яка виконує згідно з цими Умовами для бізнесу, як зазначено в Умовах надання послуг і платежів.

1. Огляд програми

1.1 Airbnb пропонує програму для бізнесу, щоб допомогти таким організаціям, як ваша, керувати помешканням, враженнями та подіями, пов 'язаними з роботою (кожна з них - «Робоче бронювання»). Панель керування «Airbnb для бізнесу» («Панель керування») надає вашій організації доступ до відомостей про ділові бронювання, зроблені вашим персоналом на Платформі Airbnb, включаючи особисті дані учасників, які беруть участь у робочому бронюванні. Робоче бронювання відображається на панелі керування, лише якщо особа пов 'язала свій акаунт Airbnb із вашою організацією, додавши електронну адресу, пов' язану з вашою організацією, і вказала, що певне бронювання призначене для ділових або ділових цілей. Учасники, які додали електронну адресу, пов 'язану з організацією, до свого акаунта Airbnb, в цих Умовах для бізнесу називаються «Професіонали». Ваша організація може використовувати лише ділове бронювання та іншу інформацію, надану вам у рамках Робочої програми для керування діловими поїздками, розміщеннями, подіями та враженнями.

1.2. Ваша організація також може попросити нас поділитися подробицями про ділове бронювання з третіми особами, які надають послуги вашій організації, таким як компанії з управління подорожами та постачальниками послуг з догляду. Ваша організація може переглядати сторонні інтеграції, доступні через Робочу програму, і ініціювати спільне використання з цими третіми сторонами за допомогою панелі керування. Ваша організація, а не Airbnb, несе відповідальність за ваших постачальників послуг і несе відповідальність за будь-які претензії, збитки, витрати, витрати або збитки, що виникають внаслідок або на підставі дії або бездіяльності або стану одного з ваших постачальників послуг або постачальників - незалежно від того, чи вони понесені вашою організацією, Airbnb або третьою стороною.

1.3 Ми використовуємо електронний домен вашої організації, щоб асоціювати фахівців із робочою програмою на основі робочої електронної адреси, яку надають нам професіонали. Якщо інші юридичні особи, пов 'язані з вашою організацією (наприклад, під спільним правом власності або контролю) («Суб' єкти клієнта») спільно використовують один домен електронної пошти, професіонали цих афілійованих осіб будуть пов 'язані з представництвом вашої організації «Airbnb для бізнесу». Ваша організація несе відповідальність за забезпечення того, щоб усі такі афілійовані особи дотримувалися цих Умов роботи та нестимуть відповідальність за будь-які претензії, збитки, витрати, витрати або збитки, що виникають внаслідок або на підставі дії або бездіяльності будь-якої з цих афілійованих осіб (включаючи вашу організацію) або їхнього персоналу - незалежно від того, чи вони понесені вашою організацією, Airbnb або третьою стороною. Якщо ваша організація (або її афілійовані особи) використовує кілька доменів електронної пошти, ви можете пов 'язати ці додаткові домени з вашою організацією, додавши їх за допомогою панелі керування.

1.4. Ваша організація також несе відповідальність за заповнення профілю виставлення рахунків («Профіль виставлення рахунків») для кожного суб 'єкта клієнта та за призначення кожного професіонала до профілю виставлення рахунків. Кожен професіонал може бути призначений лише за одним профілем виставлення рахунків.

1.5 Крім того, перш ніж використовувати Робочу програму, ваша організація несе відповідальність за (i) створення та призначення кожного професіонала команді або командам, а також (ii) вибір Спосіб оплати та бажаної валюти для кожної команди. Ваша організація відповідає за додавання професіоналів до відповідної команди.

2. Функції програми

Ми регулярно додаємо функції до Робочої програми, а також можемо час від часу видаляти або змінювати функції. Ми зазвичай пояснюємо, як користуватися функціями в Діловій програмі, де вони з 'являються, на веб-сторінках ділової програми та у спілкуванні про ділову програму. Ми також регулярно оновлюємо та змінюємо ці Умови для бізнесу, а також Умови Airbnb та інші умови та правила, які регулюють використання вами Платформи Airbnb. Ваша організація визнає, що ми можемо на власний розсуд оновити, змінювати, змінювати або припиняти будь-які або всі функції, надані в рамках Програми роботи.

3. Бронювання та дозволи

Професіонали

вашої організації можуть дозволити іншим членам робити для них бронювання та керувати ними, а інші Учасники можуть дозволити вашим Професіоналам робити те саме. Учасники, які беруть участь у бронюванні, несуть відповідальність за свої дії та бездіяльність, а також за дії та бездіяльність їхніх запрошених осіб у зв 'язку з бронюванням, зокрема за дотримання правил або вимог щодо бронювання, таких як правила дому, правила скасування бронювання, вікові вимоги та ідентифікаційні вимоги. Учасник, який здійснює бронювання для іншої особи, також несе відповідальність за будь-які дії, пов 'язані з таким Учасником бронювання, пов' язаними з бронюванням, включаючи оплату бронювання, спілкування з господарем та забезпечення того, щоб гості ознайомилися з будь-якими правилами або вимогами бронювання. Ваша організація також несе відповідальність за будь-які претензії, втрати, витрати, витрати або збитки, що виникають внаслідок або внаслідок дій або бездіяльності ваших професіоналів у зв 'язку з Бронюванням роботи відповідно до відповідальності вашої організації за персонал відповідно до чинного законодавства.

4. Керування персоналом

Ваша організація несе відповідальність за те, щоб список професіоналів, включених до програми «Airbnb для бізнесу» вашої організації (які відображаються на панелі керування), був точним, актуальним і включеним до відповідного профілю та команди виставлення рахунків. Якщо професіонал залишає вашу організацію, ваша організація несе відповідальність за видалення цієї професійної функції за допомогою панелі керування. Ми також можемо запропонувати інтеграцію з програмним забезпеченням для керування ідентифікацією, щоб полегшити автоматичне видалення професіоналів після їх виїзду; якщо така інтеграція доступна, вона з 'явиться на панелі керування.

5. Пропозиції та акції

Ми можемо робити пропозиції та акції доступними для організацій та професіоналів, які беруть участь у програмі «Робота». Будь-які такі пропозиції та акції регулюються цими Умовами роботи, і, залежно від рекламної кампанії, ми можемо надати вам додаткову інформацію про те, як працює акційна пропозиція, як скористатися акційною пропозицією, а також про те, як вона може застосовуватися до додаткових правових умов.

6. Варіант виставлення рахунків

6.1 На власний розсуд Airbnb може запропонувати виставлення рахунків як варіант виставлення рахунків («Рахунок на рахунку») вашій організації. Виставлення рахунку-фактури регулюється наведеними нижче умовами на додачу до Умов оплати та умов за замовчуванням, викладеними в розділі 7.2 нижче.

6.2. Вимоги до виставлення рахунків. Щоб відповідати критеріям для виставлення рахунків рахунків, ваша організація повинна пройти задовільний огляд Airbnb кредитних рекомендацій, юридичної структури та інших супровідних документів, наданих вашою організацією Airbnb («Оцінка кредиту»). Ваша організація надасть Airbnb письмове повідомлення протягом 10 робочих днів після будь-яких змін у своїй юридичній структурі, штаті/країні організації або будь-якої інформації, наданої Airbnb. Якщо платіжна інформація вашої організації зміниться, ви несете відповідальність за редагування інформації про профіль рахунку, включаючи ім 'я виставлення рахунку, адресу виставлення рахунку, ідентифікаційні номери податків і будь-яку контактну інформацію.

Airbnb залишає за собою право відхилити Рахунок-фактуру на основі результатів Оцінювання кредитів у будь-який час. Airbnb також залишає за собою право вимагати додаткової кредитної підтримки у формі гарантії, акредитива або страхового депозиту.

Вашій організації буде виставлено рахунок у валюті виставлення рахунків, вибраної вашою організацією відповідно до розділу 1.5 вище. Airbnb виставлятиме вашу організацію рахунок на основі ділових бронювань, зроблених професіоналами вашої організації (та її афілійованими особами), встановлених на панелі керування, включаючи будь-які бронювання, зроблені в різних країнах або валютах і зроблені Підприємствами-замовниками, визначеними вашою організацією в профілі виставлення рахунків.

6.3. Обмежені подорожі. Ваша організація визнає, що виставлення рахунків-фактур може бути недоступним для подорожей у всіх країнах. Airbnb може, після письмового повідомлення за 30 днів, обмежити виставлення рахунків у будь-якій країні, яка, на власний розсуд Airbnb, не підтримується виставленням рахунків («Обмежені подорожі»). Ваша організація змінює свою політику щодо подорожей, щоб заборонити її Професіоналам використовувати варіант виставлення рахунків для обмежених подорожей і вимагає від своїх Професіоналів оплачувати таке Бронювання робіт за допомогою іншого дозволеного способу оплати на Платформі Airbnb. Якщо професійними працівниками вашої організації або її афілійованими особами є обмежені подорожі, ваша організація уповноважує Airbnb робити такі дії:

     i. для будь-яких ділових бронювань, які Airbnb визнає, не можуть бути виставлені згідно з цими Умовами для бізнесу або через інші місцеві обмеження, ваша організація погоджується та уповноважує Airbnb стягувати плату за інші способи оплати вашої організації, доступні на Платформі Airbnb; і

     ii. Ваша організація погоджується та уповноважує Airbnb або її афілійованим особам надсилати рахунок від відповідної суб 'єкта Airbnb, і ваша організація здійснить відповідний платіж або змусить відповідну Сполучену особу клієнта (зазначену в профілі виставлення рахунків) оплачувати Airbnb.

6.4. Загальні умови оплати рахунків. Відповідно до Розділу 15 Умов оплати, ваша організація сплачуватиме суми, зазначені в рахунках, наданих Airbnb. Airbnb надсилає рахунки на суми, які підлягають сплаті на акаунт FBO Airbnb Payments, як зазначено в рахунку. Така інформація про переказ платежу вказана в рахунку та може бути змінена без попередження. Суми, що виставляються рахунками, можуть включати в себе один або кілька рахунків-фактур, (1) сервісний збір Airbnb за використання Платформи Airbnb, (2) податки та (3) суми, зазначені в рахунку-фактурі, який стягується Airbnb Payments.

6.5. Припинення рахунку-фактури Airbnb. Airbnb може припинити виставлення рахунку-фактури після настання будь-якого з перелічених нижче обставин: (i) у разі виникнення будь-яких неоплачених рахунків-фактур, які перевищують 30 днів; (ii) у будь-який час, після повторного порушення вашою організацією Умов Airbnb або цих Умов для бізнесу; (iii) з будь-якої причини, після письмового повідомлення за 30 днів до вашої організації; або (iv) якщо ваша організація не сплачує суму рахунку, коли вона підлягає сплаті 3 або більше разів протягом будь-якого 12-місячного періоду;

Якщо варіант виставлення рахунку рахунку рахунку буде припинено як вашою організацією, так і Airbnb, тоді Умови оплати будуть контролювати. Припинення дії рахунку-фактури не звільняє вашу організацію від зобов 'язань по оплаті робочих бронювань.

Ці платіжні зобов 'язання та зобов' язання, передбачені розділом 7 нижче, залишаються в силі після розірвання, доки не будуть сплачені всі суми, що підлягають сплаті Airbnb. Ваша організація сплачує всі Робочі бронювання професіоналами вашої організації, які вирішили використовувати рахунки-фактури.

7. Платежі

7.1. Якщо ми не домовимося в письмовій формі про інше, платежі за ділові бронювання регулюються Умовами оплати (не цими Умовами для роботи).

7.2. Якщо ми погодимося запропонувати вам рахунки-фактури на оплату за ділові бронювання, на додаток до Умов оплати та умов опціону виставлення рахунків-фактури, викладених у розділі 6 вище: (i) ми виставлятимемо вам рахунок за допомогою контактної електронної адреси для виставлення рахунків, яку ви надаєте нам, у профілі виставлення рахунку-фактури для цієї мети; (ii) ми виставлятимемо рахунок для вашої організації після кожного робочого бронювання; (iii) платежі повинні бути сплачені не пізніше ніж через 30 днів після отримання рахунку-фактури; (((iv) кожен платіж повинен супроводжуватися окремим переказом платежу, надісланим на адресу accountsreceiveable@airbnb.com, і кожен такий переказ повинен включати номер рахунку-фактури та пов 'язані з ними суми оплати, (v) платежі повинні здійснюватися Wire або ACH, (vi) будь-які суми за простроченням нараховуватимуться відсотки за ставкою, що дорівнює нижчій величині 1,5% на місяць, або максимальною ставкою, дозволеною чинним законодавством; і (vii) платежі не можуть бути зменшені або компенсуватися за рахунок сум, що заборгованості Airbnb або за податки, імпорт, мита, утримання або будь-які інші збори або суми, накладені державним або фіскальним органом або органом. Цикли виставлення рахунків можуть бути змінені в будь-який час Airbnb за умови, що Airbnb попередньо повідомить вашу організацію електронною поштою за 30 днів. Ваша організація несе відповідальність за сплату всіх зборів, включаючи будь-які відповідні банківські збори та/або збори за перекази, пов 'язані з будь-яким платежем. На власний розсуд Airbnb ми можемо запропонувати вашій організації альтернативні умови оплати або відмовитися від виконання певного терміну у певному випадку; у будь-якому випадку така зміна або відмова повинні бути підтверджені нами в письмовій формі, надіславши вам обґрунтоване повідомлення.

7.3. Якщо ми не зможемо стягнути оплату з одного з ваших Професіоналів за ділове бронювання або пов 'язані з цим збори, ваша організація нестиме відповідальність за ці неоплачені суми, а також за будь-які витрати, які ми несемо під час стягнення таких сум, таких як обґрунтовані гонорари адвокатів.

8. Закон про конфіденційність та персональні дані

«Персональні дані» означають будь-яку інформацію про ідентифіковану або ідентифіковану особу, включаючи будь-яку інформацію, яка вважається «особистою інформацією» або «особистими даними» відповідно до законів або правил щодо конфіденційності або безпеки даних в Європейському Союзі (наприклад, Регламент Європейського Союзу (ЄС) 2016/679), Сполученому Королівстві, Швейцарії, будь-якій складової або дочірньому уряду будь-якого з вищезазначених органів влади та будь-якої іншої застосовної юрисдикції (разом - «Застосовне законодавство про конфіденційність»).

Наш збір і використання Персональних даних у зв 'язку з доступом до Платформи та робочої програми Airbnb описано в нашій Політиці конфіденційності (і не регулюється цими Умовами для роботи).

Якщо ми ділимося з вашою організацією Персональні дані або даємо ці дані третім особам за її керівництвом, ваша організація стає контролером цих даних і відповідає за них. Як оператор цих Персональних даних, ваша організація несе відповідальність за дотримання зобов 'язань стороннім постачальникам послуг відповідно до Закону про конфіденційність. Ваша організація несе відповідальність за будь-які претензії, втрати, витрати, витрати або збитки, що виникають внаслідок або на основі передбаченого або фактичного недотримання вашою організацією чинних законів про конфіденційність або безпеку даних. Airbnb несе відповідальність за використання та обробку Персональних даних під своїм контролем відповідно до законодавства.

Що стосується Персональних даних, які ми надаємо вашій організації за допомогою Робочої програми, ваша організація повинна та повинна забезпечувати третіх осіб, яким ваша організація надає доступні Персональні дані (наприклад, компанії з управління подорожами, постачальники послуг служби підтримки та інші сторонні постачальники послуг): (i) використовувати та розкривати Персональні дані для законної діяльності, дозволеної розділом 1.1; (ii) дотримуватися своїх зобов 'язань згідно з чинним Законом про конфіденційність, що стосуються використання, розкриття, зберігання або іншої діяльності з використанням Персональних даних; (iii) повідомляти Airbnb, якщо визначає, що вона не може забезпечити рівень захисту, необхідний згідно з цим розділом; і (iv) впроваджувати та підтримувати належні та відповідні адміністративні, технічні та фізичні заходи, які захищають безпеку, цілісності, конфіденційності та доступності Персональних даних. Якщо ваша організація повідомить Airbnb, що вона не може забезпечити необхідний рівень захисту, Airbnb має право припинити ділові умови без жодних витрат або відповідальності, і ваша організація повинна припинити використання Персональних даних або вжити інших обґрунтованих і відповідних заходів для усунення ситуації згідно з рекомендаціями Airbnb.

Ваша організація дозволяє Airbnb розкривати ваші особисті дані та цілі, для яких Airbnb надав такі Персональні дані. У разі, якщо існує або ваша організація обґрунтовано вважає, що існує будь-яка втрата або будь-який несанкціонований або незаконний доступ, використання, компроміс або розголошення Персональних даних вашою організацією, вашими афілійованими особами та/або сторонніми постачальниками послуг («Інцидент із безпекою»), ваша організація повинна негайно письмово повідомити Airbnb про Інцидент з питань безпеки та повністю співпрацювати з Airbnb, щоб: (i) розслідувати, вирішувати та пом 'якшувати наслідки інциденту з безпекою; і (ii) дотримуватися будь-яких зобов' язань щодо сповіщення осіб, клієнтів або регуляторних органів у зв 'язку з Інцидентом безпеки. Ваша організація погоджується, що, якщо це не вимагається законом, вона не повинна повідомляти жодних фізичних осіб, клієнтів або регуляторних органів про Інцидент з безпекою без згоди Airbnb, не підлягати необґрунтованому вчиненню. Якщо Airbnb сповістить вашу організацію про те, що будь-яка особа, ідентифікована або ідентифікована в Персональних даних, попросила відмовитися від розкриття або використання таких Персональних даних, ваша організація повинна дотримуватися інструкцій Airbnb щодо припинення використання, розкриття, зберігання, видалення або інших операцій щодо таких Персональних даних. Ваша організація дозволяє Airbnb надавати текст цього Розділу будь-яким відповідним державним органам, включаючи Міністерство торгівлі Сполучених Штатів Америки.

Ваша організація погоджується надати будь-яку допомогу, обґрунтовано вимагаю від Airbnb з метою дотримання Airbnb чинних законів про конфіденційність. Обов 'язки, що містяться в цьому розділі, залишаються в силі після припинення дії цих Умов роботи протягом усього терміну, поки ваша організація володіє, контролює або володіє Персональні дані, надані Airbnb.

9. Зворотній зв 'язок щодо робочої програми

Ваша організація може брати участь у опитуваннях і надавати відгуки про Airbnb для бізнесу та Платформу Airbnb («Зворотній зв 'язок»). Будь-який наданий Зворотній зв 'язок буде єдиним і ексклюзивним майном Airbnb, і ваша організація цим передає Airbnb всі права, права власності та інтереси на будь-який Зворотній зв' язок, включаючи, без обмежень, всі права інтелектуальної власності на них, і, якщо будь-які такі права не можуть бути фактично призначені, ваша організація цим відмовляється від будь-яких таких прав, як проти Airbnb, її правонаступників і цесіоналів.

10. Взаємні гарантії

Ваша організація та Airbnb гарантують, що: (i) вони належним чином сформовані, діють і мають належну репутацію (або місцевий еквівалентний статус) як юридичну особу відповідно до законів і нормативних актів юрисдикції своєї організації; (ii) вона має повне право, повноваження та повноваження погодитися з цими Умовами для роботи та виконувати свої зобов 'язання відповідно до них; (iii) прийняття цих Умов роботи було належним чином дозволено всі необхідними організаційними діями; і (iv) після прийняття цих Умов Роботи вважатимуться юридичним, дійсним, обов' язковим та виконаним зобов 'язанням.

11. Використання товарних знаків

11.1 Ми можемо використовувати назву вашої організації, логотип, торгові марки, елементи брендингу та інші загальнодоступні матеріали («Знаки»), щоб ідентифікувати вашу організацію в Програмі роботи. Наприклад, ми можемо вказати назву та логотип вашої організації на панелі керування або в електронному листі з вашими професіоналами. Ми не будемо використовувати Marks вашої організації публічно або з будь-якою аудиторією, крім ваших професіоналів, без вашої згоди.

11.2. Ваша організація може використовувати Знаки Airbnb для просування професіоналів Airbnb для бізнесу та Платформу Airbnb; за умови, що наші Знаки використовуються лише в наданих формах відповідно до наших інструкцій і лише як зазначено в наших Правилах щодо товарних знаків. Зокрема, ваша організація не може відображати або використовувати наші Знаки для будь-яких зовнішніх цілей (за межами вашої організації) без нашого попереднього письмового дозволу.

12. Термін дії та припинення дії

12.1. Угода, зазначена в цих Умовах для бізнесу, залишатиметься в силі до розірвання Airbnb або вашою організацією. Ваша організація може розірвати цю угоду та свою участь у Робочій програмі, повідомивши нас про це не пізніше ніж за 30 днів до бажаної дати припинення дії. Ваша організація має надіслати будь-яке повідомлення про припинення дії на адресу airbnb-for-work@airbnb.com.

12.2. Ми можемо розірвати цю угоду та участь вашої організації в робочій програмі, надіславши повідомлення електронною поштою за 30 днів до вашої організації (використовуючи будь-яку надану нам електронну адресу) або надіславши або опублікувавши попереднє письмове повідомлення за 30 днів через Робочу програму.

12.3 Після будь-якого припинення участі вашої організації в Програмі для роботи ваша організація погоджується знищити або видалити всю конфіденційну інформацію Airbnb та Знаки Airbnb, пов 'язані з Програмою для роботи, якщо такі є, ваша організація має у своєму розпорядженні або під її контролем.

13. Передача прав

Ваша організація не може призначати або передавати ці Робочі Умови, чи то за чинністю законодавства, зміна контролю, об 'єднання, продаж активів тощо, без попередньої письмової згоди Airbnb. Будь-яка спроба вашої організації призначити або передати ці Умови без такої згоди буде недійсною, недійсною та не матиме дії. Airbnb може призначати або передавати ці Умови для роботи на власний розсуд без обмежень, з попереднім повідомленням за 30 днів. Відповідно до вищезазначеного, ці Умови роботи будуть пов 'язані між сторонами, їхніми правонаступниками та дозволеними правонаступниками.

14. Немає сторонніх бенефіціарів

Ці Умови роботи не призначені і не призначені для надання будь-яких прав або засобів правового захисту будь-якій особі, крім Airbnb та вашої організації.

15. Повідомлення 

Будь-які повідомлення або інші повідомлення, дозволені або необхідні за цією Угодою, надсилатимуться в письмовій формі. Повідомлення та повідомлення від Airbnb можуть надсилатися електронною поштою (на будь-яку адресу, яку надає ваша організація) або надсилати повідомлення в робочій програмі; і (ii) з вашої організації можна надсилати електронною поштою на airbnb-for-work@airbnb.com. Цей розділ залишатиметься в силі після припинення дії цих Умов роботи.

16. Повнота угоди

Ці Умови для роботи (разом із будь-якими написами, підписаними вашою організацією та Airbnb, які прямо посилаються на ці Умови для роботи) становлять повне та ексклюзивне розуміння та угоду між Airbnb та вашою організацією щодо Програми для роботи, а ці Умови для роботи замінюють та замінюють всі попередні усні або письмові домовленості або угоди, що стосуються Програми для роботи. У разі конфлікту між цими Умовами для роботи та Умовами обслуговування, Умовами здійснення платежів або Політикою конфіденційності контролюватимуться умови обслуговування, Умови обслуговування платежів та/або Політика конфіденційності. Цей Розділ не виключає відповідальність сторони за попередні неправдиві, оманливі або оманливі заяви або введення в оману, якщо вони усні або письмові. Цей розділ залишатиметься в силі після припинення дії цих Умов роботи.

17. Загальне

Ваша організація гарантує, що вона буде дотримуватися всіх чинних законів, статутів, статутних актів, підзаконних актів, підзаконних актів, правил, постанов, вказівок і кодексів, пов 'язаних із боротьбою з хабарництвом та боротьбою з корупцією, включаючи (але не обмежуючись) Закону Великобританії про хабарництво 2010 року та Закон США про корупційну практику закордонних справ 1977 року (зі змінами), і надаватиме Airbnb негайне письмове повідомлення, якщо це або будь-яка Підприємство-замовник більше не відповідає положенням цього Розділу. Невиконання Airbnb або вашою організацією виконання будь-яких прав або положень цих Умов для бізнесу не є відмовою від майбутнього виконання цього права або положення. Відмова від будь-якого такого права або положення буде діяти лише в письмовій формі та підписана належним чином уповноваженим представником Airbnb або вашої організації. За винятком випадків, прямо зазначених у цих Робочих Умовах, використання будь-якою зі сторін будь-яких засобів правового захисту, передбачених цими Умовами Робочих Умов, не матиме жодних обмежень щодо інших засобів правового захисту, передбачених цими Робочими Умовами або іншим чином. Якщо з будь-якої причини арбітр або суд компетентної юрисдикції визнає будь-яке положення цих Умов роботи недійсним або таким, що не має юридичної сили, це положення буде застосовано в максимально допустимій мірі, а інші положення цих Умов для роботи залишатимуться в повній мірі. Ніщо в цих Умовах роботи не створює або передбачає наявність агентських відносин, спільного підприємства або партнерства між Airbnb та вашою організацією. Цей розділ залишиться в силі після припинення дії цих Умов.

Пов’язані статті

  • Правила спільноти

    Очікування щодо гостей

    Ми очікуємо, що наші гості дотримуватимуться певних стандартів, з розумінням і повагою ставитимуться до господарів, сусідів господарів та інших учасників спільноти, з якими вони стикаються.
  • Практичні вказівки • Гість

    Миттєве бронювання

    Оголошення з Миттєвим бронюванням дають змогу гостям, які відповідають вимогам господаря, бронювати помешкання відразу, без потреби надсилати відповідні запити й чекати схвалення.
  • Правила спільноти

    Основні правила для гостей

    Ознайомтеся з нашими основними правилами для гостей.
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся