Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Правила спільноти

Політика недискримінації

Цю статтю перекладено автоматично.

Останнє оновлення: 21 жовтня 2024 року

Спільнота Airbnb складається з мільйонів людей з усього світу, які приносять з собою різні культури, цінності та норми. Наша відданість об 'єднанню людей шляхом формування значущого та спільного досвіду базується на принципах поваги та інклюзивності. Крім того, просимо наших користувачів:

  • Погодьтеся з нашими зобов 'язаннями спільноти, які вимагають, щоб кожен, хто використовує Airbnb, ставився один до одного з повагою, незалежно від раси, релігії, національного походження, етнічності, інвалідності, статі, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації або віку.
  • Дотримуйтеся наведеної нижче Політики недискримінації.

Політика недискримінації Airbnb

Ми забороняємо користувачам, зокрема співгосподарям і співмандрівникам, дискримінувати інших на основі таких захищених характеристик:

  • Раса
  • Релігія
  • Стать
  • Вік
  • Інвалідність
  • Сімейний статус (мати дітей)
  • Сімейний стан (одружений чи ні)
  • Етнічність
  • Нація походження
  • Сексуальна орієнтація
  • Секс
  • Гендерна ідентичність
  • Каста
  • Вагітність та пов 'язані з ними медичні умови

Відмова від обслуговування або диференціального лікування

Користувачі Airbnb не можуть ставитися до членів спільноти Airbnb інакше або заперечувати комусь обслуговування через їхні захищені характеристики або сприйняття, що вони мають захищену характеристику. Ось деякі приклади цього:

  • Відхилення або скасування бронювання.
  • Накладання різних умов, положень або правил дому (наприклад, різні обмеження щодо доступу, зборів або інших вимог, пов 'язаних із оголошенням або процесом бронювання).
  • Вкажіть, що ви віддаєте перевагу певному типу гостей.

Щоб допомогти гостям приймати обґрунтовані рішення, господарі можуть надати інформацію про помешкання, але в кінцевому підсумку рішення щодо того, чи підходить помешкання гостю, його сім 'ї або співмандрівникам, залежить від гостя. Нижче наведено додаткові вказівки щодо вікового та сімейного статусу, інвалідності та гендерної ідентичності.

Віковий і сімейний статус

Господарі Airbnb можуть:

  • Надайте фактично точну інформацію про особливості помешкання (або відсутність функцій), яка може змусити гостя визначити, що помешкання не підходить для гостей певного віку або гостей з дітьми або немовлятами.
  • Для помешкань у Флориді встановлюйте законний мінімальний вік для гостя, який бронює помешкання (далі - «гість, який бронює помешкання»), до 25 років, якщо ця вимога універсально застосовується до всіх потенційних гостей, які бронюють помешкання, і чітко повідомлена гостю перед бронюванням. Будь-який мінімальний вік застосовується лише до гостя, який здійснює бронювання, і не обмежує вік дітей або інших осіб, які супроводжують гостя, який здійснює бронювання.
  • Зверніть увагу в своїх оголошеннях про будь-які чинні закони або правила, які забороняють гостям певного віку або гостям із дітьми або немовлятами (наприклад, помешкання, яке є частиною житлової асоціації, яке обмежується лише для людей похилого віку).

Господарі Airbnb не можуть:

  • Вирішіть гостям, що помешкання не відповідає потребам гостей певного віку або гостей із дітьми або немовлятами.
  • Вкажіть різні умови або відхиліть бронювання через вік або сімейний статус гостя, за винятком випадків, коли таке обмеження вимагається чинним законодавством або правилами.
    • Це включає в себе такі правила, як «відсутність гостей віком до 21 року», додаткові збори з гостей певного віку або перешкоджання певним типам бронювань гостей через вік або сімейний статус.

Інвалідність

Господарі можуть надати інформацію про помешкання, щоб надати гостям з обмеженими можливостями достатньо інформації, щоб прийняти рішення про те, чи підходить помешкання для себе, їхньої сім 'ї або інших співмандрівників.

Господарі Airbnb можуть:

  • Надайте інформацію про зручності для людей з особливими потребами (або їх відсутність), щоб гості могли вирішити, бронювати помешкання чи ні.
  • Вкажіть в оголошеннях із зручностями для людей з особливими потребами, які пріоритет можуть надаватися гостям, які шукають такі функції. Це призначено для підтримки гостей, які користуються такими функціями.

Господарі Airbnb не можуть:

  • Вирішіть гостям, що помешкання не відповідає потребам гостей з обмеженими можливостями.
  • Забочіть або обмежити використання мобільних пристроїв, таких як інвалідні візки або ходунки.
  • Стягуйте більше зборів з гостей з обмеженими можливостями, зокрема збори за домашніх тварин, коли у гостя є тварина-помічник (або тварина для емоційної підтримки в певних юрисдикціях). Наша Політика доступності для людей з особливими потребами містить додаткову інформацію про тварин для обслуговування та емоційної підтримки.
  • Не заохочуйте бронювання від гостей з обмеженими можливостями.
  • Відмовляйтеся спілкуватися з гостями за допомогою доступних доступних засобів (наприклад, перекладачів, операторів ретрансляції або письмового спілкування).
  • Відхилити запити на бронювання, щоб уникнути обґрунтованих запитів щодо розміщення гостей з обмеженими можливостями (наприклад, незначна зміна правил дому). Наша Політика доступності для людей з особливими потребами містить додаткову інформацію про обґрунтовані умови.

Гендерна ідентичність

Airbnb очікує, що наша спільнота поважатиме самостійну статтю наших користувачів. Ми вважаємо, що стать особи - це будь-яка ідентичність, яку вони висловлюють або віддають перевагу. Якщо користувач висловлює перевагу займенника (наприклад, він, вона/вона, вони/їх), це перевагу слід поважати.

Господарі Airbnb можуть:

  • Зробіть оголошення доступним лише для гостей за статтю господаря, якщо господар має спільні приміщення (наприклад, ванну кімнату, кухню) зі своїми гостями.
    • У подібних оголошеннях господарі також можуть приймати гостей, які ідентифікують себе за межами двійкового розділу.

Господарі Airbnb не можуть:

  • Відхиліть бронювання або нав 'язуйте диференційоване ставлення, оскільки господар не погоджується з вираженою гендерною ідентичності гостя або тому, що гість ідентифікує вас за межами двійкової статі.

Дискримінаційна мова

  • Користувачі Airbnb не можуть використовувати мову, яка вимагає виключення, сегрегації, насильства щодо, приниження, образів, стереотипів або прагне до передачі неповноцінності людини через захищену характеристику. Це включає в себе використання правов, негативних асоціацій, посилання на трансгендерну особу за її ім 'ям до переходу (тобто бездоріжжя), неправильне введення, мікроагресії та всі інші форми ненависної мови.

Ненавинні та дискримінаційні символи, зображення та об 'єкти

  • Користувачі Airbnb не можуть відображати символи, об 'єкти, логотипи, гасла або зображення, які є ненависними, стереотипами людей через захищену характеристику або передавати дискримінаційне значення. Це включає зображення, що зображають дискримінаційні або расистські символи (включаючи закодовані символи), лідери груп ненависті або стереотипи.

Умови обслуговування та місцеве право

Наші Умови обслуговування вимагають, щоб користувачі розуміли та дотримувалися законів або правил, які застосовуються до них. Крім того, якщо ця політика забезпечує більший захист і не суперечить чинним законам або нормам, ми очікуємо, що користувачі дотримуватимуться цих правил.

  • Застосовні закони або правила можуть вимагати від певних господарів визначити правила розміщення, які порушують ці правила. У таких випадках ми не вимагаємо від господарів порушувати ці чинні закони або приймати гостей, які можуть спричинити реальний і очевидний ризик юридичної відповідальності або фізичної шкоди.
  • Господарі можуть пояснювати юридичні обмеження, які гості повинні знати чітким, фактичним і бездоганним чином.

Якщо не існує чинного законодавства або положень щодо конкретного питання, ця політика регулює.

Як повідомити про порушення

Якщо ви вважаєте, що вас дискримінують або ви хочете поскаржитися на користувача, профіль, оголошення або повідомлення про дискримінаційну поведінку, у вас є кілька шляхів, щоб подати нам повідомлення. Ви можете:

  • Натисніть значок «Поскаржитися» у застосунку Airbnb.
  • Зв 'яжіться з нами безпосередньо, не забуваючи залишити своє ім' я та конкретну інформацію про інцидент (зокрема, дату(дати), залучених осіб і номер бронювання, якщо це можливо).

Згідно з нашою Політикою щодо відкритих дверей, якщо гість відчуває, що він зазнав дискримінації, що призвело до того, що йому відмовили в обслуговуванні або не змогли забронювати помешкання або залишитися в ньому, Airbnb розслідує скаргу та паралельно запропонує підтримку бронювання, щоб знайти для гостя інше помешкання. У нас є спеціальні команди, які дотримуються нашої Політики недискримінації та серйозно ставляться до кожного повідомлення про дискримінацію.

Докладніше про поширені запитання, пов 'язані з Політикою недискримінації.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся