Останнє оновлення: 21 жовтня 2024 року
Спільнота Airbnb складається з мільйонів людей з усього світу, які приносять з собою різні культури, цінності та норми. Наша відданість об 'єднанню людей шляхом формування значущого та спільного досвіду базується на принципах поваги та інклюзивності. Крім того, просимо наших користувачів:
Ми забороняємо користувачам, зокрема співгосподарям і співмандрівникам, дискримінувати інших на основі таких захищених характеристик:
Користувачі Airbnb не можуть ставитися до членів спільноти Airbnb інакше або заперечувати комусь обслуговування через їхні захищені характеристики або сприйняття, що вони мають захищену характеристику. Ось деякі приклади цього:
Щоб допомогти гостям приймати обґрунтовані рішення, господарі можуть надати інформацію про помешкання, але в кінцевому підсумку рішення щодо того, чи підходить помешкання гостю, його сім 'ї або співмандрівникам, залежить від гостя. Нижче наведено додаткові вказівки щодо вікового та сімейного статусу, інвалідності та гендерної ідентичності.
Господарі Airbnb можуть:
Господарі Airbnb не можуть:
Господарі можуть надати інформацію про помешкання, щоб надати гостям з обмеженими можливостями достатньо інформації, щоб прийняти рішення про те, чи підходить помешкання для себе, їхньої сім 'ї або інших співмандрівників.
Господарі Airbnb можуть:
Господарі Airbnb не можуть:
Airbnb очікує, що наша спільнота поважатиме самостійну статтю наших користувачів. Ми вважаємо, що стать особи - це будь-яка ідентичність, яку вони висловлюють або віддають перевагу. Якщо користувач висловлює перевагу займенника (наприклад, він, вона/вона, вони/їх), це перевагу слід поважати.
Господарі Airbnb можуть:
Господарі Airbnb не можуть:
Наші Умови обслуговування вимагають, щоб користувачі розуміли та дотримувалися законів або правил, які застосовуються до них. Крім того, якщо ця політика забезпечує більший захист і не суперечить чинним законам або нормам, ми очікуємо, що користувачі дотримуватимуться цих правил.
Якщо не існує чинного законодавства або положень щодо конкретного питання, ця політика регулює.
Якщо ви вважаєте, що вас дискримінують або ви хочете поскаржитися на користувача, профіль, оголошення або повідомлення про дискримінаційну поведінку, у вас є кілька шляхів, щоб подати нам повідомлення. Ви можете:
Згідно з нашою Політикою щодо відкритих дверей, якщо гість відчуває, що він зазнав дискримінації, що призвело до того, що йому відмовили в обслуговуванні або не змогли забронювати помешкання або залишитися в ньому, Airbnb розслідує скаргу та паралельно запропонує підтримку бронювання, щоб знайти для гостя інше помешкання. У нас є спеціальні команди, які дотримуються нашої Політики недискримінації та серйозно ставляться до кожного повідомлення про дискримінацію.
Докладніше про поширені запитання, пов 'язані з Політикою недискримінації.