Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Правила спільноти

Політика недискримінації

Цю статтю перекладено автоматично.

Останнє оновлення: 13 травня 2025 року

Спільнота Airbnb складається з мільйонів людей з усього світу, які приносять з собою різні культури, цінності та норми. Наша відданість об 'єднанню людей шляхом формування значущого та спільного досвіду базується на принципах поваги та інклюзивності. Крім того, просимо наших користувачів:

  • Погодьтеся з нашими зобов 'язаннями спільноти, які вимагають, щоб усі, хто використовує Airbnb, ставився один до одного з повагою, незалежно від їхньої раси, релігії, національного походження, етнічної приналежності, обмежених фізичних можливостей, статевої ідентичності, сексуальної орієнтації або віку.
  • Дотримуйтеся наведеної нижче Політики недискримінації.

Політика недискримінації Airbnb

Політика недискримінації Airbnb поширюється на всі помешкання Airbnb та всі його помешкання, послуги та враження.

Ми забороняємо користувачам, зокрема співгосподарям і співмандрівникам, дискримінувати інших на основі таких захищених характеристик:

  • Раса
  • Релігія
  • Стать
  • Вік
  • Інвалідність
  • Сімейний статус (мати дітей)
  • Сімейний стан (одружений чи ні)
  • Етнічність
  • Нація походження
  • Сексуальна орієнтація
  • Секс
  • Гендерна ідентичність
  • Каста
  • Вагітність та пов 'язані з ними медичні умови

Відмова від обслуговування або диференціального лікування

Користувачі Airbnb не можуть ставитися до членів спільноти Airbnb інакше або заперечувати комусь обслуговування через їхні захищені характеристики або сприйняття, що вони мають захищену характеристику. Ось деякі приклади цього:

  • Відхилення або скасування бронювання.
  • Накладання різних умов, положень або правил дому (наприклад, різні обмеження доступу, збори або інші вимоги, пов 'язані з оголошенням або процедурою бронювання).
  • Вкажіть, що ви віддаєте перевагу певному типу гостей.

Щоб допомогти гостям приймати обґрунтовані рішення, господарі можуть надати інформацію про помешкання, послугу або враження, але в кінцевому підсумку рішення щодо того, чи підходить помешкання гостю, його сім 'ї або співмандрівникам, залежить від гостя. Нижче наведено додаткові вказівки щодо вікового та сімейного статусу, інвалідності та гендерної ідентичності.

Віковий і сімейний статус

Господарі Airbnb можуть:

  • Надайте фактично точну інформацію про своє помешкання, послуги або враження (або відсутність функцій), які можуть змусити гостя визначити, що помешкання не підходить для гостей певного віку або гостей з дітьми або немовлятами.
  • Для помешкань у Флориді встановлюйте законний мінімальний вік для гостя, який бронює помешкання (далі - «гість, який бронює помешкання»), до 25 років, якщо ця вимога універсально застосовується до всіх потенційних гостей, які бронюють помешкання, і чітко повідомлена гостю перед бронюванням. Будь-який мінімальний вік застосовується лише до гостя, який здійснює бронювання, і не обмежує вік дітей або інших осіб, які супроводжують гостя, який здійснює бронювання.
  • Для вражень встановіть мінімальний вік до 21 року або відповідно до вимог чинного законодавства або нормативних актів, якщо ці вимоги повсюдно застосовуються до всіх гостей і повідомлені гостям перед бронюванням.
  • Для послуг встановіть мінімальний вік до 18 років або відповідно до вимог чинного законодавства або нормативних актів, якщо ці вимоги повсюдно застосовуються до всіх гостей і повідомлені гостям перед бронюванням.
  • Зверніть увагу в своїх оголошеннях про будь-які чинні закони або правила, які забороняють гостям певного віку або гостям із дітьми або немовлятами (наприклад, помешкання, яке є частиною житлової асоціації, яке обмежується лише для людей похилого віку).

Господарі Airbnb не можуть:

  • Вирішіть гостям, що помешкання не відповідає потребам гостей певного віку або гостей із дітьми або немовлятами.
  • Для помешкань встановлюйте різні умови або відхиліть бронювання через вік або сімейний статус гостя, за винятком випадків, коли це вимагається чинним законодавством або правилами.
    • Це включає в себе такі правила, як «відсутність гостей віком до 21 року», додаткові збори з гостей певного віку або перешкоджання певним типам бронювань гостей через вік або сімейний статус.

Інвалідність

Господарі можуть надати інформацію про помешкання, послуги або враження, щоб надати гостям з обмеженими можливостями достатньо інформації, щоб прийняти рішення про те, чи підходить помешкання для себе, їхньої сім 'ї або інших співмандрівників.

Господарі Airbnb можуть:

  • Надайте інформацію про зручності для людей з особливими потребами (або їх відсутність), щоб гості могли вирішити, бронювати помешкання, послугу чи враження чи ні.
  • Надайте інформацію про конкретні навички або навички, необхідні для проведення враження або послуги.
  • Для оголошень про помешкання з зручностями для людей з особливими потребами вкажіть, що гостям, які шукають такі функції, можуть надаватися пріоритет. Це потрібно для підтримки гостей, які користуються такими функціями.

Господарі Airbnb не можуть:

    • Вирішіть гостям, що помешкання, послуга або враження не відповідають потребам гостей з обмеженими можливостями.
    • Забочіть або обмежити використання мобільних пристроїв, таких як інвалідні візки або ходунки.
    • Стягуйте більше зборів з гостей з інвалідністю, зокрема збори за домашніх тварин, коли у гостя є тварина-помічник (або тварина для емоційної підтримки в певних юрисдикціях або обставинах). Наша Політика доступності для людей з особливими потребами містить додаткову інформацію про тварин для обслуговування та емоційної підтримки.
    • Не заохочуйте бронювання від гостей з обмеженими можливостями.
    • Відмовляйтеся спілкуватися з гостями за допомогою доступних доступних засобів (наприклад, перекладачів, операторів ретрансляції або письмового спілкування).
    • Відхилити запити на бронювання, щоб уникнути обґрунтованих запитів щодо розміщення гостей з обмеженими можливостями (наприклад, незначна зміна правил дому). Наша Політика доступності для людей з особливими потребами містить додаткову інформацію про обґрунтовані умови.

    Гендерна ідентичність

    Airbnb очікує, що наша спільнота поважатиме самостійну статтю наших користувачів. Ми вважаємо, що стать особи - це будь-яка ідентичність, яку вони висловлюють або віддають перевагу. Якщо користувач висловлює перевагу займенника (наприклад, він, вона/вона, вони/їх), це перевагу слід поважати.

    Господарі Airbnb можуть:

    • Зробіть помешкання доступним лише для гостей від статі господаря, якщо господар має спільні приміщення (наприклад, ванну кімнату, кухню) зі своїми гостями.
    • Після попереднього схвалення Airbnb надайте послугу або враження лише одній статі за певних обставин, наприклад, для забезпечення безпеки, конфіденційності або дотримання чинного законодавства.

    Господарі Airbnb не можуть:

      • Відхиліть бронювання або нав 'язуйте диференційоване ставлення, оскільки господар не погоджується з вираженою гендерною ідентичності гостя або тому, що гість ідентифікує вас за межами двійкової статі.

      Дискримінаційна мова

      • Користувачі Airbnb не можуть використовувати мову, яка вимагає виключення, сегрегації, насильства щодо, приниження, образів, стереотипів або прагне до передачі неповноцінності людини через захищену характеристику. Сюди належать використання образ, негативних асоціацій, посилаючись на трансгендерну особу за її ім 'ям до переходу (наприклад, невідповідне ім' я), неправильне визначення, мікроагресії та всі інші форми мови ненависті.

      Ненавинні та дискримінаційні символи, зображення та об 'єкти

      • Користувачі Airbnb не можуть відображати символи, об 'єкти, логотипи, гасла або зображення, які є ненависними, стереотипами людей через захищену характеристику або передавати дискримінаційне значення. Зокрема, ідеться про зображення дискримінаційних або расистських символів (зокрема, закодованих символів), лідерів груп, що пропагують ненависть, або стереотипів.
      • Airbnb забороняє певні типи помешкань у США, зокрема такі, які можуть бути: (i) колишніми плантаціями, де жили або працювали поневолені люди, (ii) спорудами, призначеними лише для розміщення поневолених людей, і (iii) пропозиціями, які іншим чином прославляють рабство. Докладніше про цю заборону можна дізнатися в нашому звіті «Шість років діяльності Airbnb, спрямованої на боротьбу з дискримінацією та забезпечення інклюзивності».

      Умови обслуговування та місцеве право

      Наші Умови обслуговування вимагають, щоб користувачі розуміли та дотримувалися законів або правил, які застосовуються до них. Крім того, якщо ця політика забезпечує більший захист і не суперечить чинним законам або нормам, ми очікуємо, що користувачі дотримуватимуться цих правил.

      • Застосовні закони або правила можуть вимагати від певних господарів визначити правила розміщення, які порушують ці правила. У таких випадках ми не вимагаємо від господарів порушувати ці чинні закони або приймати гостей, які можуть спричинити реальний і очевидний ризик юридичної відповідальності або фізичної шкоди.
      • Господарі можуть пояснювати юридичні обмеження, які гості повинні знати чітким, фактичним і бездоганним чином.

      Якщо не існує чинного законодавства або положень щодо конкретного питання, ця політика регулює.

      Як повідомити про порушення

      Якщо ви вважаєте, що вас дискримінують або ви хочете поскаржитися на користувача, профіль, оголошення або повідомлення про дискримінаційну поведінку, у вас є кілька шляхів, щоб подати нам повідомлення. Ви можете:

      • Натисніть значок «Поскаржитися» у застосунку Airbnb.
      • Зв 'яжіться з нами безпосередньо, не забуваючи залишити своє ім' я та конкретну інформацію про інцидент (зокрема, дату(дати), залучених осіб і номер бронювання, якщо це можливо).

      Якщо гість відчуває, що він зазнав дискримінації, яка призвела до того, що йому відмовили в доступі до помешкання, послуги або враження, а також не змогли забронювати помешкання, або взяти участь у Послузі або враженні, Airbnb розгляне цю скаргу. Паралельно згідно з нашою Політикою щодо відкритих дверей Airbnb пропонує практичну підтримку бронювання, якщо це необхідно, щоб допомогти гостям знайти інше помешкання. У нас є спеціальні команди, які дотримуються нашої Політики недискримінації та серйозно ставляться до кожного повідомлення про дискримінацію.

      Докладніше про поширені запитання, пов 'язані з Політикою недискримінації.

      Чи була ця стаття корисною?

      Пов’язані статті

      Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
      Увійдіть або зареєструйтеся