Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Практичні вказівки

Як зв’язатися зі службою підтримки Airbnb для отримання допомоги

Якщо ви не знайшли рішення своєї проблеми, зв’язавшись із господарем чи гостем або скориставшись Довідковим центром, ви можете звернутися по допомогу до нас.

Як зв’язатися з Підтримкою від Airbnb 

Зв’яжіться з нами за допомогою повідомлень або чату. Ви можете продовжити розгляд наявної проблеми або вибрати пункт Повідомити про нову проблему. Також ви можете зателефонувати нам за номером 1-415-800-5959 (цілодобова міжнародна підтримка англійською мовою).

Ресурси для самостійного вирішення проблем

Виконайте пошук у Довідковому центрі або перегляньте всі теми, щоб знайти відповіді на поширені запитання – від налаштування акаунта Airbnb до розміщення відгуку про господаря чи гостя.

Як зв’язатися з господарем або гостем

Зазвичай найшвидший і найпростіший спосіб вирішити проблему з помешканням або бронюванням – це надіслати повідомлення.

Як надіслати кошти або запит на їх отримання через Центр вирішення проблем

Якщо вам потрібно безпечно надіслати кошти або подати запит на їх отримання з огляду на відсутність у помешканні вказаних в оголошенні зручностей, відвідайте Центр вирішення проблем. Ми також готові допомогти вам у спілкуванні з господарем або гостем.

Як надіслати скаргу

Бажаєте залишити відгук? Дізнайтеся, як подати скаргу.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

  • Практичні вказівки • Гість

    Коли вам повернуть кошти

    Кошти повертаються майже одразу: здебільшого вони надходять протягом 15 днів, але для деяких способів оплати й регіонів може знадобитися більше часу.
  • Практичні вказівки

    Як вам може допомогти Центр вирішення проблем

    За допомогою Центру вирішення проблем можна надіслати кошти або запит на їх отримання у зв’язку з вашим перебуванням, послугою або враженням.
  • Посібник • Гість

    AirCover для гостей

    AirCover для гостей поширюється на всі бронювання помешкань. Якщо у вас виникне серйозна проблема з помешканням на Airbnb, яку господар не зможе вирішити, ми допоможемо вам знайти схоже помешкання за відповідною ціною або ж повністю чи частково повернемо вам кошти.
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся