ЗАХИСТ ГОСПОДАРІВ/ОРГАНІЗАТОРІВ

Страховий захист враження

У рідкісних випадках, коли хтось отримає травму або зазнає збитків під час проведення враження, організатори можуть бути захищені в рамках програми страхування відповідальності на суму до 1 000 000 дол. США.

У рідкісних випадках, коли хтось отримає травму або зазнає збитків під час проведення враження, організатори можуть бути захищені в рамках програми страхування відповідальності на суму до 1 000 000 дол. США.

Доступно для організаторів більшості вражень
Захищає організаторів від початку до кінця враження
Безпрецедентний захист в індустрії подорожей

This program doesn't apply to hosts who offer experiences in mainlaind China or Japan, or hosts of accommodations.

Що покривається?

Що покриває Страховий захист враження:

– вашу юридичну відповідальність за тілесні ушкодження гостей або інших осіб; – вашу юридичну відповідальність за пошкодження майна, яке належить гостям або іншим особам.

Страховий захист враження не покриває такі випадки:

– тілесне ушкодження або матеріальні збитки внаслідок навмисних дій (не нещасний випадок); – пошкодження особистого майна організатора, зникнення або крадіжка речей; – враження, пов’язані з повітряними суднами та рухомим обладнанням.

Приймайте гостей з упевненістю

Час на підготовку враження

Страховий захист враження може покривати організаторів під час проведення враження, а також під час підготовки до враження, до його початку або після завершення, відповідно до правил та умов поліса.

Захист для співорганізаторів

Співорганізатори, які надають супутні послуги, пов’язані з враженням, також можуть бути суб’єктами Страхового захисту враження.

Підтримка 24/7

Якщо щось трапиться з вами або вашими гостями, наша міжнародна Команда підтримки Спільноти готова допомогти. Якщо у вас виникнуть запитання щодо Страхового захисту враження, зв’яжіться з нами, і ми направимо вас до відповідного постачальника послуг страхування.

Наша мета – розвиток безпечної та надійної спільноти по всьому світу.

Наша мета – розвиток безпечної та надійної спільноти по всьому світу.

Порада: користуйтеся ресурсами з безпеки

Airbnb співпрацює з Американським Червоним Хрестом і Міжнародною федерацією Червоного Хреста і Червоного Півмісяця, щоб надавати ресурси безпеки для користувачів у 191 країні. Дізнайтеся, як спланувати дії у випадку надзвичайної ситуації, підготувати аптечку першої допомоги, перебувати в безпеці на кухні тощо.

Порада: користуйтеся ресурсами з безпеки

Airbnb співпрацює з Американським Червоним Хрестом і Міжнародною федерацією Червоного Хреста і Червоного Півмісяця, щоб надавати ресурси безпеки для користувачів у 191 країні. Дізнайтеся, як спланувати дії у випадку надзвичайної ситуації, підготувати аптечку першої допомоги, перебувати в безпеці на кухні тощо.

Процедура врегулювання претензій

1. Заповнення форми заявки

Коли господар, гість або третя особа звертається до Команди підтримки Спільноти, Airbnb надає інформацію про процес подання претензії.

2. Страхова компанія призначає експерта з оцінювання збитків, який потім розглядає претензію

Після заповнення форми заявки експерт із оцінювання збитків від імені страхової компанії зв’яжеться з вами для обговорення претензії та збору інформації.

3. Розгляд претензії

Експерт із врегулювання збитків третьої сторони врегульовує претензію відповідно до умов програми Страхового захисту враження та чинних місцевих законів і правил.

Experience Protection Insurance is subject to certain terms, conditions, and exclusions. 
To learn more, download a comprehensive program summary.

Відповіді на запитання

Чи потрібно мені щось робити, щоб отримати покриття в рамках Страхового захисту враження?

Ні. Якщо ваше враження відповідає вимогам страхового покриття, ви автоматично отримуєте захист.

Коли ви стаєте організатором враження та приймаєте Умови обслуговування, ви також погоджуєтеся на покриття за програмою Страхового захисту враження у випадках, які можуть виникнути під час враження Airbnb, відповідно до умов поліса.

Якщо ви хочете відмовитися від страхового покриття, потрібно виконати наступні дії: – надішліть нам електронного листа з електронної адреси, пов’язаної з акаунтом організатора враження; – вкажіть своє повне ім’я та номер телефону, пов’язаний з акаунтом організатора враження; – вкажіть точну назву враження, яке ви проводите.

Зверніть увагу, що ця електронна адреса відстежуватиметься лише для обробки запитів на відмову від страхового покриття.

Що станеться, якщо я отримаю травму під час враження?

Ваша безпека – наш найвищий пріоритет. Якщо під час проведення враження ви отримаєте травму або потребуватимете медичної допомоги, ви повинні дістатися в безпечне місце й негайно звернутися до місцевих служб екстреної допомоги.

Перебуваючи в безпечному місці та отримавши невідкладну допомогу, повідомте нас про інцидент, перейшовши до вкладки «Профіль» у застосунку Airbnb й натиснувши «Довідка і підтримка», а потім у вкладці подорожі вибравши «Зв’язатися з Airbnb». Докладніше

Що робити організатору враження Airbnb, якщо хтось отримає травму під час враження?

Безпека нашої спільноти – понад усе. Якщо під час проведення враження хтось отримає травму або потребуватиме медичної допомоги, ви повинні доставити всіх у безпечне місце й негайно звернутися до місцевих служб екстреної допомоги.

Перебуваючи в безпечному місці та отримавши невідкладну допомогу, повідомте нас про інцидент і чим іще ми можемо допомогти. Докладніше

Як працює Страховий захист враження?

Страховий захист враження забезпечує покриття на підставі поліса, що видається страховою компанією Zurich Insurance plc, яка є одним із найавторитетніших постачальників страхових послуг у світі.

Крім організаторів вражень Airbnb, у полісі також зазначається компанія Airbnb. Щоб отримати захист у рамках програми, не потрібно сплачувати страховий платіж чи інші внески.

Коли проти організатора враження подається претензія, її розглядом та врегулюванням займається третя сторона в особі експерта з оцінювання збитків відповідно до правил, узгоджених з Airbnb.

Що таке Персональне страхування господаря?

Програма Персонального страхування господаря забезпечує основне покриття відповідальності на суму до 1 000 000 $ на випадок претензій третіх осіб щодо тілесних ушкоджень або пошкодження майна під час перебування в помешканні господаря Airbnb.

Сума покриття обмежена 1 000 000 $ для одного оголошення й надається за дотримання певних умов, обмежень і винятків. Докладніше

Чим Страховий захист враження відрізняється від Гарантії для господаря та Персонального страхування господаря Airbnb?

Гарантія для господаря та Персональне страхування господаря – це програми Airbnb, призначені для захисту господарів помешкань. Страховий захист враження – це програма, призначена для захисту організаторів вражень.

Гарантія для господаря – це програма Airbnb, призначена для захисту господарів помешкань від пошкодження їхнього майна або помешкання в тих рідкісних випадках, коли гості завдають їм шкоди. Щоб отримати додаткову інформацію, відвідайте нашу сторінку Гарантії для господаря.

Персональне страхування господаря – це програма, призначена для захисту господарів помешкань від претензій третіх осіб щодо тілесних ушкоджень або пошкодження майна під час перебування гостей у помешканні господаря. Щоб отримати додаткову інформацію, відвідайте нашу сторінку Персонального страхування господаря.

Страховий захист враження – це програма, призначена для захисту організаторів вражень від претензій третіх осіб щодо тілесних ушкоджень або пошкодження майна під час проведення враження. Щоб отримати додаткову інформацію, [відвідайте наш Довідковий центр] (/help/home).

Готові організувати враження?

Готові організувати враження?