ЗАХИСТ ГОСПОДАРІВ/ОРГАНІЗАТОРІВ

Персональне страхування господаря

У рідкісних випадках, коли хтось постраждає або зазнає збитків під час перебування у вашому помешканні, ви можете скористатися основною програмою страхування відповідальності на суму до 1 000 000 дол. США.

У рідкісних випадках, коли хтось постраждає або зазнає збитків під час перебування у вашому помешканні, ви можете скористатися основною програмою страхування відповідальності на суму до 1 000 000 дол. США.

Доступно для господарів по всьому світу*
Захищає господарів від прибуття до виїзду гостей
Безпрецедентний захист в індустрії подорожей

*Не поширюється на господарів, які пропонують розміщення через компанію Airbnb Travel, LLC, господарів у материковому Китаї, господарів у Японії або організаторів вражень.

Що покривається?

Що покриває Персональне страхування господаря:

– вашу юридичну відповідальність за тілесні ушкодження гостей або інших осіб; – вашу юридичну відповідальність за пошкодження майна, яке належить гостям або іншим особам; – вашу юридичну відповідальність за пошкодження зон спільного користування, таких як вестибюлі будівель та сусідні помешкання, спричинені гостями або іншими особами.

Персональне страхування господаря не покриває:

– пошкодження або травма внаслідок навмисних дій (не нещасний випадок); – втрата доходу; – пошкодження вашого помешкання або майна (на яке поширюється Гарантія для господаря Airbnb*)

*Гарантія для господаря Airbnb не пов’язана з Персональним страхуванням господаря або Airbnb UK Services Limited.

Ми прагнемо сприяти розвитку безпечної та надійної спільноти по всьому світу.

Ми прагнемо сприяти розвитку безпечної та надійної спільноти по всьому світу.

Я й сам раніше був гостем, тому багато питань, пов’язаних із перебуванням когось у моєму помешканні, мене не хвилювало – я знав, що моя оселя застрахована, я знав про страхові депозити і я знав, що гості так само обережно будуть ставитися до моїх речей, як ми з друзями ставимося до чужих речей під час подорожей.
Я й сам раніше був гостем, тому багато питань, пов’язаних із перебуванням когось у моєму помешканні, мене не хвилювало – я знав, що моя оселя застрахована, я знав про страхові депозити і я знав, що гості так само обережно будуть ставитися до моїх речей, як ми з друзями ставимося до чужих речей під час подорожей.

Услан, господар у Лондоні

Услан, господар у Лондоні

Я й сам раніше був гостем, тому багато питань, пов’язаних із перебуванням когось у моєму помешканні, мене не хвилювало – я знав, що моя оселя застрахована, я знав про страхові депозити і я знав, що гості так само обережно будуть ставитися до моїх речей, як ми з друзями ставимося до чужих речей під час подорожей.
Я й сам раніше був гостем, тому багато питань, пов’язаних із перебуванням когось у моєму помешканні, мене не хвилювало – я знав, що моя оселя застрахована, я знав про страхові депозити і я знав, що гості так само обережно будуть ставитися до моїх речей, як ми з друзями ставимося до чужих речей під час подорожей.

Услан, господар у Лондоні

Услан, господар у Лондоні

Процедура врегулювання претензій

1. Заповнення форми заявки

Коли господар, гість або третя особа звертається до Команди підтримки Спільноти, Airbnb надає інформацію про процес подання претензії.

2. Страхова компанія призначає експерта з оцінювання збитків, який потім розглядає претензію

Після заповнення форми заявки експерт із оцінювання збитків від імені страхової компанії зв’яжеться з вами для обговорення претензії та збору інформації.

3. Розгляд претензії

Експерт із врегулювання збитків третьої сторони врегульовує претензію відповідно до умов програми Персонального страхування господаря та чинних місцевих законів і правил.

Персональне страхування господаря застосовується з урахуванням певних умов, обмежень і винятків. Щоб дізнатися більше, завантажте докладний огляд програми.

Відповіді на запитання

Чи потрібно мені щось робити, щоб отримати покриття в рамках Персонального страхування господаря?

Ні. Погоджуючись опублікувати оголошення про помешкання на Airbnb або не видаляючи його з платформи Airbnb, господарі* погоджуються на покриття в рамках програми Персонального страхування господаря Airbnb на випадок інцидентів, що можуть виникнути під час перебування гостей. Зверніть увагу, що Персональне страхування господаря застосовується з урахуванням умов поліса, обмежень і винятків.

Господарі, які хочуть відмовитися від участі в програмі Персонального страхування господаря, повинні виконати такі дії: – написати нам електронного листа з адреси, пов’язаної з акаунтом господаря; – указати своє повне ім’я та номер телефону, пов’язаний з акаунтом господаря; – указати точну назву оголошення.

Зверніть увагу, що електронна адреса в листі з відмовою від програми використовуватиметься лише для обробки таких запитів про відмову.

*Не поширюється на господарів, які пропонують розміщення через компанію Airbnb Travel, LLC, господарів у материковому Китаї, господарів у Японії та організаторів вражень.

Готові приймати гостей?

Готові приймати гостей?