Перейти до вмісту
    Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів
    Останні новини щодо COVID-19
    Щоб знайти варіанти скасування бронювань і повернення коштів, виберіть бронювання на сторінці «Подорожі».Наше Положення про скасування з поважної причини застосовується лише до конкретних бронювань.Якщо дата вашого прибуття після 15 липня, перегляньте оновлену інформацію на цій сторінці після 15 червня 2020 року.

    Що робити, якщо хтось попросить мене оплатити за межами веб-сайту Airbnb?

    Не надсилайте грошей і повідомте нам. Ми ніколи не попросимо користувачів платити за межами нашого сайту, електронною поштою або через сторонніх осіб.

    Іноді вам потрібно сплачувати місцевий податок господарю, але цей платіж потрібно здійснювати лише через Airbnb, і в багатьох випадках його буде включено у вартість бронювання.Докладніше

    Якщо ви заплатили за бронювання за межами Airbnb (наприклад, електронним або банківським переказом), існує ймовірність, що ви заплатили шахраю. Щоб отримати допомогу, негайно повідомте нам.

    Якщо ви не впевнені, перевірте, чи ваше бронювання було зроблено через Airbnb.

    Повідомляйте, якщо вас просять заплатити за межами платформи

    Якщо господар Airbnb на сайті Airbnb просить вас здійснити оплату за межами сайту або через іншу компанію, повідомте нам про це.

    Ви не отримаєте паперового рахунку або рахунку у форматі PDF від господаря або Airbnb. Повідомте нам, якщо господар використовує ці терміни: Western Union, MoneyGram, банківський чек, грошовий переказ, Liberty Reserve.

    Як поскаржитися на повідомлення

    1. Перейдіть на сторінку Повідомлень на сайті airbnb.com і натисніть на розмову з підозрілим повідомленням
    2. У повідомленні натисніть на значок прапорця .
    3. Виберіть причину, через яку ви скаржитеся на цю особу, потім натисніть Далі.
    4. Щоб заблокувати будь-яке спілкування з цією особою, натисніть Так, заблокувати зараз.

    Як поскаржитися на електронний лист

    Якщо ви отримаєте електронного листа від будь-якого користувача (включаючи automated@airbnb.com або будь-яку іншу електронну адресу username@airbnb.com) із проханням сплатити або прийняти платіж за межами сайту, повідомте нам негайно.

    Типи шахрайств

    Ніколи не повідомляйте свою електронну адресу до підтвердження бронювання і не переказуйте кошти за межами системи Airbnb, а завжди уважно перевіряйте електронні листи, надіслані від імені Airbnb.

    Приклади поширених шахрайств:

    • Шахрайство з авансом: хтось пропонує вам кошти чи винагороду, якщо ви здійсните оплату за межами Airbnb.
    • Фішинг: хтось надсилає електронного листа або посилання ніби-то від Airbnb чи іншого надійного сайту. Ці повідомлення призначені для обману з метою отримання вашої конфіденційної інформації, такої як паролі або інші адреси електронної пошти. Фішингові повідомлення можуть містити шкідливе програмне забезпечення, яке відкриє доступ до вашого комп’ютера для збору особистої інформації, включаючи паролі.
    • Шахрайство, пов’язане з подорожжю: хтось пропонує вам вигідну пропозицію, якщо ви сплатите або надішлете аванс на банківський рахунок. Отримавши ваші гроші, шахраї не нададуть вам обіцяне бронювання.
    • Шахрайство з переплатою: хтось пропонує заплатити господареві більше реальної вартості бронювання, а потім просить його покрити різницю готівкою.
    • Шахрайство з бронюванням за участі третіх осіб: хтось пропонує зарезервувати й оплатити за оголошення Airbnb через сторонній веб-сайт, часто з використанням ніби-то купона або знижки від Airbnb. Зазвичай, ці бронювання сплачують за допомогою крадених кредитних карток.

    Примітка. Будь-які бронювання, які здійснюються за межами Airbnb, порушують наші Умови обслуговування. Якщо ми виявимо, що бронювання було здійснено через сторонню службу, ми можемо скасувати бронювання та деактивувати акаунти особи, яка здійснила бронювання, та гостя.

    Ви отримали необхідну допомогу?