Перейти до вмісту
Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів

    Політика Airbnb щодо відгуків

    Щоб створити платформу довіри, ми просимо членів нашої спільноти залишати корисні, інформативні відгуки на Airbnb, які не спричинятимуть нікому шкоди. Тому ми хочемо, щоб усі відгуки відповідали таким вимогам:

    1. Відгуки не повинні порушувати нашу Політику щодо контенту

    На Airbnb категорично заборонений певний контент. Ознайомтеся з Політикою Airbnb щодо контенту, щоб дізнатися більше.

    2. Відгуки мають бути об’єктивні

    Відгуки найбільш корисні, коли надають неупереджену та об’єктивну інформацію. Тому ми не дозволяємо фізичним або юридичним особам, які володіють помешканням або проводять враження чи пов’язані з ними, публікувати відгуки про свій бізнес. Ми також не дозволяємо особам, які мають підтверджені подібні помешкання або враження, публікувати відгуки про своїх прямих конкурентів.

    Ви не можете стимулювати користувачів писати позитивні відгуки, погрожувати негативними відгуками, щоб маніпулювати бажаним результатом, або обіцяти винагороду за бажаний відгук.

    Також забороняється приймати фейкові бронювання в обмін на позитивний відгук, використовувати другий акаунт для написання відгуку на власне оголошення або домовлятися з діловими партнерами про написання позитивних відгуків.

    Крім того, відгуки на помешкання, під час перебування в яких відбувалося суттєве порушення Правил щодо вечірок і заходів, може бути видалено з платформи. Це допоможе господарям з більшою упевненістю запобігати гучним вечіркам, не боячись упередженого відгуку.

    3. Відгуки мають бути релевантні

    Відгуки мають стосуватися Airbnb і вашого перебування або участі у враженні, оскільки гості, які читають ваші відгуки, бажають дізнатися про господаря, організатора та помешкання або враження. Відгуки не за темою можуть відволікати увагу й не допомагають іншим гостям приймати обґрунтовані рішення щодо бронювання. З цієї причини відгуки мають бути зосереджені на вашій взаємодії з іншими членами спільноти та вашому власному досвіді перебування в помешканні або участі у враженні.

    Щоб ваші відгуки були релевантні, радимо дотримуватися таких рекомендацій:

    • не коментуйте про суспільні, політичні або релігійні погляди людини;
    • не використовуйте ненормативну лексику, не обзивайтеся і не робіть припущення про характер або особистість людини;
    • не пишіть про обставини, які повністю не залежали від іншої особи;
    • не пишіть про послуги, не пов’язані з Airbnb (наприклад, про авіакомпанію, транспорт, ресторан тощо);
    • не згадуйте в коментарях попередні бронювання, господарів, організаторів або гостей чи продукти Airbnb, які не стосуються оголошення, господаря, організатора або гостя, якого ви оцінюєте.

    Якщо ми отримаємо скаргу на відгук, який порушує цю Політику, ми можемо видалити його з нашої платформи. Повторні порушення можуть призвести до тимчасового блокування або остаточної деактивації відповідного акаунта.

    Як поскаржитися на відгук, який порушує нашу Політику

    Щоб повідомити про порушення Політики Airbnb щодо відгуків, зв’яжіться з нами.

    Якщо ви вважаєте, що відгук неправдивий

    Хоча ми й заохочуємо всіх учасників спільноти публікувати відгуки, які містять об’єктивну й точну інформацію, Airbnb не виступає посередником у суперечках щодо правдивості відгуків. Ми вважаємо, що автор відгуку має нести за нього відповідальність. Дізнайтеся, як відповісти на відгук.

    Докладніше про те, як ми розслідуємо та модеруємо суперечки щодо відгуків, можна дізнатися в наших правилах Модерації оскаржень відгуків на Airbnb.

    Ви отримали необхідну допомогу?