Що станеться, якщо у мене виникнуть технічні проблеми під час онлайн-враження?
Якщо існують технічні проблеми (наприклад, проблеми з відео або звуком), які не дають гостям можливості взяти участь в онлайн-враженні, вони мають право на повернення коштів.
Організатори онлайн-вражень
Якщо у вас виникли технічні проблеми, які не дають вам можливості провести враження (наприклад, проблеми з відео або звуком), ви маєте повернути гостям кошти. Щоб повернути кошти, виконайте наведені нижче дії.
- Відкрийте Календар.
- Знайдіть конкретний захід, який потрібно скасувати.
- Натисніть Скасувати враження.
- Виберіть Проблеми в роботі Zoom як причину.
- Підтвердьте скасування.
Вас не оштрафують за скасування через технічні проблеми, а гостям повернуть усі кошти. Ви можете надіслати своїм гостям повідомлення про те, що їм уже повертають кошти й вони можуть повторно забронювати ваше враження на інший час.
Зауважте, що ви зможете повернути кошти за захід лише до моменту його завершення. Наприклад, якщо захід відбувається з 10:00 до 11:00, ви можете скасувати його й повністю повернути гостям кошти лише до 11:00. Після 11:00 ви не зможете скасувати враження, адже вважатиметься, що воно відбулося згідно з планом. Якщо ви пропустили цей період, а гостю потрібно повернути кошти, зв’яжіться з Командою підтримки Спільноти, щоб отримати допомогу.
Гості онлайн-вражень
Якщо у вас виникли технічні проблеми, які не дають вам можливості взяти участь у враженні (наприклад, проблеми з відео або звуком), ви можете надіслати запит на повернення коштів у Центрі вирішення проблем. Щоб надіслати запит на повернення коштів, виконайте наведені нижче дії.
- Перейдіть на вкладку Подорожі.
- Знайдіть конкретний захід, кошти за який ви хочете повернути.
- Натисніть Показати подробиці.
- Натисніть Надіслати кошти або запит на їх отримання.
Надіславши запит на повернення коштів, ви можете повторно забронювати те саме враження на інший час.
Пов’язані статті
- Гість
Стягнення зборів за межами Airbnb
Як правило, господарі не можуть стягувати додаткові збори або збори за межами платформи Airbnb, якщо це не є безпосереднього дозволено компа… - Гість
Що робити, якщо господар вимагає доплату
Повна інформація щодо цін надається під час оформлення бронювання на Airbnb. Передбачено кілька винятків.