Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Практичні вказівки

Що станеться, якщо у мене виникнуть технічні проблеми під час онлайн-враження?

Якщо існують технічні проблеми (наприклад, проблеми з відео або звуком), які не дають гостям можливості взяти участь в онлайн-враженні, вони мають право на повернення коштів.

Організатори онлайн-вражень

Якщо у вас виникли технічні проблеми, які не дають вам можливості провести враження (наприклад, проблеми з відео або звуком), ви маєте повернути гостям кошти. Щоб повернути кошти, виконайте наведені нижче дії.

  1. Відкрийте Календар.
  2. Знайдіть конкретний захід, який потрібно скасувати.
  3. Натисніть Скасувати враження.
  4. Виберіть Проблеми в роботі Zoom як причину.
  5. Підтвердьте скасування.

Вас не оштрафують за скасування через технічні проблеми, а гостям повернуть усі кошти. Ви можете надіслати своїм гостям повідомлення про те, що їм уже повертають кошти й вони можуть повторно забронювати ваше враження на інший час.

Зауважте, що ви зможете повернути кошти за захід лише до моменту його завершення. Наприклад, якщо захід відбувається з 10:00 до 11:00, ви можете скасувати його й повністю повернути гостям кошти лише до 11:00. Після 11:00 ви не зможете скасувати враження, адже вважатиметься, що воно відбулося згідно з планом. Якщо ви пропустили цей період, а гостю потрібно повернути кошти, зв’яжіться з Командою підтримки Спільноти, щоб отримати допомогу.

Гості онлайн-вражень

Якщо у вас виникли технічні проблеми, які не дають вам можливості взяти участь у враженні (наприклад, проблеми з відео або звуком), ви можете надіслати запит на повернення коштів у Центрі вирішення проблем. Щоб надіслати запит на повернення коштів, виконайте наведені нижче дії.

  1. Перейдіть на вкладку Подорожі.
  2. Знайдіть конкретний захід, кошти за який ви хочете повернути.
  3. Натисніть Показати подробиці.
  4. Натисніть Надіслати кошти або запит на їх отримання.

Надіславши запит на повернення коштів, ви можете повторно забронювати те саме враження на інший час.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся