Практичні вказівки
Чому в гостей можуть виникати помилки під час бронювання оголошення, підключеного до програмного забезпечення?
Чому в гостей можуть виникати помилки під час бронювання оголошення, підключеного до програмного забезпечення?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Чи була ця стаття корисною?
Пов’язані статті
Як виправити помилки в оголошеннях, створених із використанням стороннього програмного забезпечення
Щоб переглянути помилки та виправити їх, увійдіть у свій акаунт Airbnb на комп’ютері або мобільному пристрої.- Господар
Налаштування нового способу отримання виплат
Доданий спосіб отримання виплат деякий час перевіряється. Після проходження перевірки його статус змінюється на «Готово». Час підтвердження … - Адміністратор подорожей
Бронювання подорожей для іншої особи
Airbnb дозволяє учасникам Airbnb для бізнесу бронювати ділові поїздки від імені інших – вони називаються співробітниками, відповідальними за…
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся