Допомога в разі несподіваних проблем
Допомога в разі несподіваних проблем
Якщо ви помітили, що щось відсутнє чи не працює, або ви не відчуваєте себе в безпеці, негайно повідомте про це господаря й Airbnb. Перегляньте ці статті, щоб дізнатися більше про те, як діяти в несподіваних ситуаціях, зокрема як користуватися Центром вирішення проблем.
- Практичні вказівки
Якщо у вас виникнуть проблеми під час перебування
Якщо під час перебування станеться щось несподіване, спочатку надішліть повідомлення господарю й обговоріть із ним можливе вирішення проблем… - Практичні вказівки
Що робити, якщо в заброньованому помешканні не прибрано на момент прибуття
Якщо ви побачите, що в заброньованому помешканні не прибрано, ми допоможемо вам вирішити цю проблему. - Практичні вказівки
Як діяти, якщо господар не відповідає
Коли бронювання буде підтверджено, у стрічці повідомлень вашої подорожі відобразиться номер телефону господаря. - Практичні вказівки
Як вам може допомогти Центр вирішення проблем
За допомогою Центру вирішення проблем можна надіслати кошти або запит на їх отримання у зв’язку з вашою подорожжю на Airbnb. Щоб дійти згоди… - Практичні вказівки
Оплата за межами Airbnb
Якщо господар Airbnb на сайті Airbnb просить вас здійснити оплату за межами сайту або через іншу компанію, повідомте нас про це. - Практичні вказівки
Якщо під час подорожі ви почуваєтеся в небезпеці
Якщо ви відчуваєте небезпеку або загрозу своєму життю, негайно зверніться до місцевих органів влади. - Практичні вказівки
Якщо ви отримали травму під час враження Airbnb
Якщо під час участі у враженні ви отримаєте травму або потребуватимете медичної допомоги, дістаньтеся безпечного місця й негайно зв’яжіться …