Більш прості правила відшкодування вартості враження для спільноти
Переваги
Ми оновлюємо наші Правила виплати компенсації гостям вражень
Тепер гості можуть повідомити про проблему лише в межах 72 годин
Ми знаємо, наскільки важливо для вас, як організатора враження, дотримуватися найвищих стандартів гостинності. Раніше, якщо в гостя виникали проблеми з враженням (як онлайн, так і за особистої участі), він міг надіслати запит на повернення коштів у будь-який час після завершення враження.
Ми розуміємо, що відсутність часового обмеження для гостей щодо повідомлення про проблему – не зовсім справедливе рішення відносно організаторів, тому ми вирішили оновити наші Правила виплати компенсації гостям вражень. Тепер гостям буде відведено 72 години після враження, щоб надіслати запит на повернення коштів, якщо виникла проблема.
Ми також спростили формулювання правил, щоб зробити їх більш зрозумілими. Суть правил не змінилася. Оновлені правила застосовуватимуться до бронювань, зроблених починаючи з 15 липня 2022 року або пізніше.
Щоб отримати додаткову інформацію, перегляньте наші оновлення на 2022 рік.
Переваги
Ми оновлюємо наші Правила виплати компенсації гостям вражень
Тепер гості можуть повідомити про проблему лише в межах 72 годин