Дата набрання чинності: 6 лютого 2025 року
Якщо господар скасовує бронювання до прибуття, його гість має право на повне повернення коштів, а за необхідності Airbnb допоможе гостю знайти схоже помешкання, залежно від вільних дат за подібними цінами.
Airbnb, як правило, перетворює початкову оплату гостя в бонус на бронювання, щоб полегшити негайне повторне бронювання, але натомість гості завжди можуть надіслати запит на повернення коштів на початковий спосіб оплати. Якщо бонус на бронювання не буде використаний через 72 години, сума бонусу повертається на початковий спосіб оплати гостя.
Гості повинні повідомити про проблеми з бронюванням протягом 72 годин після виявлення. Якщо ми визначимо, що Проблема з бронюванням порушила перебування гостя, ми повернемо гостю повне або часткове повернення коштів або допоможемо гостю знайти подібне помешкання залежно від вільних дат за порівнянними цінами. Допомога з повторним бронюванням або повернення суми залежить від кількох факторів, включаючи серйозність Випуску щодо бронювання, вплив на гостя, частку перебування, незалежно від того, чи звільняє гість помешкання, інші пом 'якшувальні фактори та міцність доказів, наданих Випуску на бронювання.
Термін «Проблема з бронюванням» відноситься до таких ситуацій:
Щоб надіслати запит на повторне бронювання або повернути кошти, гість, який зробив бронювання, повинен зв 'язатися з нами або його господарем протягом 72 годин після виявлення проблеми з бронюванням. Запити слід підтверджувати за допомогою відповідних доказів, таких як фотографії, відео або підтвердження умов господаря, які ми допоможемо визначити, чи сталася проблема з бронюванням.
Якщо господар скасує бронювання або інша Проблема з бронюванням порушує перебування гостя, господар не отримає виплату або зменшить виплату на суму, повернену гостю.
У більшості випадків ми спробуємо підтвердити занепокоєння гостя з господарем. Господарі також можуть оскаржувати заяву гостя про проблему з бронюванням, зв 'язавшись з нами.
Цей Поліс застосовується в максимальному обсязі, дозволеному законом, що може означати гарантії, які не можуть бути виключені. Коли застосовуються ці Правила, вони контролюють і мають перевагу над правилами скасування бронювання. Перш ніж надіслати нам запит, гість повинен повідомити про це господаря та спробувати вирішити проблему з бронювання безпосередньо з господарем. У зв 'язку з вирішенням проблеми гості можуть надіслати запит на повернення коштів безпосередньо господарям за допомогою Центру вирішення проблем. Ми можемо зменшити суму повернення коштів або скоригувати будь-яку допомогу з повторним бронюванням відповідно до цих Правил, щоб відобразити будь-яке повернення коштів або іншу допомогу, надану безпосередньо господарем. У рамках надання допомоги з повторним бронюванням ми можемо, але не зобов 'язані оплачувати або сприяти вартості нового помешкання. Ми також можемо надати гостям можливість застосувати вартість скасованого бронювання до нових помешкань або отримати бонус на подорожі замість повернення коштів готівкою.
Якщо гість продемонструє, що своєчасне повідомлення про проблему з бронювання неможливим, ми можемо дозволити запізнення з повідомлення про Випуску щодо бронювання відповідно до цього Положення. Проблеми з бронюванням, спричинені гостем, співмандрівниками або їх запрошеними особами або домашніми тваринами, не підпадають під дію цього Положення. Надіслати шахрайський запит порушує наші Умови обслуговування і може призвести до припинення дії акаунта.
Наші рішення відповідно до цієї Політики є обов 'язковими, але не впливають на інші договірні або статутні права, які можуть бути доступні. Будь-яке право гостей або господарів ініціювати судовий позов залишається непорушним. Цей Поліс не є страховим, і жодна премія не сплачена жодним гостем або господарем. Усі права та обов 'язки відповідно до цих Правил є особистими для гостя, який здійснює бронювання, і вони не можуть бути передані або призначені. Будь-які зміни до цього Полісу будуть внесені відповідно до наших Умов обслуговування. Ці Правила застосовуються до помешкань, але не застосовуються до бронювань вражень.
Перегляньте попередню версію цієї сторінки.