Інклюзивні практики, які допоможуть кожному гостю почуватися бажаним
Переваги
Скористайтеся цими порадами, щоб подарувати гостям почуття затишку та безпеки.
Копіюйте шаблони, створені іншими господарями, та вставляйте їх у свої оголошення та повідомлення.
Прийом гостей на Airbnb означає, що ви відчиняєте двері свого помешкання для людей з усього світу, а інклюзивність – це основа гостинності.
Ключем до успішного прийому гостей є розуміння того, як допомогти людям будь-якого походження почуватися у вас комфортно, наче вдома. Як спільнота, ми прагнемо приймати всіх гостей, незалежно від їхньої раси, релігії, національного походження, етнічної приналежності, обмежених фізичних можливостей, статі, статевої ідентичності, сексуальної орієнтації або віку, з повагою та без осудження чи упередження.
Інклюзивна гостинність є важливим елементом успішного прийому гостей. На практиці це означає:
теплий прийом гостей будь-якого походження;
забезпечення рівноправності й задоволення потреб гостей;
налагодження зв’язку шляхом пізнавання відмінностей і спільних рис;
неупередженість і готовність ставити запитання з метою дізнатися, що може знадобитися гостям під час перебування.
Компанія Airbnb зібрала інформацію від господарів, гостей і експертів, щоб ви могли інтегрувати інклюзивні практики у свою діяльність із прийому гостей і тепло вітати кожного гостя. Ці рекомендовані дії, від налаштування вашого оголошення до написання відгуку, допоможуть зменшити упередженість і налагодити зв’язок із гостями.
Перед бронюванням: створення інклюзивного оголошення
Чітко вказавши, що приймаєте людей будь-якого походження, ви можете допомогти гостям з історично маргіналізованих спільнот почуватися комфортно й заохотити їх забронювати ваше помешкання. З розмов із гостями ми дізналися, що люди з цих спільнот перед бронюванням шукають ознаки інклюзивності в оголошеннях.
Ось кілька речей, які можна зробити, щоб показати, що ви інклюзивний господар:
Дайте зрозуміти в перших кількох реченнях опису свого оголошення, що ви будете раді людям будь-якого походження (приклади наведено нижче).
Точно опишіть в оголошенні зручності для людей з особливими потребами й оновіть фотографії.
Додайте відповідні займенники (наприклад, вона/її, він/його, вони/їх) до свого профілю. Таким чином ви зможете показати, якому зверненню надаєте перевагу. Водночас це дасть гостю зрозуміти, що вам не байдуже, як до нього звертатися.
Увімкніть Миттєве бронювання, щоб гості могли бронювати ваше помешкання без попереднього підтвердження. Це також свідчитиме про те, що ви готові приймати будь-кого, хто відповідає вашим критеріям бронювання.
Пропонуйте попереднє підтвердження бронювання гостям, які зв’язуються з вами перед бронюванням, і заохочуйте їх до спілкування. Ми дізналися, що гості іноді звертаються до господарів перед бронюванням, щоб дізнатися, чи їх приймуть.
Перш ніж відхилити запит гостя на бронювання, уважно подумайте про причину такого рішення. Чи змогли б ви пояснити це гостю особисто?
Ви можете спробувати адаптувати інклюзивні фрази, які інші господарі використовують у своїх оголошеннях. Ми поспілкувалися про це з членами Консультативної ради господарів і отримали від них наведені нижче приклади.
Пітер із Сан-Франциско пише: «Мій дім – безпечне місце для представників усіх меншин і маргіналізованих груп. Я приймаю гостей будь-якої раси, віросповідання, статі та сексуальної орієнтації».
«На другій фотографії в моєму оголошенні зображено пам’ятник із написом: “Ви є одним із нас”», – каже Шінья з міста Осака, Японія. Шінья також додав фотографію, на якій написано: «Я поважаю культурне різноманіття й інклюзивність». Ви також можете написати це в підписі.
Перед прибуттям: нехай кожен гість почувається бажаним
Одразу після бронювання напишіть гостям тепле привітальне повідомлення. Не робіть передчасних припущень і не засуджуйте нікого, просто виявіть емпатію. Це має велике значення.
Персоналізуйте своє привітальне повідомлення, використовуючи інформацію з профілю гостя. Наприклад, запитайте про інтереси, рідне місто та хобі.
Використовуйте гендерно-нейтральні звернення без акценту на орієнтацію під час розмови з гостем. Краще уникати припущень щодо статі чи особистого життя.
Якщо гість запитує про наявність зручностей для людей з особливими потребами, обов’язково відповідайте на такі запитання й уточнюйте, що ще може знадобитися.
За потреби інші господарі готові поділитися з вами ідеями щодо листування з гостями. Розгляньмо два приклади.
Майкл з Фалкарри (Ірландія), наголошує, що важливо одразу налагодити взаєморозуміння з гостями. «Я завжди дякую гостям за запит на бронювання, – каже він. – Потім я уточнюю, що напишу їм ближче до дати прибуття, бажаю чудового дня та пропоную звертатися до мене із запитаннями в будь-який час».
Сьюзен із Денвера пише: «Наш дім – це ваш дім. Почувайтеся комфортно. Можете зробити все так, як вам до вподоби. Якщо захочете щось змінити чи покращити, обов’язково дайте нам знати».
Після прибуття: комфорт гостей на першому місці
Гості, особливо з історично маргіналізованих спільнот, розповіли, що це може допомогти їм почуватися комфортніше.
- За можливості дозволяйте самостійне прибуття, але спершу запитуйте гостей, чи не потрібно їх зустрічати особисто.
- Не відвідуйте гостей без необхідності. Натомість залиште їх на самоті, але дайте зрозуміти, що в разі необхідності ви завжди на зв’язку (особисто або віртуально).
Після виїзду: об’єктивний відгук про гостей
Відгуки – це основа довіри на платформі Airbnb. Напишіть відгук про своїх гостей, щоб подякувати їм і залишити корисні коментарі.
Використовуйте однакові стандарти для оцінки кожного гостя.
Приймайте гостей, які щойно зареєструвалися на Airbnb (якщо це можливо), і залишайте відгуки про них після перебування. Ваш відгук допоможе гостям здійснювати бронювання в майбутньому.
Заохочуйте гостей залишати відгуки. Ми дізналися, що мандрівники з історично маргіналізованих спільнот часто читають відгуки перед бронюванням, щоб дізнатися, чи інші подібні гості почувалися тут комфортно.
Неодмінно дотримуйтеся певних рекомендацій із забезпечення інклюзивності, особливо якщо ви новачок у прийомі гостей. Пам’ятайте, що в прийомі гостей найважливіше дізнаватися про потреби ваших гостей і підтримувати з ними зв’язок.
Ви можете зробити крок назустріч інклюзивності, просто запитавши своїх гостей: «Що допоможе вам почуватися комфортно в моєму помешканні?» І, ймовірно, це допоможе гостям отримати максимум задоволення від перебування у вашому помешканні.
Переваги
Скористайтеся цими порадами, щоб подарувати гостям почуття затишку та безпеки.
Копіюйте шаблони, створені іншими господарями, та вставляйте їх у свої оголошення та повідомлення.