Незалежно від того, чи ви господар, чи гість, знайдіть допомогу до, під час або після перебування.
Як правило, надсилання повідомлення - це найшвидший і найпростіший спосіб вирішити проблему з оголошенням або бронюванням. Або ви можете спробувати зателефонувати їм.
Відвідайте Довідковий центр, щоб знайти відповіді на поширені запитання, зокрема інформацію про:
Якщо вам потрібно безпечно надіслати або надіслати запит на отримання коштів за щось, що не було включено до оголошення, відвідайте Центр вирішення проблем. Ми також можемо взяти участь, якщо вам знадобиться допомога з господарем або гостем.
Потрібна додаткова допомога або мати скаргу? Зв 'яжіться з нами електронною поштою, в чаті або телефоном за номером 1-844-234-2500.