Варіанти скасування бронювання через COVID-19
Бронювання, зроблені до 14 березня 2020 року включно
Якщо ваше бронювання було зроблено до 14 березня 2020 року включно і COVID-19 впливає на ваші плани щодо подорожі, ви можете дізнатися про доступні варіанти скасування бронювання та повернення коштів, перейшовши до скасування свого бронювання й вибравши пункт Мої плани щодо подорожі змінилися через пандемію COVID-19.
Залежно від ваших обставин ви можете побачити один або декілька з наведених нижче варіантів.
- повернення коштів згідно з правилами скасування бронювання, які встановив господар;
- повне повернення коштів після подання на розгляд офіційних документів;
- бонус на подорожі за скасування з поважної причини;
- можливість попросити господаря повернути всі кошти.
Бронювання, зроблені після 14 березня 2020 року
Якщо ваше бронювання зроблено після 14 березня 2020 року й COVID-19 впливає на ваші плани щодо подорожі, застосовуються правила скасування бронювання, встановлені господарем. Однак якщо ви захворіли на COVID-19, такий випадок завжди покривається нашим стандартним Положенням про скасування з поважної причини.
Якщо ваше бронювання не відповідає критеріям для повернення всіх коштів, ви завжди можете надіслати господарю повідомлення, щоб дізнатися, чи не бажає він повернути вам більшу суму через Центр вирішення проблем.
Пов’язані статті
- Практичні вказівки•ГістьКоли вам повернуть коштиКошти повертаються майже одразу, й у більшості ви отримаєте їх протягом 10 днів, але для деяких способів оплати й регіонів може знадобитися …
- Практичні вказівки•ГосподарПовернення коштів вашому гостюСпосіб повернення гостю коштів залежить від часу повернення: до чи після подорожі.
- Правила спільноти•ГістьПоложення про скасування з поважної причини та коронавірус (COVID-19)Дізнайтеся більше про те, як наше Положення про скасування з поважної причини застосовується у зв’язку з COVID-19.