Перейти до вмісту
Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів

    Варіанти скасування бронювання через COVID-19

    Якщо ваші плани щодо подорожі змінилися через COVID-19 (сподіваємося, що це не так), і ви хочете дізнатися про доступні варіанти скасування бронювання та повернення коштів, перейдіть до розділу скасування бронювання і виберіть пункт Мої плани щодо подорожі змінилися через пандемію COVID-19.

    По-перше, у вас завжди будуть такі варіанти:

    • повернення коштів згідно з правилами скасування бронювання, які встановив господар;
    • повне повернення коштів після подання на розгляд офіційних документів.

    Залежно від дат бронювання та прибуття у вас також можуть бути такі варіанти:

    • бонус на подорожі за скасування з поважної причини;
    • можливість попросити господаря повернути всі кошти.

    Якщо вам усе ще потрібно скасувати бронювання, продовжуйте цей процес, а ми допоможемо в цьому вам і вашому господарю.

    Що слід знати

    Якщо ви захворіли на COVID-19, такий випадок завжди покривається нашим стандартним Положенням про скасування з поважної причини. Просто під час скасування бронювання виберіть У мене є поважна причина.

    Якщо ваше бронювання не відповідає критеріям для повернення всіх коштів, ви завжди можете надіслати господарю повідомлення, щоб дізнатися, чи не бажає він повернути вам більшу суму через Центр вирішення проблем.

    Ви отримали необхідну допомогу?

    Пов’язані статті