Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Правила
Гість

Варіанти скасування бронювання через COVID-19

Бронювання, зроблені до 14 березня 2020 року включно

Якщо ваше бронювання було зроблено до 14 березня 2020 року включно і COVID-19 впливає на ваші плани щодо подорожі, ви можете дізнатися про доступні варіанти скасування бронювання та повернення коштів, перейшовши до скасування свого бронювання й вибравши пункт Мої плани щодо подорожі змінилися через пандемію COVID-19.

Залежно від ваших обставин ви можете побачити один або декілька з наведених нижче варіантів.

  • повернення коштів згідно з правилами скасування бронювання, які встановив господар;
  • повне повернення коштів після подання на розгляд офіційних документів;
  • бонус на подорожі за скасування з поважної причини;
  • можливість попросити господаря повернути всі кошти.

Бронювання, зроблені після 14 березня 2020 року і до 31 травня 2022 року

Якщо ваше бронювання зроблено після 14 березня 2020 року і до 31 травня 2022 року, а ваші плани щодо подорожі змінилися через COVID-19, застосовуються правила скасування бронювання, встановлені господарем. Однак, якщо ви захворіли на COVID-19, такий випадок покривається нашим стандартним Положенням про скасування з поважної причини.

Якщо ваше бронювання не відповідає критеріям для повернення всіх коштів, ви завжди можете надіслати господарю повідомлення, щоб дізнатися, чи не бажає він повернути вам більшу суму через Центр вирішення проблем.

Бронювання, зроблені 31 травня 2022 року або пізніше

Якщо ваше бронювання зроблено 31 травня 2022 року або пізніше, а ваші плани щодо подорожі змінилися через COVID-19, застосовуються правила скасування бронювання, встановлені господарем. Наше Положення про скасування з поважної причини не поширюється на пов’язані з COVID-19 скасування бронювань, за винятком внутрішніх бронювань у Південній Кореї, коли гість або господар захворіли на COVID-19.

Більше важливої інформації

Наведена вище інформація не поширюється на бронювання Luxe, які підпадають під окрему Політику перебронювання та повернення Luxe. Стосовно бронювань Luxe, зроблених до 20 березня 2020 року, дізнайтеся про заходи, вжиті Airbnb Luxe у зв’язку з COVID-19, а в разі виникнення додаткових запитань звертайтеся безпосередньо до розпорядника подорожі.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся