Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Практичні вказівки
Організатор враження

Повернення коштів гостю враження Airbnb

If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.

Guest cancellations within the cancellation window

If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.

Як повернути кошти гостю:

  1. Натисніть Центр вирішення проблем, а потім – Надіслати гроші.
  2. Виберіть гостя, якому потрібно надіслати гроші, і натисніть Далі.
  3. У пункті Виберіть причину оберіть варіант, який найкраще описує ситуацію з поверненням коштів.
  4. Натисніть Далі.
  5. Введіть суму повернення й додайте повідомлення для гостя.
  6. Натисніть Далі, а потім – Надіслати.

Host cancellations

If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.

Learn more about canceling an Experience as a Host.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

  • Зміни та скасування бронювань

    Ми допоможемо вам орієнтуватися в особливостях скасування або змінення бронювань і пояснимо, що відбувається в разі внесення змін.
  • Керування враженням

    Отримуйте важливі поради й інструменти, які допоможуть керувати бронюваннями та календарем.
  • Як скасувати бронювання враження

    У процесі скасування бронювання ви зможете переглянути суму повернення коштів, перш ніж остаточно внести зміни.
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся