Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Юридичні умови
Гість

Програма підтримки гостей у зв’язку з COVID

Оголошену в січні 2022 року Програму Airbnb із підтримки гостей у зв’язку з COVID (далі – «Програма») було створено для надання допомоги гостям, які не змогли скористатися своїми бронюваннями через описані нижче нещодавні урядові обмеження на поїздки у зв’язку з COVID.

Airbnb забезпечує фінансування Програми на суму 20 мільйонів дол. США. Ми розподілятимемо ці кошти на власний розсуд, щоб допомагати гостям, які стикаються з непередбаченими викликами пандемії. Програма завершиться, коли всі кошти буде розподілено, але не пізніше 30 квітня 2022 року.

Обставини, на які поширюється Положення Airbnb про скасування з поважної причини, не відповідають критеріям цієї Програми (зокрема, якщо гість захворів на COVID-19).

Скасовані бронювання, які відповідають критеріям

Скасовані бронювання мають відповідати всім переліченим нижче критеріям:

  • бронювання помешкання з датою прибуття не пізніше ніж 1 грудня 2021 року;
  • бронювання скасовано гостем: (а) не пізніше ніж 1 грудня 2021 року; (b) не раніше, ніж за 45 днів до прибуття; (с) не пізніше дати закінчення Програми;
  • бронювання скасовано через встановлене урядом обмеження на подорожі, яке відповідає критеріям Програми та почало діяти після оформлення бронювання.

Типи накладених урядом обмежень щодо подорожей, на які поширюється Програма

Програма поширюється лише на перелічені нижче обмеження щодо подорожей, пов’язані з COVID.

  • Постанова про закриття кордону, карантин або локдаун, який забороняє:
    • усі поїздки без поважної причини до певного місця призначення гостя; або
    • усі поїздки без поважної причини з країни проживання гостя.
  • Нова або розширена вимога, згідно з якою всі мандрівники з певної країни повинні відбути карантин або самоізоляцію після прибуття до місця призначення.

Це стосується також ситуацій, коли вимога щодо карантину в місці призначення діяла під час оформлення замовлення, але її було розширено або продовжено після бронювання й до дати прибуття. Наприклад, якщо під час бронювання в місці призначення діяла вимога 7-денного карантину, але пізніше її було продовжено до 14 днів, таке бронювання може відповідати критеріям.

Сюди не належать ситуації, коли вимога щодо карантину або самоізоляції поширюється лише на певного гостя (або групу гостей), а не на всіх осіб, які подорожують без поважної причини з відповідної країни. Сюди не належать також ситуації, коли гість зобов’язаний дотримуватися карантину або самоізоляції в країні проживання перед поїздкою до місця призначення (наприклад, через його контакт із хворим на COVID-19).

Зверніть увагу, що Програма застосовується лише з урахуванням обмежень на подорожі, які не діяли на момент оформлення бронювання. Наприклад, якщо гість, який подорожує до Ізраїлю, здійснив бронювання в жовтні (тобто до того, як Ізраїль почав обмежувати внутрішні подорожі через поширення штаму Омікрон) з датою прибуття в грудні, бронювання відповідатиме критеріям цієї Програми. Однак, якщо ці обмеження на подорожі вже діяли на момент бронювання гостем помешкання, він не матиме права на отримання допомоги за цією Програмою.

Типи бронювань, які не відповідають критеріям

Перелічені нижче бронювання не відповідають критеріям для отримання допомоги в рамках Програми.

  • Бронювання Airbnb Luxe
  • Бронювання Airbnb для бізнесу
  • Бронювання вражень
  • Бронювання гостями, які проживають у материковому Китаї

Подання запиту на отримання допомоги

Якщо бронювання відповідає вищезазначеним критеріям, гість може зв’язатися з нашою командою підтримки спільноти, яка працює 24/7, і надати інформацію, яка підтверджує відповідність вимогам. Запит на отримання допомоги має бути надісланий протягом 90 днів від дати скасування бронювання.

У разі виявлення фактів шахрайства, обману чи іншого порушення Умов обслуговування або Умов здійснення платежів Airbnb залишає за собою право відхилити запит, відкликати надання допомоги, заблокувати чи деактивувати акаунт гостя або вжити інших правових заходів.

Пропонований тип допомоги

Якщо кошти в рамках Програми будуть усе ще доступні й ми визначимо, що бронювання відповідає критеріям для виплати допомоги, гість, який зробив бронювання, матиме право на отримання одноразового купона на подорож у розмірі 50% від невідшкодованої частини вартості бронювання. Наприклад, якщо гість скасував бронювання на 500 дол. США і йому повернули 250 дол. США відповідно до правил скасування бронювання, встановлених господарем, гість отримає купон на подорож на 125 дол. США (50% від невідшкодованої частини вартості). Це не вплине на суму виплати господарю за бронювання.

Airbnb планує переглядати запити в порядку надходження. Видані купони на подорожі доступні для використання залежно від наявності коштів у рамках Програми.

Коли надається купон на подорож

Якщо ми визначимо, що бронювання відповідає критеріям для надання допомоги і в рамках Програми будуть доступні відповідні кошти, протягом 7–10 робочих днів в акаунті гостя з’явиться купон на подорож. Гості можуть переглянути наявні купони на подорожі, вибравши «Профіль» > «Налаштування акаунта» > «Платежі й виплати» > «Бонуси й купони».

Запит декількох купонів на подорож

Якщо гість має більше одного бронювання, що відповідає визначеним критеріям, він може надіслати запит для кожного такого бронювання. Airbnb залишає за собою право обмежити кількість купонів на подорожі, виданих одному гостю в рамках Програми.

Умови використання купонів на подорож

Купон призначений для одноразового використання, не підлягає відшкодуванню і може бути використаний лише для бронювання помешкання з датою прибуття не пізніше 30 грудня 2023 року. Купон діє лише для бронювання помешкання на Airbnb. Якщо гість скасовує бронювання, зроблене за допомогою купона, купон стає недійсним. Купон не можна обміняти на готівку чи подарункові картки, застосувати до попередніх покупок, передати або поєднати з іншою пропозицією, купоном чи знижкою. У разі виникнення підозри щодо шахрайства, зловживання, порушення наших Умов обслуговування або Умов здійснення платежів, а також у разі технічних помилок Airbnb залишає за собою право на будь-які засоби правового захисту, зокрема анулювання цього купона.

Як працює Програма

Програма підтримки гостей у зв’язку з COVID була розроблена Airbnb, щоб допомогти спільноті гостей під час нещодавнього сплеску захворювання на COVID-19, який спостерігався по всьому світі. Ми на власний розсуд визначаємо всі аспекти Програми, зокрема критерії участі гостей. Рішення Airbnb в рамках цієї Програми є остаточними та обов’язковими для гостей, однак вони не впливають на інші передбачені договорами чи законом права, які гості можуть мати (зокрема, згідно з Правилами виплати компенсації гостю, Положеннями про скасування з поважної причини або відповідно до правил скасування бронювання, встановлених господарем). Будь-яке право гостя на подання судових позовів залишається незмінним.

На цій сторінці ви завжди зможете переглянути актуальні подробиці Програми; також тут буде опубліковано повідомлення про її завершення. Отримати допомогу можна буде лише за бронюваннями, скасованими не пізніше дати завершення Програми. Оскільки розвиток подій щодо пандемії постійно змінюється, ми будемо відстежувати ситуацію і відповідно зможемо продовжити, призупинити, змінити або завершити Програму на власний розсуд.

Пов’язані статті

Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся