Зміни, скасування та повернення коштів
Зміни, скасування та повернення коштів
Усяке трапляється, і іноді у вас або ваших гостей змінюються плани. Щоб уникнути зайвих проблем, ознайомтеся з корисною інформацією про те, як скасувати бронювання, що буде після цього та як користуватися Центром вирішення проблем.
- Практичні вказівки
Якщо гість скасує бронювання
Якщо гість скасує бронювання, ми повідомимо вас про це, а відповідні дати у вашому календарі автоматично стануть вільними, щоб ви могли прий… - Практичні вказівки
Можливості господаря щодо скасування бронювання
Як господар, ви можете скасувати бронювання, але якщо до прибуття залишилося менше 24 годин, варіант скасування бронювання онлайн може бути … - Правила спільноти
Правила скасування бронювання, які встановлює господар
Оскільки скасування бронювання порушує плани гостей і підриває довіру до спільноти Airbnb, для господарів передбачено відповідні штрафи. - Практичні вказівки
Змінення бронювання господарем
Ви можете надіслати гостю запит на зміну бронювання. Якщо гість його прийме, бронювання буде оновлено. - Практичні вказівки
Відповідь на запит гостя щодо зміни бронювання
Якщо гість хоче змінити деталі підтвердженого бронювання (наприклад, скоротити тривалість подорожі або додати кілька ночей), він повинен над… - Практичні вказівки
Повернення коштів вашому гостю
Спосіб повернення гостю коштів залежить від часу повернення: до чи після подорожі. - Практичні вказівки
Як вам може допомогти Центр вирішення проблем
За допомогою Центру вирішення проблем можна надіслати кошти або запит на їх отримання у зв’язку з вашою подорожжю на Airbnb. Щоб дійти згоди…