Як працюють скасування бронювань
Господарі можуть вибрати варіанти скасування для гостей із бронюваннями тривалістю до 28 ночей. Для перебувань тривалістю 28 ночей і більше автоматично застосовуються правила скасування довготермінового бронювання.
Гнучкі правила
- Безкоштовне скасування бронювання не пізніше ніж за 24 години до прибуття (час указаний в електронному листі з підтвердженням).
- Після цього у разі скасування бронювання до прибуття вам повернуть усі кошти за вирахуванням вартості першої ночі та сервісного збору.
за 1 день
чт, 4 бер.
15:00
Приклад
Щоб отримати повне повернення коштів, гість повинен скасувати бронювання принаймні за 24 години до прибуття за місцевим часом (час указано в електронному листі з підтвердженням).
Прибуття
пт, 5 бер.
15:00
Якщо гість скасовує бронювання менше ніж за 24 години до прибуття, кошти за першу ніч і сервісний збір Airbnb не повертаються.
Якщо гість прибуває і вирішує виїхати раніше, вартість невикористаних ночей повертається повністю, крім перших 24 годин після скасування бронювання.
Помірні правила
- Безкоштовне скасування бронювання не пізніше ніж за 5 днів до прибуття (час указаний в електронному листі з підтвердженням).
- Після цього в разі скасування бронювання до прибуття вам повернуть 50% коштів за вирахуванням вартості першої ночі та сервісного збору.
за 5 днів
нд, 28 лют.
15:00
Приклад
Щоб отримати повне повернення коштів, гість повинен скасувати бронювання принаймні за 5 повних днів до прибуття за місцевим часом (час указано в електронному листі з підтвердженням).
Прибуття
пт, 5 бер.
15:00
Якщо гість скасовує бронювання менше ніж за 5 днів до прибуття, кошти за першу ніч та 50% решти суми, а також сервісний збір Airbnb не повертаються.
Якщо гість прибув, але вирішує виїхати раніше, повертається 50% вартості невикористаних ночей, окрім перших 24 годин після скасування бронювання.
Строгі правила
- Безкоштовне скасування бронювання протягом 48 годин, якщо гість скасовує бронювання принаймні за 14 днів до прибуття (час вказано в електронному листі з підтвердженням)
- Після цього гості можуть скасувати бронювання не пізніше ніж за 7 днів до прибуття й отримати повернення 50% вартості проживання та плату за прибирання, але не сервісний збір
за 14 днів
48 годин після бронювання
Приклад
Щоб отримати повернення коштів у сумі вартості проживання за ніч, гість повинен скасувати бронювання протягом 48 годин після бронювання та принаймні за 14 діб до прибуття за місцевим часом (час указано в електронному листі з підтвердженням).
за 7 днів
пт, 5 бер.
15:00
Щоб повернути 50% вартості проживання, гість повинен скасувати бронювання за 7 повних днів до місцевого часу прибуття (час вказано в електронному листі з підтвердженням), в іншому випадку кошти не буде повернено. Якщо сплачено лише 50% бронювання, кошти повернено не буде, а решта 50% не буде стягнуто.
Прибуття
пт, 12 бер.
15:00
Якщо гість скасовує бронювання менше, ніж за 7 днів або вже після прибуття вирішує виїхати раніше, вартість невикористаних ночей не повертається.
Суперстрогі правила – 30 днів
- Гості можуть скасувати бронювання не пізніше ніж за 30 днів до прибуття й отримати повернення 50% вартості проживання та плату за прибирання, але не сервісний збір
- Сервісний збір Airbnb не повертається
- Ці правила доступні лише господарям із підключеним програмним забезпеченням
за 30 днів
ср, 3 лют.
15:00
Приклад
Щоб повернути 50% вартості проживання, гість повинен скасувати бронювання за 30 повних днів до місцевого часу прибуття (час вказано в електронному листі з підтвердженням).
Прибуття
пт, 5 бер.
15:00
Якщо гість скасовує бронювання менше ніж за 30 днів, кошти за невикористані ночі не повертаються.
Якщо гість прибув, але вирішує виїхати раніше, кошти за невикористані ночі не повертаються.
Суперстрогі правила 60 днів
- Гості можуть скасувати бронювання не пізніше ніж за 60 днів до прибуття й отримати повернення 50% вартості проживання та плату за прибирання, але не сервісний збір
- Сервісний збір Airbnb не повертається
- Ці правила доступні лише господарям із підключеним програмним забезпеченням
за 60 днів
пн, 4 січ.
15:00
Приклад
Щоб повернути 50% вартості заброньований ночей, гість повинен скасувати бронювання за 60 повних днів до місцевого часу прибуття (час вказано в електронному листі з підтвердженням).
Прибуття
пт, 5 бер.
15:00
Якщо гість скасовує бронювання менше ніж за 60 днів, кошти за невикористані ночі не повертаються.
Якщо гість прибув, але вирішує виїхати раніше, кошти за невикористані ночі не повертаються.
Правила скасування довготермінових бронювань
- Автоматично застосовується до бронювань тривалістю 28 ночей і більше
- Кошти повертаються повністю протягом 48 годин після підтвердження бронювання і в разі скасування бронювання принаймні за 28 днів до прибуття (до 15:00 за місцевим часом помешкання, якщо не вказано іншого)
- У разі скасування пізніше ніж через 48 годин після бронювання гості можуть скасувати бронювання до прибуття й отримати повне повернення коштів, крім вартості перших 30 днів і сервісного збору
за 28 днів
48 годин після бронювання
Приклад
Щоб отримати повне повернення коштів, скасування має бути здійснено протягом 48 годин після бронювання та принаймні за 28 повних днів до місцевого часу прибуття (або до 15:00, якщо не зазначено) в день прибуття.
Прибуття
пт, 5 бер.
15:00
Якщо гість скасовує бронювання до дати прибуття, перший місяць бронювання сплачується господарю повністю і не повертається гостю.
Якщо гість скасовує бронювання під час перебування, він повинен скористатися відповідним онлайн-інструментом і узгодити нову дату виїзду. Незалежно від обраної дати виїзду, гість зобов’язаний оплатити господарю за 30 днів після дати скасування або за дні до дати закінчення початкового бронювання, якщо залишок початкового бронювання становить менше 30 днів.
Примітка. Гостю не повертається сервісний збір Airbnb, якщо за останні 12 місяців він вже отримав його 3 рази або якщо скасоване бронювання перетинається у часі з іншим наявним бронюванням.
Поширені запитання
Плата за прибирання повертається, якщо гість скасує бронювання до прибуття.
Ми допоможемо гостям знайти нове місце для розміщення або повернемо кошти у випадку, якщо виникнуть труднощі із прибуттям, у помешканні недостатньо чисто, небезпечно або присутня тварина, яку господар не вказав у оголошенні.
Докладніше
Гості повинні зв’язатися з нами протягом 24 годин з моменту виявлення проблеми. У випадках, що відповідають вимогам, ми скасуємо бронювання та повернемо кошти.
Ми можемо повернути кошти, якщо гостю доведеться скасувати бронювання через надзвичайну ситуацію.
Докладніше
Ми повертаємо кошти одразу після скасування. Зазвичай гроші надходять протягом 3-5 днів, але іноді може знадобитися до 15 днів, перш ніж вони повернуться на рахунок способу оплати, який було використано. У деяких країнах, таких як Бразилія та Індія, повернення коштів може тривати до 2 місяців.
Час від часу ми дозволяємо господарям випробувати нові правила, які ми тестуємо. Завжди дивіться подробиці свого бронювання – там указано, які правила скасування застосовуються в цьому конкретному випадку.