Як працюють скасування бронювань

Господарі на Airbnb самі обирають правила скасування для гостей, а гості можуть переглянути їх перед бронюванням.

Гнучкі правила

  • Безкоштовне скасування бронювання не пізніше ніж за 24 години до прибуття (час указаний в електронному листі з підтвердженням).
  • Після цього у разі скасування бронювання до прибуття вам повернуть усі кошти за вирахуванням вартості першої ночі та сервісного збору.
за 1 день
чт, 17 вер.
15:00
Приклад

Для повернення повної вартості проживання гість повинен скасувати бронювання принаймні за 24 години до місцевого часу прибуття (час вказано в електронному листі з підтвердженням). Сервісний збір повертається лише в разі скасування бронювання гостем протягом періоду безкоштовного скасування.

Прибуття
пт, 18 вер.
15:00

Якщо гість скасовує бронювання менше, ніж за 24 години до прибуття, вартість першої ночі не повертається.

Виїзд
пн, 21 вер.
11:00

Якщо гість прибуває і вирішує виїхати раніше, вартість невикористаних ночей повертається повністю, крім перших 24 годин після скасування бронювання.



Примітка. Гостю не повертається сервісний збір Airbnb, якщо за останні 12 місяців він вже отримав його 3 рази або якщо скасоване бронювання перетинається у часі з іншим наявним бронюванням.


Поширені запитання

Чи повертається гостям плата за прибирання?

Плата за прибирання повертається, якщо гість скасує бронювання до прибуття.

Чи можуть гості отримати повернення коштів, якщо помешкання не відповідає їхнім очікуванням?

Ми допоможемо гостям знайти нове місце для розміщення або повернемо кошти у випадку, якщо виникнуть труднощі із прибуттям, у помешканні недостатньо чисто, небезпечно або присутня тварина, яку господар не вказав у оголошенні. Докладніше

Чи можуть гості отримати повне повернення коштів, якщо господар не може або не хоче розв’язати проблему?

Гості повинні зв’язатися з нами протягом 24 годин з моменту виявлення проблеми. У випадках, що відповідають вимогам, ми скасуємо бронювання та повернемо кошти.

Що робити, якщо гостю доведеться скасувати бронювання через надзвичайну ситуацію?

Ми можемо повернути кошти, якщо гостю доведеться скасувати бронювання через надзвичайну ситуацію. Докладніше

Скільки часу може знадобитися на те, щоб отримати повернення коштів?

Ми повертаємо кошти одразу після скасування. Зазвичай гроші надходять протягом 3-5 днів, але іноді може знадобитися до 15 днів, перш ніж вони повернуться на рахунок способу оплати, який було використано. У деяких країнах, таких як Бразилія та Індія, повернення коштів може тривати до 2 місяців.