Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Правила спільноти

Основні правила для господарів помешкань

Цю статтю перекладено автоматично.

Ми вимагаємо, щоб господарі дотримувалися наших правил у цих сферах, які допомагають створювати комфортні й надійні помешкання для гостей:

  • Обов 'язки щодо бронювання
  • Своєчасне спілкування
  • Точність помешкання
  • Чистота помешкання

Господарі також повинні підтримувати високі оцінки за відгуками, оскільки гості очікують на постійний рівень якості та використовують відгуки, щоб ділитися своїм досвідом.

Подробиці основних правил

Позитивні оцінки відгуків

Оголошення мають підтримувати високий загальний рейтинг і уникати занадто низьких оцінок. Ми виявили, що господарі, які отримують чудові відгуки, як правило, зосереджуються на чотирьох аспектах: зобов 'язання щодо бронювання, своєчасна комунікація, точні подробиці оголошення та чистота.

Зобов 'язання щодо бронювання

Господарі повинні дотримуватися прийнятих бронювань і забезпечити надійне прибуття.

  • Скасування бронювань: господарі не повинні скасовувати підтверджені бронювання, за винятком певних поважних причин, які не залежать від господаря. Навіть у таких випадках господарі повинні зробити все можливе, щоб скасувати бронювання, і зв 'язатися з Airbnb, якщо їм знадобиться допомога.
  • Прибуття: господарі повинні надати гостям можливість легко отримати доступ до помешкання під час прибуття (наприклад, правильні вказівки, оновлений код тощо) та під час перебування.

Своєчасне спілкування

Господарі або співгосподарі повинні відповідати на запити гостей або несподівані проблеми, які можуть виникнути до та під час перебування.

Ми визнаємо, що господарі мають багато вимог щодо свого часу. Те, що вважається обґрунтованим часом відповіді, може залежати від конкретних обставин, як-от характер запиту гостя та етап його подорожі.

Наприклад, якщо гість звертається до вас із запитанням, яке має суттєве для його перебування:

  • Перед перебуванням:
    • Якщо до прибуття залишилося більше п 'яти днів, господарі повинні відповісти гостям протягом трьох днів після отримання повідомлення. Саме тоді гості, ймовірно, звертаються до нас за додатковою інформацією, щоб спланувати подробиці своєї подорожі.
  • До прибуття та під час перебування:
    • Близько до часу прибуття або у разі виникнення проблеми під час перебування (відсутність ключової зручності, проблема з доступом до оголошення тощо), особливо важливо швидко відповідати на повідомлення гостей. Протягом цих моментів господарі повинні відповідати на повідомлення гостей, отримані в денний час протягом 1 години. У неробочий час Airbnb може надати негайну допомогу гостям, які стикаються з проблемою подорожі, якщо господар не відповідає.
    • В іншому випадку, коли гість зв 'яжеться з вами під час перебування або протягом п' яти днів після прибуття, найкраще відповідати протягом 12 годин на повідомлення гостей, отримані в денний час у місцевий час. Це пов 'язано з тим, що, якщо прибуття відбудеться протягом п' яти днів, гості можуть починати подорож і їм може знадобитися підтвердження остаточних деталей, таких як інструкції щодо прибуття або розташування помешкання.

Точність оголошення

Сторінка оголошення під час бронювання має точно описати помешкання та відображати особливості та зручності, які будуть доступні в оголошенні від прибуття до виїзду, зокрема:

  • Подробиці бронювання: господарі повинні змінювати відомості про прийняте бронювання (дати, ціну тощо) лише за попередньою згодою гостя.
  • Розташування: інформація про розташування (позначка карти, адреса тощо) на сторінці оголошення має бути точною. Сторінка оголошення також має розкривати будь-яку інформацію про навколишнє середовище, яка може вплинути на рівень шуму.
  • Тип, розмір і конфіденційність: на сторінці оголошення має бути точно вказано тип пропонованого помешкання (окрема кімната, ціле помешкання тощо), налаштування помешкання (кількість спалень, розмір ліжок тощо) та рівень конфіденційності (наявність менеджера помешкання, інших гостей тощо).
  • Помешкання: надане помешкання має бути заброньоване, а фотографії та опис на сторінці оголошення мають точно відображати надане помешкання. Господарі повинні замінити одне оголошення на інше, лише якщо вони мають попередню згоду з гостем, а гість прийняв запит на зміну бронювання.
  • Зручності ТА правила дому: на сторінці оголошення мають бути розкриті чинні правила дому та точно відображати всі доступні зручності (гідромасажна ванна, кухня, тренажерний зал тощо) та функції, що пропонуються в оголошенні. Якщо в оголошенні вказано «базові зручності», усі зручності з цього списку мають бути доступні для гостей. Якщо існують обмеження, пов 'язані з доступом до зручностей, їх також слід повністю повідомити на сторінці оголошення (наприклад, про басейн, який доступний лише в певні години або місяці року).

Чистота помешкання

Усі помешкання мають бути чистими та вільними від небезпеки для здоров 'я перед прибуттям гостя.

  • Здоров 'я ТА безпека: в помешканнях не має бути небезпеки для здоров' я (пліснява, шкідники тощо).
  • Чистота: господарі повинні надавати помешкання, які відповідають високим стандартам чистоти (без пилу, шерсті домашніх тварин, брудного посуду тощо).
  • Зміна гостей: господарі повинні обов 'язково прибирати після кожного перебування (прати білизну, виносити сміття, пилососити/підмести, протерти поверхні тощо).

Повідомлення про порушення

Airbnb заохочує гостей негайно повідомляти про порушення цих основних правил. Якщо гість має справу з підозрою або фактичним порушенням цих основних правил, просимо його:

  • Спілкуйтеся з господарем - господар може швидко вирішити проблеми.
  • Задокументуйте проблему за допомогою стрічки повідомлень Airbnb, фотографій тощо.
  • Якщо господар не може вирішити проблему, зв 'яжіться з нами, щоб повідомити про проблему безпосередньо або надіслати запит на повернення коштів через Центр вирішення проблем.
  • Залиште чесний відгук із відгуком, щоб господар міг покращити його для майбутніх гостей.

Затримка господарів дотримання цих основних правил

Ми прагнемо дотримання цих основних правил. Коли буде повідомлено про порушення основного правила, Airbnb намагатиметься зв 'язатися з господарем, щоб зрозуміти, що сталося.

Дії, які ми вживаємо, можуть включати надання господарів інформації про ці правила та винесення попереджень. У разі неодноразових або серйозних порушень цих основних правил господарі або їхні оголошення можуть бути заблоковані або видалені з платформи.

Залежно від характеру порушення Airbnb також може вживати інших заходів, таких як скасування майбутнього або активного бронювання, повернення коштів гостю з виплати господаря та/або вимагати від господарів надати докази вирішення проблем, перш ніж він зможе відновити прийом гостей.

Крім того, господар, який скасує підтверджене бронювання або визнається відповідальним за скасування бронювання, може зіткнутися з іншими наслідками згідно з нашими Правилами скасування бронювання господарем. Airbnb може скасувати збори за скасування бронювання, а в деяких випадках - інші наслідки, якщо господар скасовує бронювання з певних поважних причин, які не залежать від господаря.

Привабливі порушення

Господарі можуть оскаржити рішення відповідно до цієї Політики, звернувшись до служби підтримки клієнтів або за посиланням, яке ми надаємо, щоб розпочати апеляцію. Переглядаючи апеляції, ми розглянемо будь-які додаткові відомості, які надає господар, як-от нова або виправлена інформація, порушення нашої Політики щодо відгуків або інші відповідні обставини, пов 'язані з порушенням.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся