Ми вимагаємо, щоб господарі дотримувалися наших правил у цих сферах, які допомагають створювати комфортні й надійні помешкання для гостей:
Господарі також повинні підтримувати високі оцінки за відгуками, оскільки гості очікують на постійний рівень якості та використовують відгуки, щоб ділитися своїм досвідом.
Оголошення мають підтримувати високий загальний рейтинг і уникати занадто низьких оцінок. Ми виявили, що господарі, які отримують чудові відгуки, як правило, зосереджуються на чотирьох аспектах: зобов 'язання щодо бронювання, своєчасна комунікація, точні подробиці оголошення та чистота.
Господарі повинні дотримуватися прийнятих бронювань і забезпечити надійне прибуття.
Господарі або співгосподарі повинні відповідати на запити гостей або несподівані проблеми, які можуть виникнути до та під час перебування.
Ми визнаємо, що господарі мають багато вимог щодо свого часу. Те, що вважається обґрунтованим часом відповіді, може залежати від конкретних обставин, як-от характер запиту гостя та етап його подорожі.
Наприклад, якщо гість звертається до вас із запитанням, яке має суттєве для його перебування:
Сторінка оголошення під час бронювання має точно описати помешкання та відображати особливості та зручності, які будуть доступні в оголошенні від прибуття до виїзду, зокрема:
Усі помешкання мають бути чистими та вільними від небезпеки для здоров 'я перед прибуттям гостя.
Airbnb заохочує гостей негайно повідомляти про порушення цих основних правил. Якщо гість має справу з підозрою або фактичним порушенням цих основних правил, просимо його:
Ми прагнемо дотримання цих основних правил. Коли буде повідомлено про порушення основного правила, Airbnb намагатиметься зв 'язатися з господарем, щоб зрозуміти, що сталося.
Дії, які ми вживаємо, можуть включати надання господарів інформації про ці правила та винесення попереджень. У разі неодноразових або серйозних порушень цих основних правил господарі або їхні оголошення можуть бути заблоковані або видалені з платформи.
Залежно від характеру порушення Airbnb також може вживати інших заходів, таких як скасування майбутнього або активного бронювання, повернення коштів гостю з виплати господаря та/або вимагати від господарів надати докази вирішення проблем, перш ніж він зможе відновити прийом гостей.
Крім того, господар, який скасує підтверджене бронювання або визнається відповідальним за скасування бронювання, може зіткнутися з іншими наслідками згідно з нашими Правилами скасування бронювання господарем. Airbnb може скасувати збори за скасування бронювання, а в деяких випадках - інші наслідки, якщо господар скасовує бронювання з певних поважних причин, які не залежать від господаря.
Господарі можуть оскаржити рішення відповідно до цієї Політики, звернувшись до служби підтримки клієнтів або за посиланням, яке ми надаємо, щоб розпочати апеляцію. Переглядаючи апеляції, ми розглянемо будь-які додаткові відомості, які надає господар, як-от нова або виправлена інформація, порушення нашої Політики щодо відгуків або інші відповідні обставини, пов 'язані з порушенням.