Цей вміст недоступний обраною мовою, тому ми переклали його на найближчу до неї мову.

Як спростити процес прибуття

У гостей має бути можливість легко потрапити до вашого помешкання.
Автор: Airbnb (3 січ. 2020 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 8 лист. 2023 p.

Подбайте про те, щоб гості могли без зусиль знайти ваше помешкання й потрапити всередину. Незалежно від того, чи ви приймаєте гостей особисто, чи віртуально, запорукою безпроблемного прибуття є надання чітких інструкцій.

Організація процедури прибуття

Створіть просту й надійну процедуру прибуття і протестуйте її, щоб переконатися в її ефективності.

  • Виберіть, як вітати гостей. Багато гостей віддають перевагу самостійному прибуттю, яке можливе за наявності дверного коду або смарт-замка.

  • Додайте покрокові інструкції на вкладці «Оголошення». Вам потрібно буде надати фотографії процедури прибуття й короткі інструкції для гостей.

  • Введіть правильну адресу і зазначте розташування на карті. Якщо ваше помешкання розташоване вдалині від цивілізації або там немає мобільного зв’язку, надайте точні вказівки, щоб уникнути плутанини.

  • Надішліть інструкції за три дні. Перепитайте в гостей, чи вони отримали ці інструкції і чи є у них додаткові запитання.

  • Будьте на зв’язку під час прибуття гостей. Ви або співгосподар завжди маєте бути на зв’язку, щоб мати змогу оперативно вирішити будь-які проблеми.

  • Регулярно перевіряйте, чи працюють усі системи, і завжди майте резервний план. Незалежно від того, чи ви вітаєте гостей особисто, чи надаєте можливість самостійного прибуття, найкраще мати запасний ключ у сейфі.

Гості зможуть отримати доступ до інструкцій, які ви додали в Посібник із прибуття та на вкладці «Подорожі», за 48 годин до запланованого прибуття або за 24 години до нього, якщо ви передбачили Гнучкі правила скасування бронювання.

Забезпечення 5-зіркового привітання

Почуття гостей, які в’їжджають до вашого помешкання, є важливою складовою враження від прибуття. Чистота помешкання та ефективна комунікація з господарем мають велике значення під час прийому гостей.

  • Слідкуйте за тим, щоб ваше помешкання було в бездоганному стані. Створіть порядок прибирання, який передбачає очищення від пилу всіх поверхонь, підлоги та тканин, а також перевірку наявності плям, бруду та волосся.

  • Залиште важливу інформацію на видному місці. Залиште назву і пароль мережі Wi-Fi, а також друковану копію довідника та путівника на видному місці, щоб гості за потреби одразу могли переглянути інструкції та рекомендації. Переконайтеся, що ці відомості також наявні на сторінці оголошення.

  • Залиште привітальний подарунок. Є багато креативних способів привітання гостей. Це може бути як невелика записка, так і частування місцевими продуктами.

  • Дайте гостям зрозуміти, що ви завжди на зв’язку. Налаштуйте заплановане повідомлення, яке надходитиме після прибуття і сповіщатиме гостей, що ви або співгосподар завжди готові допомогти, якщо щось трапиться.

Відкрийте вкладку «Оголошення», щоб оновити інструкції щодо прибуття.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
3 січ. 2020 p.
Чи була ця інформація корисною?