Як спростити процес прибуття
Подбайте про те, щоб гості могли без зусиль знайти ваше помешкання й потрапити всередину. Незалежно від того, чи ви приймаєте гостей особисто, чи віртуально, запорукою безпроблемного прибуття є надання чітких інструкцій.
Організація процедури прибуття
Створіть просту й надійну процедуру прибуття і протестуйте її, щоб переконатися в її ефективності.
Виберіть, як вітати гостей. Багато гостей віддають перевагу самостійному прибуттю, яке можливе за наявності дверного коду або смарт-замка.
Додайте покрокові інструкції на вкладці «Оголошення». Вам потрібно буде надати фотографії процедури прибуття й короткі інструкції для гостей.
Введіть правильну адресу і зазначте розташування на карті. Якщо ваше помешкання розташоване вдалині від цивілізації або там немає мобільного зв’язку, надайте точні вказівки, щоб уникнути плутанини.
Надішліть інструкції за три дні. Перепитайте в гостей, чи вони отримали ці інструкції і чи є у них додаткові запитання.
Будьте на зв’язку під час прибуття гостей. Ви або співгосподар завжди маєте бути на зв’язку, щоб мати змогу оперативно вирішити будь-які проблеми.
Регулярно перевіряйте, чи працюють усі системи, і завжди майте резервний план. Незалежно від того, чи ви вітаєте гостей особисто, чи надаєте можливість самостійного прибуття, найкраще мати запасний ключ у сейфі.
Гості зможуть отримати доступ до інструкцій, які ви додали в Посібник із прибуття та на вкладці «Подорожі», за 48 годин до запланованого прибуття або за 24 години до нього, якщо ви передбачили Гнучкі правила скасування бронювання.
Забезпечення 5-зіркового привітання
Почуття гостей, які в’їжджають до вашого помешкання, є важливою складовою враження від прибуття. Чистота помешкання та ефективна комунікація з господарем мають велике значення під час прийому гостей.
Слідкуйте за тим, щоб ваше помешкання було в бездоганному стані. Створіть порядок прибирання, який передбачає очищення від пилу всіх поверхонь, підлоги та тканин, а також перевірку наявності плям, бруду та волосся.
Залиште важливу інформацію на видному місці. Залиште назву і пароль мережі Wi-Fi, а також друковану копію довідника та путівника на видному місці, щоб гості за потреби одразу могли переглянути інструкції та рекомендації. Переконайтеся, що ці відомості також наявні на сторінці оголошення.
Залиште привітальний подарунок. Є багато креативних способів привітання гостей. Це може бути як невелика записка, так і частування місцевими продуктами.
Дайте гостям зрозуміти, що ви завжди на зв’язку. Налаштуйте заплановане повідомлення, яке надходитиме після прибуття і сповіщатиме гостей, що ви або співгосподар завжди готові допомогти, якщо щось трапиться.
Відкрийте вкладку «Оголошення», щоб оновити інструкції щодо прибуття.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.